Nå vet jeg ikke helt sikkert hva hvilepulsen min ligger på til vanlig . Men har en hvilepuls på 80 idag . Hørte pulsen min i dyna, så fant ut jeg kunne ta den også da Alt man følger med på altså
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
6dpo ishSpennende! Hvor mange dpo er du nå?
Det er jeg som driver og spiser ananas! Og ikke vær redd for å spise ananas har kun noe å si hvis du spiser fersk ananas, ikke ananas på boksIgår så jeg dette med ananas, trur en av dere her inne snakket om det. Og kjøpte selvfølgelig det . kjøpte skiver på boks. Da jeg ikke leste mer om det før ETTER jeg hadde trøkt 2 bokser i tyne
Spiste først en boks. Og noen timer etterpå spottet det kun en dråpe brunt blod. Og så trøkte jeg en boks til itilegg for da tenkte jeg det måtte gjøre susen men så leste jeg på dette når jeg la meg . Og spiser man ananas etter 5 dpo så kan det virke mot sin hensikt
Er så rett jeg drepte egget..
idag er det sterkere stikninger i livmor på en bestemt plass og annen smerter er borte .
Ømme nipler og melkekjertler idag .
Blir kvalm av enkelte lukter.
Stemmer Vel viser seg at jeg mulig bare er 5-6 dpo . Så da lurer jeg på om jeg skal gå å kjøpe ananas har du erfaring med det ? Lest at det har hjulpet mangeDet er jeg som driver og spiser ananas! Og ikke vær redd for å spise ananas har kun noe å si hvis du spiser fersk ananas, ikke ananas på boks
Trur ikke du trenger bli flau etter utbruddet mitt her men høres ut som veldig positivt vertfall. Lest og søkt rundt at man blir lettere gravid etter kjemisk/sa/ma. Så sjansene dine er faktisk kanskje høye om du timet det riktig itillegDenne syklusen er bare merkelig hele veien. Eggløsning fredag ifølge tempen, eggløsning søndag ifølge tester og symptomer. Har forøvrig hatt el-smerter hele uken, men de toppet seg søndag. Så i dag er jeg enten 3 eller 5 dpo, jeg tror mest på 3 dpo selv. Men i natt bråvåknet jeg av at jeg kjente meg gravid ut. Akkurat som en ball slo rot i livmoren. Og nå kommer det litt blodig slim (ja, her deler jeg alt. Er ikke flau ) Så fra å tenke at det er null sjans for at vi skal få det til rett etter en spontanabort, så har jeg nå et lite håp om at det skal gå. Noe skjer i livmoren iallfall, så håper det er en spire som klorer seg fast og ikke et egg som går til spille
Med aksjelegging 7 ganger den siste uken så burde vi ha truffet Vet det holder med annenhver dag... men det er jo gøy så...Trur ikke du trenger bli flau etter utbruddet mitt her men høres ut som veldig positivt vertfall. Lest og søkt rundt at man blir lettere gravid etter kjemisk/sa/ma. Så sjansene dine er faktisk kanskje høye om du timet det riktig itilleg
Hehe, jaa.. da har dere store sjanser Så håpe spira klamrer seg fastMed aksjelegging 7 ganger den siste uken så burde vi ha truffet Vet det holder med annenhver dag... men det er jo gøy så...
Trenger ikke å bli flau av utbruddet ditt. Frustrerende når man ikke forstår hva kroppen driver med
Er jo derfor vi har dette forumet. Tror neppe noen av mine venninner hadde giddet å ta imot alt det jeg spyr ut her inne til tider. Forumet blir liksom en likesinnet venninne Jeg får ting ut, og så leser de som gidder.Hehe, jaa.. da har dere store sjanser Så håpe spira klamrer seg fast
Hehe, sant det da
Jaa, det er jo sant detEr jo derfor vi har dette forumet. Tror neppe noen av mine venninner hadde giddet å ta imot alt det jeg spyr ut her inne til tider. Forumet blir liksom en likesinnet venninne Jeg får ting ut, og så leser de som gidder.
Da skal det jo gå fint å spise litt ananas Første syklusen jeg prøver det, og jeg elsker ananas så passer helt perfektStemmer Vel viser seg at jeg mulig bare er 5-6 dpo . Så da lurer jeg på om jeg skal gå å kjøpe ananas har du erfaring med det ? Lest at det har hjulpet mange
Jeg prøvde det den gangen jeg ble gravid og det holdt til uke 11, så i grunn god erfaring med det viktig å spise kjernen av ananasen leste jeg, da den har høyere konsentrasjon av det stoffet som er gunstigStemmer Vel viser seg at jeg mulig bare er 5-6 dpo . Så da lurer jeg på om jeg skal gå å kjøpe ananas har du erfaring med det ? Lest at det har hjulpet mange
Da skal det jo gå fint å spise litt ananas Første syklusen jeg prøver det, og jeg elsker ananas så passer helt perfekt
Jeg er ikke så glad i ananas … men verdt å prøve Ananas juice/ananas er bra for spermen også har jeg hørt tidligere (lukt og smak) så det passer fint å få gubben til å spise no åDa skal det jo gå fint å spise litt ananas Første syklusen jeg prøver det, og jeg elsker ananas så passer helt perfekt
Jeg prøvde det den gangen jeg ble gravid og det holdt til uke 11, så i grunn god erfaring med det viktig å spise kjernen av ananasen leste jeg, da den har høyere konsentrasjon av det stoffet som er gunstig
Tenkte på jeg hadde en mikroskopisk brun dråpe på papiret igår når jeg sjekket hvordan utfloden var (det tmi) .. men spise kjernen etter det , er det dumt ?Det er jeg som driver og spiser ananas! Og ikke vær redd for å spise ananas har kun noe å si hvis du spiser fersk ananas, ikke ananas på boks