IKM uke 5❤️

Begynner å bli oppgitt, 3 dager har EL-test stripsene vært nesten positiv, men fortsatt neg.
Noen flere som sliter med dette?

Vedlegg

• Screenshot_20240118_204958_Photos.jpg
    Screenshot_20240118_204958_Photos.jpg
    684,2 KB · Visninger: 27
  • 20240120_162040.jpg
    20240120_162040.jpg
    673,9 KB · Visninger: 32
  • 20240121_182503.jpg
    20240121_182503.jpg
    594,9 KB · Visninger: 30
Dette var jo litt av et hopp fra CD 15-16.. ikke lagt inn aksjer siden torsdag morgen og typen er syk i dag:( da er vel håpet ute for meg denne pp vil jeg tro(?)
IMG_4257.jpeg

Bestemte meg under tvil for å gå for Progesteron denne syklusen. Fikk ikke lagt inn aksjer så ofte som vi nok burde, men jeg håper vi har litt flaks. :shy:

Forresten - overrasket over hvor dyrt det er for Cyclogest. :wideyed: Andre som går på progesteron nå også?

Håper det utsetter menstruasjonen litt, slik at lutealfasen min blir mer normal denne syklusen :wtf: vært 8-10 dager de siste gangene

Bestemte meg under tvil for å gå for Progesteron denne syklusen. Fikk ikke lagt inn aksjer så ofte som vi nok burde, men jeg håper vi har litt flaks. :shy:

Forresten - overrasket over hvor dyrt det er for Cyclogest. :wideyed: Andre som går på progesteron nå også?

Håper det utsetter menstruasjonen litt, slik at lutealfasen min blir mer normal denne syklusen :wtf: vært 8-10 dager de siste gangene
Hei
Jeg ville bare si at jeg også går på cyklogest, dette er min andre pp med støttemedisin. Opplevde sist mnd at syklus ble mer stabil, ingen spotting før mens og mensen kom faktisk på IKM dagen. Jeg begynte ofte å spotte på dpo 9-12.

Dette var jo litt av et hopp fra CD 15-16.. ikke lagt inn aksjer siden torsdag morgen og typen er syk i dag:( da er vel håpet ute for meg denne pp vil jeg tro(?)Vis vedlegget 426030
Heisann! Føler med deg her. Jeg har forventet eggløsning på mandag - min sterkeste strip sa 0,10 i går... og bare lavere igjen nå. CB digital eggløsning har blinkende smilefjes, så jeg holder bare fast på den. Jeg har aldri opplevd å få målt en topp. Samboeren drar på jobb mandag kveld og blir borte tom fredag, så jeg håper vi får lagt inn aksjer i morgen også og at eggløsning skjer som spådd av appene, men jeg har mine tvil og blir litt stressa. Man har jo bare lyst til at ting skal klaffe og gå bra, men det å teste og vente og kjenne etter er ikke så gøy lenger.
Jeg håper dere traff på noe, eller har en sterk svømmer som har ligget på vent - det er kun en som skal til!

Heisann! Føler med deg her. Jeg har forventet eggløsning på mandag - min sterkeste strip sa 0,10 i går... og bare lavere igjen nå. CB digital eggløsning har blinkende smilefjes, så jeg holder bare fast på den. Jeg har aldri opplevd å få målt en topp. Samboeren drar på jobb mandag kveld og blir borte tom fredag, så jeg håper vi får lagt inn aksjer i morgen også og at eggløsning skjer som spådd av appene, men jeg har mine tvil og blir litt stressa. Man har jo bare lyst til at ting skal klaffe og gå bra, men det å teste og vente og kjenne etter er ikke så gøy lenger.
Jeg håper dere traff på noe, eller har en sterk svømmer som har ligget på vent - det er kun en som skal til!
Ahh det kan være litt frustrerende dette her ja.. samtidig litt godt å vite man ikke er helt alene om det.. :Heartred håper skikkelig det kan holde med det dere har gjort til nå! Appen min sier jeg har EL i morgen og. Tenker å prøve å prøve oss på aksjer i morgen tidlig vi og men jeg frykter det blir for sent.. ellers håpe at en sykt sterk svømmer har holdt lenge ja :smiley-ashamed004lov å leve i håpet si!
Krysser fingra for oss :smiley-angelic001

