IKM uke 5❤️

Velkommen! Jeg fikk også topp i går så da er vi vel ganske likt i løypa! Men fikk ikke lagt inn aksjer før i dag tidlig så jeg har mista litt håpet for at det går for oss denne gang.. føler det er for sent og at jeg muligens hadde EL i går kveld/natt.. krysser fingra for at det klaffer for dere :gen014
Takk!! Så gøy at vi ligger likt! ❤️ Hvis du hadde topp i går og egget slapp i natt/i dag så kan det fortsatt leve 24 t etter slipp, så masse håp for dere og vil jeg tro! ❤️:happy093.krysser fingrene for dere også, dette blir spennende!

Velkommen! Jeg fikk også topp i går så da er vi vel ganske likt i løypa! Men fikk ikke lagt inn aksjer før i dag tidlig så jeg har mista litt håpet for at det går for oss denne gang.. føler det er for sent og at jeg muligens hadde EL i går kveld/natt.. krysser fingra for at det klaffer for dere :gen014
lever i 24 fra det slipper da? så om det slapp igår . Og dere la aksjer idag. Så er det en mulighet ❤️
Hei! ❤️
Hopper over her fra IKM uke 4.

Trodde jeg var 8 dpo i dag men det viser seg at kroppen min har bestemt seg for å forskyve EL med en hel uke denne gangen, virker som den prøvde CD14 for hadde alle symptomene men den fikk det vel ikke til...
Fikk positiv EL-test og topp i går så da er vel EL i dag. Blir å legge aksjer og prøve på nytt da :confused013
La noen i går og forhåpentligvis får vi til noe i dag. Så er det bare å vente i spenning ☺️ :love017

Vis vedlegget 426090Vis vedlegget 426091
Graviditetstesten tok jeg bare sånn i tilfelle for å sjekke, fikk en svak strek forrige dagen og kan skimte noe der men er jo ikke gravid da, så greit å ha med seg i bakhodet for når jeg begynner å teste igjen om litt over 1 uke.

Alma<3 - 35 - B2 - PP1 etter SA/MA/SA/SA - EL 22/01 - IKM ca 01/02
graviditetstest KAN få svak strek ved el, og eltest blir positiv ved graviditetstest o_O

Den ved tommelen morgen 10 Jan ble tatt når jeg hadde positiv eltest. Men egget slapp ikke da, fikk ny el noen dager senere , men da ble gtest negativ :Heartbigred

Takk!! Så gøy at vi ligger likt! ❤️ Hvis du hadde topp i går og egget slapp i natt/i dag så kan det fortsatt leve 24 t etter slipp, så masse håp for dere og vil jeg tro! ❤️:happy093.krysser fingrene for dere også, dette blir spennende!
jaa hihi! Wææ det er kanskje sant det! Første pp jeg tester med EL så er ikke helt mester på dette enda! Håper håper!

Hei! ❤️

Trodde jeg var 8 dpo i dag men det viser seg at kroppen min har bestemt seg for å forskyve EL med en hel uke denne gangen, virker som den prøvde CD14 for hadde alle symptomene men den fikk det vel ikke til...
Fikk positiv EL-test og topp i går så da er vel EL i dag. Blir å legge aksjer og prøve på nytt da :confused013
La noen i går og forhåpentligvis får vi til noe i dag. Så er det bare å vente i spenning ☺️ :love017

Graviditetstesten tok jeg bare sånn i tilfelle for å sjekke, fikk en svak strek forrige dagen og kan skimte noe der men er jo ikke gravid da, så greit å ha med seg i bakhodet for når jeg begynner å teste igjen om litt over 1 uke.

Men så koselig at du kommer hit❤️❤️ Krysser fingrene for at det går nå ❤️❤️

Og der var noen intense timer med smerter over. Så da slipper jeg å ringe ambulanse. Fremdeles ømt, men slipper å ligge i fosterstilling :smiley-ashamed004 Da håper jeg egget endelig løsnet og at aksjeleggingen i natt gjorde susen. Heier på mange positive tester de neste ukene :Heartred jeg burde muligens flytte til neste IKM gruppe. Men det gidder jeg ikke:angelic:
Så bra det ga seg! Hørtes ikke bra ut når du vurderte å ringe ambulansen. Da har man bra vondt:crybaby2:Heartred Håper det ikke blir en gjentakende greie for deg!

Begynner å bli oppgitt, 3 dager har EL-test stripsene vært nesten positiv, men fortsatt neg.
Noen flere som sliter med dette?
Tester du flere ganger om dagen når den begynner å nærme seg positiv?
Og det du skriver om temp litt senere, mener du at tempen din stiger før eggløsning?

