Miniknøttet
Gift med forumet
Jeg tar ny test i morgen for å se om den blir svakere/sterkere.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Gratulerer!!Okeida. Klarte ikke å vente til imorgen og IKM som jeg hadde lovet meg selv
Vis vedlegget 242047
Nå er det bare å håpe på at alt går riktig vei.
MASSE lykke til alle sammen, enten i denne pp’en eller neste for de som dessverre ikke har fått positiv test denne rundenHåper og krysser alt jeg har for dere!
Yaaay! Gratulerer!!Vis vedlegget 242057JaaaaaaaaAA!
Er så utrolig glad og takknemlig
Krysser fingrene for positive tester for alle dere andre også![]()

Nå er tr på vei ila noen dager.. kjenner det på kroppen, og fy søren, jeg kunne kvelt mannen min på refleks bare for å se på meg akkurat nå fordi jeg er så grinete. Enda værre om han tar i meg![]()
Magen er dobbel fordi jeg har sånn matlyst og det ikke kommer ut før dagen før tr.
Så jeg er en fysisk og psykisk tikkende bombe!![]()
Nå er tr på vei ila noen dager.. kjenner det på kroppen, og fy søren, jeg kunne kvelt mannen min på refleks bare for å se på meg akkurat nå fordi jeg er så grinete. Enda værre om han tar i meg![]()
Magen er dobbel fordi jeg har sånn matlyst og det ikke kommer ut før dagen før tr.
Så jeg er en fysisk og psykisk tikkende bombe!![]()
Tusen takk!Yaaay! Gratulerer!!![]()
Hvordan går det med dere?

Okeida. Klarte ikke å vente til imorgen og IKM som jeg hadde lovet meg selv
Vis vedlegget 242047
MASSE lykke til alle sammen, enten i denne pp’en eller neste for de som dessverre ikke har fått positiv test denne rundenHåper og krysser alt jeg har for dere!

Dagens testSøndagens test er øverst, og dagens test er nederst. Jeg kan nok bare forberede meg på mensen...
Vis vedlegget 242069Vis vedlegget 242070
Okeida. Klarte ikke å vente til imorgen og IKM som jeg hadde lovet meg selv
Vis vedlegget 242047