Da var aksjer lagt annenhver dag frem til i går og nå i går og i dag! Så får vi se. Jeg tror EL var i går/dag. Tok CB digital rosa test i går. Glemte lese av. Tok pinnen ut og inn og fikk da smilefjes. Så da har det vel trolig vært i går siden jeg kun har fått O de andre gangene jeg har testet :happy090
Også tydelig temp stigning og fertility friend mente EL var i går. Får vel si 1dpo i dag da og endre IKM til 3/2!
Når begynner folk å teste? Har som mål å holde meg til 10 dpo. Men har ikke troen på at jeg klarer å vente :facepalm:

Last edited:
Moonstone - 34 - B2 - PP2/3 - EL 18.01.24 - IKM 01.02.24

Hei, melder meg inn her! Kommer til å følge forumet litt fra og til fordi jeg må skjermes litt for egen helse. Det er fint å følge med og synes det er et veldig støttende sted, men har det litt tungt nå så vet ikke hvor mye jeg greier å lese.

Vi har ønsket barn nr. 2 lenge, men det har ikke passet å starte å prøve før nå nylig. Derfor kjennes det ut som det tar veldig lang tid selv om vi bare er på PP2/3. Når man ønsker noe så inderlig så kan det ikke komme fort nok. Har det litt tungt fordi vi har av helsemessige årsaker fått beskjed om at vi må vente med videre prøving. Hvis det ikke har klaffet denne runden, så blir det stopp i uforutsigbar fremtid. Så nå går jeg med veldig vanskelige følelser. Har et stort håp om at det blir spire denne gangen, og samtidig så mye frykt for at det ikke blir noe av. Alle aksjene er lagt, og nå er det bare ventetid. Synes denne tiden går veldig sakte, og enda saktere denne gangen. Tør ikke å teste tidlig i frykt for skuffelse. Trenger egentlig bare å få det ut fordi det er ingen som vet at vi prøver og derfor ingen å snakke med.

Moonstone - 34 - B2 - PP2/3 - EL 18.01.24 - IKM 01.02.24

Hei, melder meg inn her! Kommer til å følge forumet litt fra og til fordi jeg må skjermes litt for egen helse. Det er fint å følge med og synes det er et veldig støttende sted, men har det litt tungt nå så vet ikke hvor mye jeg greier å lese.

Vi har ønsket barn nr. 2 lenge, men det har ikke passet å starte å prøve før nå nylig. Derfor kjennes det ut som det tar veldig lang tid selv om vi bare er på PP2/3. Når man ønsker noe så inderlig så kan det ikke komme fort nok. Har det litt tungt fordi vi har av helsemessige årsaker fått beskjed om at vi må vente med videre prøving. Hvis det ikke har klaffet denne runden, så blir det stopp i uforutsigbar fremtid. Så nå går jeg med veldig vanskelige følelser. Har et stort håp om at det blir spire denne gangen, og samtidig så mye frykt for at det ikke blir noe av. Alle aksjene er lagt, og nå er det bare ventetid. Synes denne tiden går veldig sakte, og enda saktere denne gangen. Tør ikke å teste tidlig i frykt for skuffelse. Trenger egentlig bare å få det ut fordi det er ingen som vet at vi prøver og derfor ingen å snakke med.
Heier så inderlig på at spiren sitter denne gang❤️ Det er vondt å gå med slike følelser. Og spesielt når dere ikke kan prøve igjen neste måned om det ikke går. Heier på dere❤️

Har så sykt pms smerter, både igår og idag, ble bedre utover kvelden igår , håper det gjør det idag og. Aldrig opplevd pms smerter som dette bare 7 dpo . Er så jeg trur tanta banker på døra:hungover:
Moen fler av dere som har opplevd dette ?

