IKM uke 5❤️

I dag er smertene borte. Så jeg håper at jeg hadde eggløsning i går og ikke dagen før. Får bare håpe at det kaaaan gå selv om vi kun la inn aksjer på selve eggløsningsdagen i går! :smiley-angelic001

Siden jeg fikk en liten blødning etter 2 "omgang" i går googlet jeg litt og finner ikke mye - men noen sier det kan være et tegn på at egget har slippet/eggposen har sprekt eller noe. Så tar det som et tegn på at jeg hadde EL.

Er første gang jeg er med i noe forum, men jeg skulle vel egt byttet gruppe hvis EL var i går (?) men håper det er greit jeg blir. :smiley-angelic002

Syns jeg hørte en gang at det er en kalkulator på nett et sted som konverterer tempen hvis man har tatt den på et annet tidspunkt enn vanlig. Men husker ikke hvor. Ingen av dem blir vel perfekt når den ene er på feil tid og den andre er uten sammenhengende søvn først, men tror kanskje jeg hadde gått for den første. Og så lagt inn kommentar på tidspunkt. men jeg er ingen ekspert!
Hmm, får Google litt da de siste 4 dager har det vært noe hver dag :smiley-ashamed004 Å første gang jeg våkner sjekket jeg ikke klokka engang . Det var bare temp tisse å sove videre , men iogmed valpen hadde begynt å smått å våkne er det rett rundt kl 5. hun våkner smått da . Å legger seg igjen til ca 7 skulle stått 5 i andre melding og. Jeg r litt trøtt enda ser jeg på skrivingen min:smiley-ashamed004

I dag er smertene borte. Så jeg håper at jeg hadde eggløsning i går og ikke dagen før. Får bare håpe at det kaaaan gå selv om vi kun la inn aksjer på selve eggløsningsdagen i går! :smiley-angelic001

Siden jeg fikk en liten blødning etter 2 "omgang" i går googlet jeg litt og finner ikke mye - men noen sier det kan være et tegn på at egget har slippet/eggposen har sprekt eller noe. Så tar det som et tegn på at jeg hadde EL.

Er første gang jeg er med i noe forum, men jeg skulle vel egt byttet gruppe hvis EL var i går (?) men håper det er greit jeg blir. :smiley-angelic002
Det kan være et tegn på at egget har sluppet ja ☺️ jeg også hadde EL i går, men kort lutealfase så venter IKM i denne gruppa, bare bli her med oss du ❤️☺️

Kjenner meg igjen i det å bli litt frustrert ❤️ jeg annbefaler deg å bare begynne med termometer med en gang, kun forde første pp du bruker den så er det sikkert like mye rot som med alt annet når det er første gang , vertfall sånn det var for meg . Jeg har brukt en uke nå ca på å skjønne dette temping greiene og tempet feil i starten så ja , det er alltid noe . Så lurt å bli kjent med det før man begynner med det :bag:

men symptomer .. det er så opp å ned . Forje pp, fra ca 7 dpo kvalm, brakk meg av alt , neseblod, mista matlyst, vonde nipler en kveld, og sleit med å sove. Fra før el til 7 dpo elsmerter og mens murringer , men følte ikke på noe mer fra ca 9 dpo. Da var det som alt bare avtok.. bortsettfra kvalmen den var til lenge etter ikm.

Denne pp så har det ikke vært så mye egentlig . Før for noen dager siden, å vært sånn siden nipler er sykt såre , skikkelig andpusten , hvis jeg og samboer diskuterer noe så må jeg stoppe opp å trekke pusten forde jeg ikke får nokk luft . Nå har jeg mild astma da , men vi pleier å kunne diskutere uten at jeg må hive etter pusten :angelic: blødde neseblod en dag for et par dager siden . Og ekstremt kåt :smiley-ashamed004 akkuratt som om at el ikke har vært, men er påvei . Så er ryggen værre enn den pleier . Så er det skikkelig pms smerter .. vært siste 2 dagene .. innimellom kjennes det ut som jeg har en mark under huden ved livmor/eggstokkene.
Første pp var det veldig tydelige elsmerter . Men klarte bomme på el da å :laughing001

