Kjenner meg igjen i det å bli litt frustrert
jeg annbefaler deg å bare begynne med termometer med en gang, kun forde første pp du bruker den så er det sikkert like mye rot som med alt annet når det er første gang , vertfall sånn det var for meg . Jeg har brukt en uke nå ca på å skjønne dette temping greiene og tempet feil i starten så ja , det er alltid noe . Så lurt å bli kjent med det før man begynner med det
men symptomer .. det er så opp å ned . Forje pp, fra ca 7 dpo kvalm, brakk meg av alt , neseblod, mista matlyst, vonde nipler en kveld, og sleit med å sove. Fra før el til 7 dpo elsmerter og mens murringer , men følte ikke på noe mer fra ca 9 dpo. Da var det som alt bare avtok.. bortsettfra kvalmen den var til lenge etter ikm.
Denne pp så har det ikke vært så mye egentlig . Før for noen dager siden, å vært sånn siden nipler er sykt såre , skikkelig andpusten , hvis jeg og samboer diskuterer noe så må jeg stoppe opp å trekke pusten forde jeg ikke får nokk luft . Nå har jeg mild astma da , men vi pleier å kunne diskutere uten at jeg må hive etter pusten
blødde neseblod en dag for et par dager siden . Og ekstremt kåt
akkuratt som om at el ikke har vært, men er påvei . Så er ryggen værre enn den pleier . Så er det skikkelig pms smerter .. vært siste 2 dagene .. innimellom kjennes det ut som jeg har en mark under huden ved livmor/eggstokkene.
Første pp var det veldig tydelige elsmerter . Men klarte bomme på el da å
Vi har hatt vannlekkasje her idag . Så nå har vi stengt vannet og er skikkelig sliten da vi har hatt litt problemer med å bli enige etter kaoset som har vært etter vi flytta hit(med det nye huset altså). Da vi først var 5 dager uten varmt vann, også sleit vi med å få varmt vann til springen etter vi fikk varmt vann . Også må vi stenge vannet
jeg kjenner det er litt nokk nå