Har så sykt pms smerter, både igår og idag, ble bedre utover kvelden igår , håper det gjør det idag og. Aldrig opplevd pms smerter som dette bare 7 dpo . Er så jeg trur tanta banker på døra:hungover:
Moen fler av dere som har opplevd dette ?
Hei❤️ Jeg sitter på jobb nå og tenker på akkurat dette selv. Er som om mensen skal komme, men jeg er bare 2-3 dpo. Så håper det er et godt tegn for oss :confused004 ❤️

5-6 dpo. Helt sinnsvak luktesans i dag. All lukt setter seg skikkelig i nesa. Pyton.
Oppblåst som en bursdagballong og trøtt. Tenkte å vente med testing til ikm , men kjenner jeg megselv rett så brenner jeg av første test i kveld - selvom det ikke er noe vits i det hele tatt! :):angelic:

Hei❤️ Jeg sitter på jobb nå og tenker på akkurat dette selv. Er som om mensen skal komme, men jeg er bare 2-3 dpo. Så håper det er et godt tegn for oss :confused004 ❤️
Merkelig :wideyed: Håpe det er et godt tegn ❤️ men tør ikke tru det er det enda .. jeg har faktisk vært ganske flink å ikke la testing og lesing gå meg helt til hue, men sikkert forde jeg ikke har så stor tru denne pp :shy: føles lixom ikke ut som det er no tegn , også kommer de pms smertertene . Så ja .. vi får se o.o

Håper vi ender opp alle med positive tester :Heartbigred

Føler meg sliten for tiden, så siste døgnet har jeg nesten ikke orket forum eller mobil , trur nokk det blir enda mindre idag. Men følger med på dere, selvom jeg ikke sier stort :Heartred

Hei! ❤️
Hopper over her fra IKM uke 4.

Trodde jeg var 8 dpo i dag men det viser seg at kroppen min har bestemt seg for å forskyve EL med en hel uke denne gangen, virker som den prøvde CD14 for hadde alle symptomene men den fikk det vel ikke til...
Fikk positiv EL-test og topp i går så da er vel EL i dag. Blir å legge aksjer og prøve på nytt da :confused013
La noen i går og forhåpentligvis får vi til noe i dag. Så er det bare å vente i spenning ☺️ :love017

1000041807.jpg
1000041809.jpg

Graviditetstesten tok jeg bare sånn i tilfelle for å sjekke, fikk en svak strek forrige dagen og kan skimte noe der men er jo ikke gravid da, så greit å ha med seg i bakhodet for når jeg begynner å teste igjen om litt over 1 uke.

Alma<3 - 35 - B2 - PP1 etter SA/MA/SA/SA - EL 22/01 - IKM ca 01/02

Hei! ❤️
Hopper over her fra IKM uke 4.

Trodde jeg var 8 dpo i dag men det viser seg at kroppen min har bestemt seg for å forskyve EL med en hel uke denne gangen, virker som den prøvde CD14 for hadde alle symptomene men den fikk det vel ikke til...
Fikk positiv EL-test og topp i går så da er vel EL i dag. Blir å legge aksjer og prøve på nytt da :confused013
La noen i går og forhåpentligvis får vi til noe i dag. Så er det bare å vente i spenning ☺️ :love017

Vis vedlegget 426090Vis vedlegget 426091
Graviditetstesten tok jeg bare sånn i tilfelle for å sjekke, fikk en svak strek forrige dagen og kan skimte noe der men er jo ikke gravid da, så greit å ha med seg i bakhodet for når jeg begynner å teste igjen om litt over 1 uke.

Alma<3 - 35 - B2 - PP1 etter SA/MA/SA/SA - EL 22/01 - IKM ca 01/02
Velkommen! Jeg fikk også topp i går så da er vi vel ganske likt i løypa! Men fikk ikke lagt inn aksjer før i dag tidlig så jeg har mista litt håpet for at det går for oss denne gang.. føler det er for sent og at jeg muligens hadde EL i går kveld/natt.. krysser fingra for at det klaffer for dere :gen014

Back
Topp