IKM uke 5❤️

Høres ut som dere har truffet kjempebra da, helt ypperlig etter boka! :love017Det beste er at svømmerne er på plass FØR egget slipper, og de kan overleve i deg i 5-7 dager før befruktning. Basert på erfaring fra når jeg har en topp som du beskriver her, så har jeg tempet og fått bekreftet at egget slapp dagen etter første høye måling. Altså hvis du hadde topp kveld/natt til tirsdag eller tirsdag morgen så vil jeg tro egget sannsynligvis slapp i løpet av tirsdag eller onsdag. Så, enig med deg altså ☺️ Selv om dere ikke fikk lagt aksjer onsdag så gjør ikke det noe, dere er godt dekka med de dere har lagt ☺️;)
Håper så inderlig du har rett! :) Har vel bare maks 5% sjanse per syklus pga alder uansett, så da er jeg redd for å gå glipp av en eneste mulighet.

Noen som kjenner noen symptomer?

Jeg er kjenner at det er noe som er på en reise nedover på høyre siden :laughing002 I dag var jeg litt øm i korsryggen. Dette kan bare være hodet som spiller meg et puss, men klamrer meg til håpet :) 4 dpo
Jeg kjenner på akkurat det samme. Skulle akkurat til å spørre her selv, men du kom meg i forkjøpet gitt :p

Jeg er kjenner at det er noe som er på en reise nedover på høyre siden :laughing002 I dag var jeg litt øm i korsryggen. Dette kan bare være hodet som spiller meg et puss, men klamrer meg til håpet :) 4 dpo
Bedre luktesans, hatt ømme nipler frem til idag. Nå er melkekjertlene/brystene ømme, hatt pms smerter lignende smerter i livmor område i et par dager . Ellers er det faktisk lite symptomer ute å går denne pp :nailbiting:

Spennende! Håper hodet ikke spiller oss et puss, men at det er en spire som fester seg :D Synes det er litt lite aktivitet nå her på «vi som prøver/før svangerskapet», men blir jo ikke mer liv hvis man ikke gjøre noe selv:smiley-ashamed004
Vi får krysse fingrene for det :Heartpink jeg har vært så ekstremt dårlig den siste uken, så mulig det ødelegger sjansen for å bli preggo denne syklusen..
Jeg har vært veldig lite aktiv her inne den siste tiden, men skal prøve å være litt mer aktiv fremover

Da skal jeg prøve å legge testene på hylla til imorgen :bag:

Vedlegg

• IMG_1230.jpeg
    IMG_1230.jpeg
    825,5 KB · Visninger: 69
Vi får krysse fingrene for det :Heartpink jeg har vært så ekstremt dårlig den siste uken, så mulig det ødelegger sjansen for å bli preggo denne syklusen..
Jeg har vært veldig lite aktiv her inne den siste tiden, men skal prøve å være litt mer aktiv fremover
Livet skjer, og ikke alltid man klarer å være så aktiv her inne :) Håper formen din kommer seg:Heartred

5 dpo, kjenner ingen verdens ting bortsett fra kinken i korsryggen jeg pådro meg i går :hilarious::hilarious: Da jeg var gravid med datteren min kjente jeg et ganske tydelig stikk midt i livmor som var ømt i flere uker etterpå. Så nå går jeg egentlig bare og håper på det stikker:bag:

7-8 dpo. Murring/svie i livmorområdet. Gåen i korsryggen. Tett nese. Mer tørst enn vanlig. Trøtt.

Jeg er jo bare 1 dpo så ikke så mye symptomer her enda :hilarious: men det murrer, får mer og mer såre nipler, helt vill økning av slimete utflod (noen fler som har det? Sorry tmi) og livmorhalsen er høy og veldig lukket :woot:

Jeg er jo bare 1 dpo så ikke så mye symptomer her enda :hilarious: men det murrer, får mer og mer såre nipler, helt vill økning av slimete utflod (noen fler som har det? Sorry tmi) og livmorhalsen er høy og veldig lukket :woot:
Jeg er 4 dpo og tiden kan ikke gå fort nok mot testing:smiley-ashamed004 I første graviditet hadde jeg økt utflod i dpotiden, så kan jo være et godt tegn :)

Back
Topp