IKM uke 5❤️

Hei hei! Har ventet på stigning på EL-tester, men alt er utrolig svakt og null stigning. I følge appene skal jeg ha eggløsning på mandag. Er jeg da for tidlig ute med testingen? Er det først i morgen jeg kan se stigning? Jeg sjekker også etter slim og prøver meg på å kjenne på livmortappen. Jeg forsøker å teste på ulike tidspunkter i løpet av dagen.

Ikke helt trygg på disse testingene merker jeg. Vi legger inn aksjer hver dag nå, så er sikret på den måten. Men jeg vil vite! Jeg kjenner ikke igjen kroppen min og symptomer etter MA i november. Før hadde jeg full oversikt pga symptomer, men nå er alt annerledes.

Ja, jeg er vanvittig utålmodig.

Håper det klaffer for oss alle
Å ikke kjenne igjen kroppen er no dritt! Sånn føler jeg det også for tiden. Men vi må jo bare forsøke anyways utålmodigheten er definitivt stor her også. I forhold til testing, ville ikke mine begynt å øke før et par dager før eggløsning. Så hvis den hadde vært mandag, ville mine tester begynt å stige nå i ettermiddag!

Hva gjør dere for å få deres dager til å gå fortere ??? Jeg har ikke så mye jeg gjør i hverdagen min så forumet har blitt min hverdag merker jg
Føler også jeg bruker en del tid her men prøver å komme meg ut og være aktiv hver dag! Da får jeg tankene litt over på andre ting. Blir litt altoppslukende dette her.

Leste nå at blinkende smilefjes er høy, ikke maksimal fertilitet. Ble kanskje litt vel gira da jeg endelig så noe positivt haha! Tester igjen i kveld og legger inn aksjer om han er gira i løpet av dagen.
Jeg gikk rett fra null til ikke-blinkende smilefjes i går, så fikk aldri blinkende - veldig rart!?

Jeg gikk rett fra null til ikke-blinkende smilefjes i går, så fikk aldri blinkende - veldig rart!?
For meg er det stort sett slik det pleier å være. :) Jeg har testa etter EL med kun CB Advanced i ca. 7 sykluser, og mener å huske det på 5 av 7 har gått rett fra O til fast smilefjes dagen etter… Tror du det har noen betydning? Jeg har kort lutealfase da, men vet ikke om det er noen sammenheng med det og rask LH-stigning.

Føler også jeg bruker en del tid her men prøver å komme meg ut og være aktiv hver dag! Da får jeg tankene litt over på andre ting. Blir litt altoppslukende dette her.
Det er veldig oppslukende bare det ikke er plagsomt for andre at man bombarderer her inne i dpo land så burde det være bra :eek: :angelic: :woot: Jeg elsker de som skriver mye og utfyllende . For da får jeg annet enn meg å tenke på :nailbiting: er like spennende det også :Heartbigred

For meg er det stort sett slik det pleier å være. :) Jeg har testa etter EL med kun CB Advanced i ca. 7 sykluser, og mener å huske det på 5 av 7 har gått rett fra O til fast smilefjes dagen etter… Tror du det har noen betydning? Jeg har kort lutealfase da, men vet ikke om det er noen sammenheng med det og rask LH-stigning.
Men betyr det at EL var i går da jeg fikk smilefjeset? Kan kanskje ha sammenheng? Jeg har normal lutealfase.

Jeg som jublet over at kroppen så ut til å være i rute etter SA. Jeg kan trykke ordene mine et vist sted :banghead: Nå er jeg på dag 5 med EL slim og EL smerter, men null utslag på EL tester og tempen kan heller ikke bekrefte at eggløsning har funnet sted. Normalt skulle jeg vært 2DPO nå...
Jeg nekter å bytte IKM gruppe... så nå får det egget se til å løsne!
Jeg tror kroppen hørte på meg... for nå økte el testen plutselig :hilarious: Så da blir det forhåpentligvis eggløsning før helgen er over:smiley-ashamed004

