~IKM uke 5 2018~

synes jeg ser en liten strek!

Jeg fikk denne i dag, og klarte bare ikke å dy meg...

[emoji173]️

Hvordan i alle dager skal jeg fortelle det til mannen?? Sist bare viste jeg han testen, har lyst å gjøre litt mer utav det denne gangen[emoji7]

En liten mystery-box med en pappa-kopp, noen bodyer og testen? :Heartred med en håndskrevet lapp

Last edited:
0887c5ce3747d2731a952df53ee5bdb7.jpg

Jeg fikk denne i dag, og klarte bare ikke å dy meg...

9db77523eff8255a5419920d61e0698a.jpg

[emoji173]️

Hvordan i alle dager skal jeg fortelle det til mannen?? Sist bare viste jeg han testen, har lyst å gjøre litt mer utav det denne gangen[emoji7]
Ååh, gratulerer så mye til deg også! :joyful: Da sees vi i oktoberforumet :Heartred

synes jeg ser en liten strek!

En liten mystery-box med en pappa-kopp, noen bodyer og testen? :Heartred med en håndskrevet lapp

Takk for koselig tips! [emoji1] Får se om jeg klarer å holde meg så lenge at jeg får ordnet noe eller om jeg bare ber toåringen gi han testen[emoji87]

Jeg kan nok settes på tr, den kan skimtes på utfloden som vanlig pluss negativ test. Bare visste det altså. Er så lei nå.
Ikke noe kjekt.. Lykke til i neste pp og håper spiren sitter snart :Heartred

Takk som spør! Har spottet nå i tre dager, har menssmerter, men ingenting skjer. bruker vanligvis å spotte en dag men har gjort det lenger før også for en stund siden. Så regner med tanta kommer i morgen og ny pp er i gang:grumpy:
Uff da :( Håper det klaffer for dere snart :Heartred

Nettopp tatt nok en negativ test. 9-10 dpo. Fryser noe voldsomt da, og har ømme bryster og murring i magen. Vet ikke hva jeg skal tro... mensen ventes fre-lør.

Holder på å fryse i hjel, er kvalm og uvel, trøtt, sliten og utrolig oppblåst.. Det må være noe på gang[emoji2]

Last edited:
Back
Topp