Prøvedukka2024 - 38- B3- PP 1- EL 20/1- IKM 2/2.

Moonstone - 34 - B2 - PP2/3 - EL 18.01.24 - IKM 01.02.24

Hei, melder meg inn her! Kommer til å følge forumet litt fra og til fordi jeg må skjermes litt for egen helse. Det er fint å følge med og synes det er et veldig støttende sted, men har det litt tungt nå så vet ikke hvor mye jeg greier å lese.

Vi har ønsket barn nr. 2 lenge, men det har ikke passet å starte å prøve før nå nylig. Derfor kjennes det ut som det tar veldig lang tid selv om vi bare er på PP2/3. Når man ønsker noe så inderlig så kan det ikke komme fort nok. Har det litt tungt fordi vi har av helsemessige årsaker fått beskjed om at vi må vente med videre prøving. Hvis det ikke har klaffet denne runden, så blir det stopp i uforutsigbar fremtid. Så nå går jeg med veldig vanskelige følelser. Har et stort håp om at det blir spire denne gangen, og samtidig så mye frykt for at det ikke blir noe av. Alle aksjene er lagt, og nå er det bare ventetid. Synes denne tiden går veldig sakte, og enda saktere denne gangen. Tør ikke å teste tidlig i frykt for skuffelse. Trenger egentlig bare å få det ut fordi det er ingen som vet at vi prøver og derfor ingen å snakke med.
Håper det går for dere denne mnd! Og det er viktig å få ting ut, godt du kan skrive litt her da :Heartred

Har så sykt pms smerter, både igår og idag, ble bedre utover kvelden igår , håper det gjør det idag og. Aldrig opplevd pms smerter som dette bare 7 dpo . Er så jeg trur tanta banker på døra:hungover:
Moen fler av dere som har opplevd dette ?
Jeg pleier å ha det 5-7 dager før mensen i noen sykluser. Har vært så ille noen ganger at jeg krøker meg sammen og vurderer om noe er alvorlig galt. Men siden det har skjedd flere ganger er det vel bare sånn innimellom. Helt sykt hva vi går gjennom hvis man tenker over det. Jeg har hatt vondt i magen i en uke nå, er skikkelig ømt og hatt stikkende smerter både fra høyre og venstre side. Håper det snart gir seg...

Hei! ❤️

Hei! Hyggelig at du kommer hit da! Lurer på om min kropp har gjort noe lignende denne uka. Fikk peak LH mye tidligere enn normalt og alle de andre tegnene på eggløsning, men så steg ikke tempen. La masse aksjer i flere dager på rad. Hadde planer om å fortsette å teste LH, men fikk ikke gjort det fred.og lørd. På søndag var den høy igjen, men ikke peak. Og i dag steg tempen. Fikk lagt aksjer på søndag, men veldig usikker på når eggløsning faktisk har vært denne gangen og om vi bomma ved å ikke få lagt aksjer fredag og lørdag.

:wideyed:Jeg pleier å ha det 5-7 dager før mensen i noen sykluser. Har vært så ille noen ganger at jeg krøker meg sammen og vurderer om noe er alvorlig galt. Men siden det har skjedd flere ganger er det vel bare sånn innimellom. Helt sykt hva vi går gjennom hvis man tenker over det. Jeg har hatt vondt i magen i en uke nå, er skikkelig ømt og hatt stikkende smerter både fra høyre og venstre side. Håper det snart gir seg...
Hmm, ja. Vi går gjennom ganske mye for disse småtrolla vi så inderlig ønsker oss :bag: Forje pp hadde jeg stikninger og murringer fra før litt el til ca7 dpo. helt motsatt dennegang.
Nesten som om det er el eller mensen. Men ff har jo bekreftet el :wideyed: og ikm om 1 uke ..
jeg føler jeg gjentar meg selv , men trur det er forde jg er sliten og det er de tankene som spinner i hue mitt .. trudde jg var litt roligere . Men siden jeg er 7 dpo så kan det jo komme svar på testen (lite sannsynlig, men kan jo skje:smiley-ashamed005 teit vettu :laughing001 bli så oppslukt av dette :banghead:

Hmm, ja. Vi går gjennom ganske mye for disse småtrolla vi så inderlig ønsker oss :bag: Forje pp hadde jeg stikninger og murringer fra før litt el til ca7 dpo. helt motsatt dennegang.
Nesten som om det er el eller mensen. Men ff har jo bekreftet el :wideyed: og ikm om 1 uke ..
jeg føler jeg gjentar meg selv , men trur det er forde jg er sliten og det er de tankene som spinner i hue mitt .. trudde jg var litt roligere . Men siden jeg er 7 dpo så kan det jo komme svar på testen (lite sannsynlig, men kan jo skje:smiley-ashamed005 teit vettu :laughing001 bli så oppslukt av dette :banghead:
Feel u! Man blir helt tullete. Men syns det er litt spennende å følge med på de andre i forumet da :P Plutselig sitter det for folk! Du får legge ut bilde hvis du tester da! Hvordan går det med tempingen forresten?

