~IKM uke 5 2018~

:gen014
Okeida. Klarte ikke å vente til imorgen og IKM som jeg hadde lovet meg selv :angelic:

:Heartpink:happy093:Heartpink

Vis vedlegget 242047

Nå er det bare å håpe på at alt går riktig vei.

MASSE lykke til alle sammen, enten i denne pp’en eller neste for de som dessverre ikke har fått positiv test denne runden :Heartred Håper og krysser alt jeg har for dere!
Gratulerer!!

A5914887-9377-416C-9DEF-2E7A873CD300.jpeg
:Heartbigred:smiley-bounce016JaaaaaaaaAA!
Er så utrolig glad og takknemlig :dance018:Heartbigred
Krysser fingrene for positive tester for alle dere andre også :Heartbigred

Åååååh! Flere som er lei av å være i et vakuum?! 8-9 dpo og null utslag på tester. Har symptomer, men det kan jo være altmulig. Vil teste enda en gang i dag, men greier ikke holde meg lenge nok til at det er noen vits i. Grrrr! [emoji38]

Nå er tr på vei ila noen dager.. kjenner det på kroppen, og fy søren, jeg kunne kvelt mannen min på refleks bare for å se på meg akkurat nå fordi jeg er så grinete. Enda værre om han tar i meg :mad:
Magen er dobbel fordi jeg har sånn matlyst og det ikke kommer ut før dagen før tr.

Så jeg er en fysisk og psykisk tikkende bombe! :angryfire

Jeg kan nok settes på tr, den kan skimtes på utfloden som vanlig pluss negativ test. Bare visste det altså. Er så lei nå.

Nå er tr på vei ila noen dager.. kjenner det på kroppen, og fy søren, jeg kunne kvelt mannen min på refleks bare for å se på meg akkurat nå fordi jeg er så grinete. Enda værre om han tar i meg :mad:
Magen er dobbel fordi jeg har sånn matlyst og det ikke kommer ut før dagen før tr.

Jeg vet AKKURAT hvordan du har det! Mager trøst kanskje, men du er ikke alene [emoji8]

Haha! Sånn er jeg enten jeg har pms eller er pregravid. Slutt å snufs, slutt å pust, ikke se på meg... haha [emoji23]

Ikke tr ennå. Ikke mer spotting. Hvite tester. Ikm i morgen eller onsdag.

Okeida. Klarte ikke å vente til imorgen og IKM som jeg hadde lovet meg selv :angelic:

:Heartpink:happy093:Heartpink

Vis vedlegget 242047

Nå er det bare å håpe på at alt går riktig vei.

MASSE lykke til alle sammen, enten i denne pp’en eller neste for de som dessverre ikke har fått positiv test denne runden :Heartred Håper og krysser alt jeg har for dere!

Gratulerer sååå masse!! Gikk jo fint for oss begge dette ser det ut til [emoji1]

Back
Topp