Det er veldig oppslukende bare det ikke er plagsomt for andre at man bombarderer her inne i dpo land så burde det være bra :eek: :angelic: :woot: Jeg elsker de som skriver mye og utfyllende . For da får jeg annet enn meg å tenke på :nailbiting: er like spennende det også :Heartbigred
Hehe, hvis man ikke er interessert i å lese hva de andre skriver er det jo bare å ignorere det! Jeg syns det er veldig fint å kunne få ut tankene sine og dele erfaringer. Det snakkes jo lite om ellers, i alle fall blant mine venner. Er også grenser for hva man vil dele med alle... Og så er det så fint når man lurer på om noen har det likt som en selv å finne en post hvor noen har skrevet noe som ligner :Heartred
Men skulle kanskje ønske at jeg ikke ble fullt så oppslukt. Misunnelig på de vennene som klarer å "ta det som det kommer" ang graviditet! Jeg tenker og analyserer gjennom hele dagen.

Trenger bekreftelse på om EL-test kveld fra 13.jan er svakere enn el-test fra i ettermiddag?
2 første fra 13.jan og 2 siste fra i dag

Vedlegg

• Screenshot_20240118_205032_Photos.jpg
    Screenshot_20240118_205032_Photos.jpg
    858,4 KB · Visninger: 27
  • 20240113_221737~2.jpg
    20240113_221737~2.jpg
    711,2 KB · Visninger: 36
  • 20240120_161628.jpg
    20240120_161628.jpg
    742,3 KB · Visninger: 32
  • 20240120_162040.jpg
    20240120_162040.jpg
    673,9 KB · Visninger: 39
Hehe, hvis man ikke er interessert i å lese hva de andre skriver er det jo bare å ignorere det! Jeg syns det er veldig fint å kunne få ut tankene sine og dele erfaringer. Det snakkes jo lite om ellers, i alle fall blant mine venner. Er også grenser for hva man vil dele med alle... Og så er det så fint når man lurer på om noen har det likt som en selv å finne en post hvor noen har skrevet noe som ligner :Heartred
Men skulle kanskje ønske at jeg ikke ble fullt så oppslukt. Misunnelig på de vennene som klarer å "ta det som det kommer" ang graviditet! Jeg tenker og analyserer gjennom hele dagen.
Helt sant det der :Heartbigredgjør det jeg og.. idag har jeg vært så heldig at hodet falt en annen plass, men nå er jeg snart ferdig med daglige gjøremål osv, så da er det vell tilbake på forum/internett og boka:angelic:

Tid begynner dere å teste med graviditetstest? Hvor mange dpo? Og hvilken test bruker dere?

Jeg pleier å være alt for tidlig ute, men håper jeg klarer å holde meg til lørdag :smiley-ashamed004 Da er jeg 8 dpo. Denne gangen har jeg babyplan, ellers har jeg brukt Make Sure de siste månedene og vært veldig fornøyd med de.

Tid begynner dere å teste med graviditetstest? Hvor mange dpo? Og hvilken test bruker dere?

Jeg pleier å være alt for tidlig ute, men håper jeg klarer å holde meg til lørdag :smiley-ashamed004 Da er jeg 8 dpo. Denne gangen har jeg babyplan, ellers har jeg brukt Make Sure de siste månedene og vært veldig fornøyd med de.
Jeg har for vane å begynne å teste 8 DPO, fordi jeg ikke eier selvkontroll. Men sist runde nå fikk jeg positive og negative tester om hverandre den første uken. Var bare stressende. Så nå skal jeg prøve å holde meg til 12-13DPO.

Jeg bruker make sure. Tenkte jeg skulle vente til 10 DPO (dvs. tirsdag).

Siden eg ska på utredning på mandag for endo,så eg har kjøpt inn EL-tester fra normal(billig). Fikk ganske sterk i går kveld men ikke positiv og i dag tok eg den på formiddagen og glemte den litt av så sjekket den 10 min forsinket.
Men har noen fått ordentlig positiv med normal? Utrolig kor ulike alle tester og personer viser både g- og EL-tester.
Prøvde normal sin for første gang i går kveld og en i dag morgen og fikk dette . Tror det er positiv men usikker. Kun brukt clerblue sine og de var enklere å tolke. Men hadde brukt de opp :)

Vedlegg

• IMG_5920.jpeg
    IMG_5920.jpeg
    756,2 KB · Visninger: 45
Back
Topp