.Hønepøne.
Glad i forumet
Jeg ser en svak rosa strek![]()
Du gjør det ja? Jeg er så redd for å få falske forhåpninger så jeg tør jo verken fortelle eller håpe noen ting
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg ser en svak rosa strek![]()
Takk i like måte!TakkVi må aldri gi opp! Mistet i mai i fjor i pp16. Siden den gang har det vært noen kjemiske men mensen kom til samme tid, så den i mai var det lengste jeg har kommet. Jeg startet bare rett på igjen, følte det ikke var noe vits å vente. Det er vel hvis man er kommet lenger på vei at de kan råde til å vente en syklus. Lykke til i neste pp og håper spiren sitter snart igjen hele veien!

Stor klemIkm i morgen og negative tester. Har alle symptomer på tr. Så går nok over i pp 13. Er såååå lei, sint, frustrert og skuffet! Hadde håpet at det skulle klaffe innen den egentlige termindatoen 28.jan, men nei. Gir snart opp.
Lykke til alle andre.

Du gjør det ja? Jeg er så redd for å få falske forhåpninger så jeg tør jo verken fortelle eller håpe noen ting![]()
Mine tester 8dpo ettermiddag til venstre og 9dpo morgen til høyre. Har ikke helt trua denne mnd heller..![]()

Skjønner denjeg ser den i hvertfall!
jeg er 12 dpo i dag og ikm om 3 dager, jeg tørr ikke å testeventer heller å se om tr kommer på lørdag
![]()
Ja fikk bekreftelse nå. Løp ned til byen pg kjøpte en digital..så jeg er gravid ja![]()
Jeg skjønner den ja. Jeg sluttet å teste til slutt fordi jeg var så lei av å bli skuffa. Så venta jeg heller til dagen tante rød ikke kommen skjønner godt det ikke er noe lett å ha is i magen ja ;D. Hehe
Er denne positiv tror dere? Jeg har et rævva kamera på telefonen min og jeg synes streken er litt sterkere i virkeligheten enn på bildet. Synes også den ser mer rosa ut enn grå.
Streken kom frem gradvis etter 2-3 min og etter 4-5 min var den slik som dette. Og slik har den holdt seg siden.
Dette er tortur! Har så lyst å fortelle samboer men tør ille før jeg er sikker. Kommer meg heller ikke på butikk før imorgen da samboer har bilen på jobb.. Haha
Men hva tror dere da? Tør ikkVis vedlegget 242227 e spørre noen jeg kjenner om dette;p
Uff da. Lykke til i neste pp!Kan settes på TR![]()
Kjedelige greier. Håper snart en spire sitter med eller uten hjelpTR kom i går her. Neste runde skal det holde hardt at vi treffes rundt el, men får krysse alt for sen el eller desemberspire! Hvis ikke nærmer det seg uansett ivf
Masse masse gratulerer til alle gravide, måtte svangerskapet gå bra og en skatt komme i oktober!!
Lykke til i neste ppDa kan jeg endelig settes på tr!
Gratulerer til alle gravide, hold dere i terminforum nå!
Til dere andre så får vi ha bedre lykke neste gang og sees i neste terminforum!