Vi har hatt vannlekkasje her idag . Så nå har vi stengt vannet og er skikkelig sliten da vi har hatt litt problemer med å bli enige etter kaoset som har vært etter vi flytta hit(med det nye huset altså). Da vi først var 5 dager uten varmt vann, også sleit vi med å få varmt vann til springen etter vi fikk varmt vann . Også må vi stenge vannet :arghh: jeg kjenner det er litt nokk nå :inpain:
Uff! Føler med deg! Det å håndtere livet og flytte samtidig er mer enn nok for de fleste! Prøv å få nok søvn og spis litt næringsrik mat er nok mitt eneste tips der. Det varer ikke evig heldig vis, men fy søren så mye det er og så tøft det er når det står på som verst!

Takk! Skal få kjøpt meg et i løpet av dagen kanskje.

Fikk min første peak nå på CB digital, så da er eggløsning i løpet av 36 timer. Håper vi treffer og at det klaffer la inn aksjer i går og nå er han borte til fredag kveld, så må bare håpe. Jeg hører da sikkert til ikm uke 6, men jeg blir her en stund til hvis det er greit?

Jeg ville fortsatt som du gjør å plotte den ene i FF og den andre i premom. Er desverre ganske vanskelig å tempe med sånn søvn (hatt samme problem her med en ettåring i hus) men synes det høres ut som du gjør det bra. Fortsett sånn så ser du trendene etterhvert ☺️ (det viktigste er å se at den stiger etter EL)
Takk :happy:

Bare å bli her :Heartbigred

1 dpo i dag :happy093
endelig!
1000041874.jpg

1000041873.png

Bekreftet av LH-testen som har sunket betraktelig, så fornøyd med det. ☺️ Gikk tom for Make Sure så har åpnet de fra cb for å måle :hilarious:

livmorhalsen er også på vei nedover selvom den fortsatt kjennes åpen ut. Rakk å legge aksjer i går og i forigårs så håper det er nok :woot::love017 litt småkvalm og ømme bryster i dag ☺️

Uff! Føler med deg! Det å håndtere livet og flytte samtidig er mer enn nok for de fleste! Prøv å få nok søvn og spis litt næringsrik mat er nok mitt eneste tips der. Det varer ikke evig heldig vis, men fy søren så mye det er og så tøft det er når det står på som verst!

Takk! Skal få kjøpt meg et i løpet av dagen kanskje.

Fikk min første peak nå på CB digital, så da er eggløsning i løpet av 36 timer. Håper vi treffer og at det klaffer la inn aksjer i går og nå er han borte til fredag kveld, så må bare håpe. Jeg hører da sikkert til ikm uke 6, men jeg blir her en stund til hvis det er greit?
Ja , var den søvnen da :smiley-ashamed004
Det er nokk lurt. Jeg merker at det er godt med farge i normal sine, men de mister fargen fortere enn man rekker si Bø . Så SKIKKELIG teite tester:angelic:
Uuhh, da er det no pågang hos deg og nå. Jeg har lest i boka mi at det beste er å ha samleie i dagene før el . Egentlig ikke på selve el dagen, svømmerene bruker mye energi på å komme seg til egget . Så beste er at de «ligger klare» så du har store sjanser ifølge boka mi :happy:
pga flytting fikk vi lagt aksjer 3 sammenhengende dager før el . Men ikke på el dagen . Den dagen flytta vi og orket ikke . Så jeg stoler blink på boka mi der :cool::smiley-ashamed004
Må gjerne bli her du også for min del vertfall, dere blir jo litt etter men dere er jo 3(?) stk nå som har omtrent samtidig ❤️

endelig!
Vis vedlegget 426191

Vis vedlegget 426192

Bekreftet av LH-testen som har sunket betraktelig, så fornøyd med det. ☺️ Gikk tom for Make Sure så har åpnet de fra cb for å måle :hilarious:

livmorhalsen er også på vei nedover selvom den fortsatt kjennes åpen ut. Rakk å legge aksjer i går og i forigårs så håper det er nok :woot::love017 litt småkvalm og ømme bryster i dag ☺️
Kan man bruke monitor testene på Premom også ? Hmm det skulle jeg vist for lenge siden :angelic: for monitor sier fortsatt bare høy på meg :bored:
satser på det var nokkk:Heartbigred

