IKM uke 5❤️

Igår så jeg dette med ananas, trur en av dere her inne snakket om det. Og kjøpte selvfølgelig det . kjøpte skiver på boks. Da jeg ikke leste mer om det før ETTER jeg hadde trøkt 2 bokser i tyne :angelic: :smiley-ashamed004

Spiste først en boks. Og noen timer etterpå spottet det kun en dråpe brunt blod. Og så trøkte jeg en boks til itilegg for da tenkte jeg det måtte gjøre susen :bag:men så leste jeg på dette når jeg la meg . Og spiser man ananas etter 5 dpo så kan det virke mot sin hensikt :dead:
Er så rett jeg drepte egget..

idag er det sterkere stikninger i livmor på en bestemt plass og annen smerter er borte .
Ømme nipler og melkekjertler idag .
Blir kvalm av enkelte lukter.

Nå sitter jeg i samme spm som jeg gjorde forje pp.
Sitter å prøver å se mer på bilde og tester osv . Men jeg trudde ikke jeg hadde positiv el test den 18 (cd16)
Men hadde dropp i temp dagen etter. både når jeg våknet på natta og på morgenen. Så jeg begynner bekymre meg for at el var 5 dager senere :banghead::wideyed:
Vil ikke si noen av de er positive på bilde 1 . MEN så ser jeg i boka mi .. og der ser jeg testen ser positiv ut . Da ligger sjansene våre skikkelig dårlig altså :/ trur dem ligger riktig rekkefølge der . Argh :smiley-angry019:smiley-angry016:smiley-angry002

I ff nå så har jeg lagt inn alle de første tempene . Nå har jeg sikkert tullet til alt :sad015:smiley-angry016 nå er jeg litt irritert på dette . 3 pp med samme tullet jeg burde snart lære meg dette altså:smiley-angry019

Hva tenker dere ?:smiley-ashamed005
Jeg vet at muligheten enda er der. Men det er det å bli så lurt 3 ganger på rad ! Denne gang har vi krangler så mye pga vanngreier og flyttinga osv at vi harnesten ikke hatt no selge kos . Hvis det er el . Så hadde vi sengekos 5 dager før det slapp. 2 dager før det slapp så 2 dager etter :wideyed: kjenner at nå er jeg litt frustrert .
Og da skjønner jeg why jeg ikke hadde noen symptomer før cd 17.

Vedlegg

• image.jpg
    image.jpg
    1,8 MB · Visninger: 52
  • IMG_1275.png
    IMG_1275.png
    404,6 KB · Visninger: 53
Igår så jeg dette med ananas, trur en av dere her inne snakket om det. Og kjøpte selvfølgelig det . kjøpte skiver på boks. Da jeg ikke leste mer om det før ETTER jeg hadde trøkt 2 bokser i tyne :angelic: :smiley-ashamed004

Spiste først en boks. Og noen timer etterpå spottet det kun en dråpe brunt blod. Og så trøkte jeg en boks til itilegg for da tenkte jeg det måtte gjøre susen :bag:men så leste jeg på dette når jeg la meg . Og spiser man ananas etter 5 dpo så kan det virke mot sin hensikt :dead:
Er så rett jeg drepte egget..

idag er det sterkere stikninger i livmor på en bestemt plass og annen smerter er borte .
Ømme nipler og melkekjertler idag .
Blir kvalm av enkelte lukter.
Det er jeg som driver og spiser ananas! Og ikke vær redd for å spise ananas har kun noe å si hvis du spiser fersk ananas, ikke ananas på boks ❤️

Denne syklusen er bare merkelig hele veien. Eggløsning fredag ifølge tempen, eggløsning søndag ifølge tester og symptomer. Har forøvrig hatt el-smerter hele uken, men de toppet seg søndag. Så i dag er jeg enten 3 eller 5 dpo, jeg tror mest på 3 dpo selv. Men i natt bråvåknet jeg av at jeg kjente meg gravid ut. Akkurat som en ball slo rot i livmoren. Og nå kommer det litt blodig slim (ja, her deler jeg alt. Er ikke flau :hilarious:) Så fra å tenke at det er null sjans for at vi skal få det til rett etter en spontanabort, så har jeg nå et lite håp om at det skal gå. Noe skjer i livmoren iallfall, så håper det er en spire som klorer seg fast og ikke et egg som går til spille

