Ser positiv utPrøvde normal sin for første gang i går kveld og en i dag morgen og fikk dette . Tror det er positiv men usikker. Kun brukt clerblue sine og de var enklere å tolke. Men hadde brukt de opp
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ser positiv utPrøvde normal sin for første gang i går kveld og en i dag morgen og fikk dette . Tror det er positiv men usikker. Kun brukt clerblue sine og de var enklere å tolke. Men hadde brukt de opp
Jeg har begynt . 6-7dpo idag . Prøver mk sine denne pp, men siden det er så mye hets om de for tiden har jeg metode sine itilleg .. og 2 cb digitale for bekrefting om jeg får streker har også rfsu liggende men det er forde delbar det eneste jeg fant når jeg trengte forje pp.. liker dem ikke men får vell brukt dem fordeom.Tid begynner dere å teste med graviditetstest? Hvor mange dpo? Og hvilken test bruker dere?
Jeg pleier å være alt for tidlig ute, men håper jeg klarer å holde meg til lørdag Da er jeg 8 dpo. Denne gangen har jeg babyplan, ellers har jeg brukt Make Sure de siste månedene og vært veldig fornøyd med de.
la inn aksjer i går, burde kanskje gjør i dag også eller bedre med mandag . Eller idag og mandag hva gjør dere?Ser positiv ut
Denne testen er positivPrøvde normal sin for første gang i går kveld og en i dag morgen og fikk dette . Tror det er positiv men usikker. Kun brukt clerblue sine og de var enklere å tolke. Men hadde brukt de opp
Er ikke over før TR melder sin ankomst!Det er så rart , føler nesten jeg kan gå rett på neste ikm gruppe har sykt ømme pupper/nipler og pms smerter.. har så liten tru på denne pp
Vet , er bare så lite symptomer denne pp … jeg har følt egentlig siden el at dette ikke er våres pp kan være alt som skjer rundtEr ikke over før TR melder sin ankomst!
Vi la inn aksjer torsdag og i går, og jeg har store planer om i dag og i morgen just in case! Tror jeg har eggløsning i morgenla inn aksjer i går, burde kanskje gjør i dag også eller bedre med mandag . Eller idag og mandag hva gjør dere?
Er du sikker på alt kom? Kan det sitte rester igjen?Jeg pleier å ha en ganske vond eggløsning. Men denne gang er det helt sinnsykt. Ligger i fosterstilling og vurderer nesten å ringe ambulanse. Noen som har erfaring med at det er mer vondt etter en spontanabort? Har hatt jevnt vondt siden onsdag, men først i går kveld fikk jeg positiv eggløsningstest. Virker som egget har slitt litt med å løsne. Og i dag kjennes det ut som noen sitter i livmoren med kniv å bøller seg. Det positive et at det er et egg fra høyre side. Alle gangene jeg har blitt gravid har egget kommet fra høyre side
Og ja... vet at dere ikke er helsepersonell, så ringer selvsagt ambulanse om det blir værre.
Jeg hadde aldri el-smerter før MA i sommer, men nå har jeg det hver syklus. Kan være at jeg har blitt mer klar over det og at de egentlig alltid har vært der… vet ikke… men relatert til det du skriver, så gikk jeg eventuelt fra ingenting til «noe merkbart»,Jeg pleier å ha en ganske vond eggløsning. Men denne gang er det helt sinnsykt. Ligger i fosterstilling og vurderer nesten å ringe ambulanse. Noen som har erfaring med at det er mer vondt etter en spontanabort? Har hatt jevnt vondt siden onsdag, men først i går kveld fikk jeg positiv eggløsningstest. Virker som egget har slitt litt med å løsne. Og i dag kjennes det ut som noen sitter i livmoren med kniv å bøller seg. Det positive et at det er et egg fra høyre side. Alle gangene jeg har blitt gravid har egget kommet fra høyre side
Og ja... vet at dere ikke er helsepersonell, så ringer selvsagt ambulanse om det blir værre.
Skal gjøre det om det fortsetter. Men kjennes veldig ut som eggløsning bare forsterket. Så tror det er det. Hvis noe sitter igjen så ville det vel vært mer vondt i midten og ikke på høyre side.Er du sikker på alt kom? Kan det sitte rester igjen?
Jeg syntes du skal ringe legen/legevakt å spørre vertfall
Da er det jo ikke helt utenkelig at man kan gå fra vondt til mer vondt Men håper ikke det skal være slik hver syklus. Godt det er søndag, for jeg hadde ikke klart å jobbe med dette. Veldig glad for at resten av huset sover i noen timer tilJeg hadde aldri el-smerter før MA i sommer, men nå har jeg det hver syklus. Kan være at jeg har blitt mer klar over det og at de egentlig alltid har vært der… vet ikke… men relatert til det du skriver, så gikk jeg eventuelt fra ingenting til «noe merkbart»,
Så heldig du er som er kommet så langt i dpo Ulempen med å ha eggløsning mot slutten av ukaJeg bruker make sure. Tenkte jeg skulle vente til 10 DPO (dvs. tirsdag).
Spennende! Håper på 2 streker for deg!Jeg har begynt . 6-7dpo idag . Prøver mk sine denne pp, men siden det er så mye hets om de for tiden har jeg metode sine itilleg .. og 2 cb digitale for bekrefting om jeg får streker har også rfsu liggende men det er forde delbar det eneste jeg fant når jeg trengte forje pp.. liker dem ikke men får vell brukt dem fordeom.
Da er vi akkurat likt Krysser fingrene!1-2 dpo i dag Spennende tid framover! Krysser fingrene for oss alle, og håper på mange positive tester i denne gruppa
Den e positiv mine var ikke pos, har også tatt i går 3 stk, den sterkeste va nesten like sterk som kontrollstreken, såPrøvde normal sin for første gang i går kveld og en i dag morgen og fikk dette . Tror det er positiv men usikker. Kun brukt clerblue sine og de var enklere å tolke. Men hadde brukt de opp