CD20, 5 dager etter ovitrelle, 3-4 dpo. Herlighet jeg er så spent. Klarer nesten ikke tenke på noe annet. I går ommøblerte jeg hele stuen for å få noe annet å gjøre :laughing002 Dagene går sakte, samtidig gruer jeg meg til IKM da jeg er så redd for å bli skuffet igjen. IVF søknaden til st. Olavs sendes endelig inn på fredag, da har vi fått tatt alt som trengs av utredning så det er klart for oppstart. Jeg kjenner på at det er sårt å være 25 år og trenge så mye hjelp til å bli gravid. Men jeg forsøker å akseptere at det er slik, og ikke gi opp håpet da kroppen virkelig har reagert godt på trippel dose letrozol sammen med Myo-inositol. Det er i hvertfall en god mulighet for at det går denne syklusen❤️ Det er spennende å kjenne på symptomer, og veldig gøy å se symptomene dere beskriver, jeg har trua på at flere får positiv test denne måneden.
Over til noe annet, jeg begynte med wild yam og ananas-skiver for å forhåpentligvis hjelpe egget med å feste seg. Er det noen som har forsøkt dette før? :D

endelig!
Vis vedlegget 426191

Vis vedlegget 426192

Er det så og si alltid sånn; første dag med negative/svakere tester er eggløsningsdagen?

CD20, 5 dager etter ovitrelle, 3-4 dpo. Herlighet jeg er så spent. Klarer nesten ikke tenke på noe annet. I går ommøblerte jeg hele stuen for å få noe annet å gjøre :laughing002 Dagene går sakte, samtidig gruer jeg meg til IKM da jeg er så redd for å bli skuffet igjen. IVF søknaden til st. Olavs sendes endelig inn på fredag, da har vi fått tatt alt som trengs av utredning så det er klart for oppstart. Jeg kjenner på at det er sårt å være 25 år og trenge så mye hjelp til å bli gravid. Men jeg forsøker å akseptere at det er slik, og ikke gi opp håpet da kroppen virkelig har reagert godt på trippel dose letrozol sammen med Myo-inositol. Det er i hvertfall en god mulighet for at det går denne syklusen❤️ Det er spennende å kjenne på symptomer, og veldig gøy å se symptomene dere beskriver, jeg har trua på at flere får positiv test denne måneden.
Over til noe annet, jeg begynte med wild yam og ananas-skiver for å forhåpentligvis hjelpe egget med å feste seg. Er det noen som har forsøkt dette før? :D

Wee! Jeg er bare 1DPO og skjønner jo at dette blir altfor lenge å vente, så føler med deg :dance018 Heldigvis skal jeg på hyttetur til helgen som forhåpentligvis vil hjelpe å få tankene på andre ting litt.

Huff ja jeg skjønner at det må være tungt. Håper det klaffer nå. Men høres ut som du har en god mentalitet mtp å prøve å akseptere at det er slik, selv om det sikkert ikke er så lett. Jeg håper skikkelig at det går veien for dere! :Heartred

:HeartredWee! Jeg er bare 1DPO og skjønner jo at dette blir altfor lenge å vente, så føler med deg :dance018 Heldigvis skal jeg på hyttetur til helgen som forhåpentligvis vil hjelpe å få tankene på andre ting litt.