Det er veldig spennende :hilarious: eneste som er så kjedelig i en ikm gruppe er at jo fler som får positiv test før selv selv, jo mindre sjans er det for at det er akkuratt enselv som ender med den positive testen:wacky: ja jeg tenker litt rart:banghead::smiley-ashamed004
kan legge ut dagens tester følte jeg så svak skyggestrek på 2 urin fra inatt ,, men det trur jeg bare var øya mine :wacky:

Det er tempen, men jeg sliter litt med temping , da jeg har begynt våkne kl 04.30 for å tisse … samt en valp som har vært littt av og pålegg magesjau , så i Premom legger jeg inn fra når jeg våkner om natta og ff om morgenen

Fikk blå strek Iver premomappen, men vet ikke hva den betyr :wideyed:

Bare rukket å ta 4 tester allerede idag og alle sannsynligvis blenda
. Men tenkt jeg tar en metode hver dag også dobbelsjekker 50 ganger med mk sine .

Vedlegg

• IMG_1155.png
    IMG_1155.png
    396,3 KB · Visninger: 45
  • IMG_1156.png
    IMG_1156.png
    321,1 KB · Visninger: 47
  • IMG_1128.jpeg
    IMG_1128.jpeg
    1 MB · Visninger: 49
  • IMG_1134.jpeg
    IMG_1134.jpeg
    1,1 MB · Visninger: 48
  • IMG_1129.jpeg
    IMG_1129.jpeg
    1,1 MB · Visninger: 48
Så bra det ga seg! Hørtes ikke bra ut når du vurderte å ringe ambulansen. Da har man bra vondt:crybaby2:Heartred Håper det ikke blir en gjentakende greie for deg!
Aldri opplevd lignende. Men googlet masse og ser ut til at det er vanlig med mer smerter under eggløsning etter SA/MA. Og de fleste sa at neste syklus var det tilbake til normalen. Så håper det stemmer. For jeg har alltid vondt under eggløsning, men så ille som i går orker jeg ikke hver måned. Fosterstilling og gråt liksom, var et øyeblikk bekymret for meg selv :smiley-ashamed004 Men helt fin i dag, litt vanlig øm bare. Så nå er det bare å lide seg gjennom seige DPO dager.

Det er veldig spennende :hilarious: eneste som er så kjedelig i en ikm gruppe er at jo fler som får positiv test før selv selv, jo mindre sjans er det for at det er akkuratt enselv som ender med den positive testen:wacky: ja jeg tenker litt rart:banghead::smiley-ashamed004
kan legge ut dagens tester følte jeg så svak skyggestrek på 2 urin fra inatt ,, men det trur jeg bare var øya mine :wacky:

Det er tempen, men jeg sliter litt med temping , da jeg har begynt våkne kl 04.30 for å tisse … samt en valp som har vært littt av og pålegg magesjau , så i Premom legger jeg inn fra når jeg våkner om natta og ff om morgenen

Fikk blå strek Iver premomappen, men vet ikke hva den betyr :wideyed:

Bare rukket å ta 4 tester allerede idag og alle sannsynligvis blenda
. Men tenkt jeg tar en metode hver dag også dobbelsjekker 50 ganger med mk sine .
Og du er igang med å teste:smiley-ashamed004 Så gøy:Heartred Håper det kommer streker etterhvert. Er jo veldig tidlig enda.

Og du er igang med å teste:smiley-ashamed004 Så gøy:Heartred Håper det kommer streker etterhvert. Er jo veldig tidlig enda.
Ja jeg vet, men jeg har INGEN selvkontroll når det gjelder testing … det er som dop, jeg mister meg selv litt til testene :wideyed: :bag::bag::bag: Prøver å være flinkere denne pp da , men det trur jeg varte like lenge som jeg følte jeg hadde roet meg med testene :smiley-ashamed004:laughing001

Ja jeg vet, men jeg har INGEN selvkontroll når det gjelder testing … det er som dop, jeg mister meg selv litt til testene :wideyed: :bag::bag::bag: Prøver å være flinkere denne pp da , men det trur jeg varte like lenge som jeg følte jeg hadde roet meg med testene :smiley-ashamed004:laughing001
Er sånn jeg og :laughing001 Null selvkontroll:laughing001 Har en plan om å holde meg til jeg er minst 10DPO, men vet jo med meg selv at det ikke kommer til å gå....

Back
Topp