Denne syklusen er bare merkelig hele veien. Eggløsning fredag ifølge tempen, eggløsning søndag ifølge tester og symptomer. Har forøvrig hatt el-smerter hele uken, men de toppet seg søndag. Så i dag er jeg enten 3 eller 5 dpo, jeg tror mest på 3 dpo selv. Men i natt bråvåknet jeg av at jeg kjente meg gravid ut. Akkurat som en ball slo rot i livmoren. Og nå kommer det litt blodig slim (ja, her deler jeg alt. Er ikke flau :hilarious:) Så fra å tenke at det er null sjans for at vi skal få det til rett etter en spontanabort, så har jeg nå et lite håp om at det skal gå. Noe skjer i livmoren iallfall, så håper det er en spire som klorer seg fast og ikke et egg som går til spille
Trur ikke du trenger bli flau etter utbruddet mitt her :wacky: men høres ut som veldig positivt vertfall. Lest og søkt rundt at man blir lettere gravid etter kjemisk/sa/ma. Så sjansene dine er faktisk kanskje høye om du timet det riktig itilleg :Heartbigred

Trur ikke du trenger bli flau etter utbruddet mitt her :wacky: men høres ut som veldig positivt vertfall. Lest og søkt rundt at man blir lettere gravid etter kjemisk/sa/ma. Så sjansene dine er faktisk kanskje høye om du timet det riktig itilleg :Heartbigred
Med aksjelegging 7 ganger den siste uken så burde vi ha truffet :hilarious: Vet det holder med annenhver dag... men det er jo gøy så...:angelic:

Trenger ikke å bli flau av utbruddet ditt. Frustrerende når man ikke forstår hva kroppen driver med

Med aksjelegging 7 ganger den siste uken så burde vi ha truffet :hilarious: Vet det holder med annenhver dag... men det er jo gøy så...:angelic:

Trenger ikke å bli flau av utbruddet ditt. Frustrerende når man ikke forstår hva kroppen driver med
Hehe, jaa.. da har dere store sjanser :Heartbigred Så håpe spira klamrer seg fast :hilarious::Heartbigred

Hehe, sant det da :smiley-ashamed005

Hehe, jaa.. da har dere store sjanser :Heartbigred Så håpe spira klamrer seg fast :hilarious::Heartbigred

Hehe, sant det da :smiley-ashamed005
Er jo derfor vi har dette forumet. Tror neppe noen av mine venninner hadde giddet å ta imot alt det jeg spyr ut her inne til tider. Forumet blir liksom en likesinnet venninne ❤️ Jeg får ting ut, og så leser de som gidder.

Stemmer :smiley-ashamed004 Vel viser seg at jeg mulig bare er 5-6 dpo . Så da lurer jeg på om jeg skal gå å kjøpe ananas :wideyed::smiley-ashamed004 har du erfaring med det ? Lest at det har hjulpet mange :smiley-ashamed005

Da skal det jo gå fint å spise litt ananas❤️ :D Første syklusen jeg prøver det, og jeg elsker ananas så passer helt perfekt :laughing002
Jeg prøvde det den gangen jeg ble gravid og det holdt til uke 11, så i grunn god erfaring med det ☺️❤️ viktig å spise kjernen av ananasen leste jeg, da den har høyere konsentrasjon av det stoffet som er gunstig

Da skal det jo gå fint å spise litt ananas❤️ :D Første syklusen jeg prøver det, og jeg elsker ananas så passer helt perfekt :laughing002
Jeg er ikke så glad i ananas … men verdt å prøve:Heartbigred :Heartbigred :woot: Ananas juice/ananas er bra for spermen også har jeg hørt tidligere (lukt og smak:inpain:) så det passer fint å få gubben til å spise no å :angelic::wtf::laughing025

Jeg prøvde det den gangen jeg ble gravid og det holdt til uke 11, så i grunn god erfaring med det ☺️❤️ viktig å spise kjernen av ananasen leste jeg, da den har høyere konsentrasjon av det stoffet som er gunstig

Ja, utrolig hva frukt kan gjøre for kroppen vår :eek: det er de mest fascinerende ting :Heartbigred

Nei får løpe en tur på butikken , testene mine er kommet også så :angelic: metode sine tester slutter jeg vertfall med om jeg bare er 5 dpo ! For da er de helt på bærtur :dead: mk sine er faktisk de som gir best svar !

Lå og hvilte litt og kjente plutselig stikking/verking på høyre side mot lysken og det varte en stund også, og nå et par timer senere så kom det litt lyserosa utflod og noen bittesmå prikker med blod på papiret :rolleyes: føler meg egentlig negativ siden det kun er måned etter måned med spotting og negative tester…

Back
Topp