Huff ja jeg skjønner at det må være tungt. Håper det klaffer nå. Men høres ut som du har en god mentalitet mtp å prøve å akseptere at det er slik, selv om det sikkert ikke er så lett. Jeg håper skikkelig at det går veien for dere! :Heartred
Hoff ja, ventetiden er slitsom :( Men så godt med hyttetur for å få tankene bort!! Jeg skal faktisk også på hyttetur med noen venninner, så det gleder jeg meg mye til ❤️
Tusen takk for gode ord, det setter jeg virkelig pris på❤️ krysser fingrene for oss❤️

Ja , var den søvnen da :smiley-ashamed004
Det er nokk lurt. Jeg merker at det er godt med farge i normal sine, men de mister fargen fortere enn man rekker si Bø . Så SKIKKELIG teite tester:angelic:
Uuhh, da er det no pågang hos deg og nå. Jeg har lest i boka mi at det beste er å ha samleie i dagene før el . Egentlig ikke på selve el dagen, svømmerene bruker mye energi på å komme seg til egget . Så beste er at de «ligger klare» så du har store sjanser ifølge boka mi :happy:
pga flytting fikk vi lagt aksjer 3 sammenhengende dager før el . Men ikke på el dagen . Den dagen flytta vi og orket ikke . Så jeg stoler blink på boka mi der :cool::smiley-ashamed004
Må gjerne bli her du også for min del vertfall, dere blir jo litt etter men dere er jo 3(?) stk nå som har omtrent samtidig ❤️
Jeg meldte meg inn i IKM uke 6 også. Vil gjerne følge med på dere her, men godt poeng med det å være litt sene. Holder meg gjerne i begge gruppene en stund til.

Unnskyld for bilde, men trenger råd!!! Jeg begynte på Wild Yam i går kveld 3 tbl og tok 2 i dag tidlig. Er jo bare 3-4 dager siden eggløsning og nå blør jeg masse tynt rødt blod! Er dette festeblødning eller har jeg tullet til syklusen?? Blir bekymret jeg her nå.. noen som har opplevd festeblødning før?

Vedlegg

• IMG_0433.jpeg
    IMG_0433.jpeg
    1,6 MB · Visninger: 46
Unnskyld for bilde, men trenger råd!!! Jeg begynte på Wild Yam i går kveld 3 tbl og tok 2 i dag tidlig. Er jo bare 3-4 dager siden eggløsning og nå blør jeg masse tynt rødt blod! Er dette festeblødning eller har jeg tullet til syklusen?? Blir bekymret jeg her nå.. noen som har opplevd festeblødning før?
Beklager å si det men om du VET el var for 3 dager siden er det veldig tidlig for festeblødning . Den skjer vanligvis ved 8 dpo .

Før i tiden trudde de frsteblødning kom tidligere . Men senere studier viser at det skjer nermare ikm enn el …
Prøvd å Google ? Jeg syntes det var veldig tidlig :eek: Tatt en eltest idag ?

Kan man bruke monitor testene på Premom også ? Hmm det skulle jeg vist for lenge siden :angelic: for monitor sier fortsatt bare høy på meg :bored:
satser på det var nokkk:Heartbigred
Hihi ja man kan, tror ikke det er anbefalt men jeg gjør det :hilarious: har ikke monitor da men de rosa "håndtaka" eller hva man skal kalle det til å putte de inn i. Det var nok nok ❤️☺️

Vedlegg

• IMG_1203.png
    IMG_1203.png
    287 KB · Visninger: 47
Beklager å si det men om du VET el var for 3 dager siden er det veldig tidlig for festeblødning . Den skjer vanligvis ved 8 dpo .

Før i tiden trudde de frsteblødning kom tidligere . Men senere studier viser at det skjer nermare ikm enn el …
Prøvd å Google ? Jeg syntes det var veldig tidlig :eek: Tatt en eltest idag ?
El kan ha skjedd dagen jeg satte ovitrelle også, altså for 5 dager siden. Så jeg vet ikke, huff så rart!! Aldri skjedd før! Var på ultralyd så vet at det hvertfall ikke har skjedd før det. Hjelper ikke ta eggløsningstester etter ovitrelle, for jeg har kjempe klare positve hcg tester i dag på grunn av den sprøyten..

Back
Topp