IKM uke 5❤️

er lei dette styret . Så nå har jeg lagt inn alle første temper . Trudde det var riktig igår.. men jeg har vist styret mye med dette :woot:men her har jeg vertfall sovet 4 t :dead: har vært smart å tatt screenshot av tempene :happy: . Ff ble usikker på om jeg har hatt eggløsning mellom cd11-13 eller cd 16. fikk jo ikke tempet cd13 :inpain: Får se da når jeg evnt får lutal dipen om jeg får dn .. den kan vel bekrefte mer :) neste pp vet jeg vertfall hva jeg ikke skal :hilarious:

Vedlegg

• IMG_1304.png
    IMG_1304.png
    399,4 KB · Visninger: 35
Jeg kan ikke noe om ovitrelle ol., så er det derfor du får positiv strek på hcg? :)
Ja, man kan få positiv strek inntil 10 dager etter ovitrelle sprøyta ble satt dessverre! Jeg har noen ganger fått en svak svak strek helt til dagen før mensen… Men så lenge de etterhvert blir sterkere så tyder det på graviditet! Men de blir nok enda svakere før de evt blir sterkere igjen, for det er jo tidlig :)❤️

Ja, man kan få positiv strek inntil 10 dager etter ovitrelle sprøyta ble satt dessverre! Jeg har noen ganger fått en svak svak strek helt til dagen før mensen… Men så lenge de etterhvert blir sterkere så tyder det på graviditet! Men de blir nok enda svakere før de evt blir sterkere igjen, for det er jo tidlig :)❤️
Takk for godt svar :)

Så kjipt at turen ble avlyst! Er så typisk at sånt skjer når man har behov for å holde på med noe. Kjenner meg godt igjen i å google for mye. Jeg har lest mange artikler de siste ukene:confused004 Håper du får tiden til å gå!
Jaa! Veldig. Haha godt jeg ikke er alene! Hvordan ligger du an i løypa? Hvor mange dpo?

Bilde en er 3 min våt og bilde 2 er 10 min eller no :woot: samme testene da :happy: lh tar seg opp igjen idag :rolleyes: begynner bli bekymra jeg for at egget ikke slapp denne gang heller jeg :wideyed: Men alle elsmerter er over .. og stiklingene jeg hadde i livmor er over . Har trykkende smerter i lysken. Og mensmurringer nå :wideyed: så da må vel el har vært :woot:. Er redd tempen ikke stemmer da den ikke er på klokka hver dag og vært mye styr :wacky:

Vedlegg

• IMG_1308.jpeg
    IMG_1308.jpeg
    1,1 MB · Visninger: 56
  • IMG_1310.jpeg
    IMG_1310.jpeg
    1,4 MB · Visninger: 56
Siden det er første gang jeg tester for EL med strimler, og siden premom appen sier det, så fortsetter jeg å teste nå i DPO land. Er 3 DPO mest sannsynlig.

Hvor mange dager etter antatt el slutter dere å teste? Jeg har iaf bare gått ned til en om dagen per nå

Siden det er første gang jeg tester for EL med strimler, og siden premom appen sier det, så fortsetter jeg å teste nå i DPO land. Er 3 DPO mest sannsynlig.

Hvor mange dager etter antatt el slutter dere å teste? Jeg har iaf bare gått ned til en om dagen per nå
Ingen , og glad for det … begynte med positive tester 2 dager etter mensen slutta og var sånn i 12-15 dager opp å ned . Trudde jeg var 9 dpo igår . Men så viser det seg at jeg sannsynlig bare er 5 dpo .. jeg har hatt 3 topper begge 2 pp som har vært . Så jeg burde visst egentlig at 3 toppen kom denne pp å :dead: men jeg var nesten tom for tester rundt da egget slapp. Så fikk ikke testet ordentlig de dagene . Men jeg tester alt for mye da :smiley-ashamed005

Ingen , og glad for det … begynte med positive tester 2 dager etter mensen slutta og var sånn i 12-15 dager opp å ned . Trudde jeg var 9 dpo igår . Men så viser det seg at jeg sannsynlig bare er 5 dpo .. jeg har hatt 3 topper begge 2 pp som har vært . Så jeg burde visst egentlig at 3 toppen kom denne pp å :dead: men jeg var nesten tom for tester rundt da egget slapp. Så fikk ikke testet ordentlig de dagene . Men jeg tester alt for mye da :smiley-ashamed005
Oi så tidlig! Og forvirrende! Men er jo greit å vite om det. Tror jeg fortsetter jeg. Har kontrollbehov pluss at jeg synes det er litt gøy av en eller annen grunn så like greit. Da har man noe å se tilbake på hvis man blir usikker.

Men kjedelig å gå tilbake til 5dpo når man har venta så lenge :smiley-ashamed004 fikk dere lagt inn aksjer rundt den toppen også da? Det er jo noen dager forskjell

Oi så tidlig! Og forvirrende! Men er jo greit å vite om det. Tror jeg fortsetter jeg. Har kontrollbehov pluss at jeg synes det er litt gøy av en eller annen grunn så like greit. Da har man noe å se tilbake på hvis man blir usikker.

Men kjedelig å gå tilbake til 5dpo når man har venta så lenge :smiley-ashamed004 fikk dere lagt inn aksjer rundt den toppen også da? Det er jo noen dager forskjell
Det er det jeg bekymrer meg litt for :arghh: vi har jo nesten truffet fordeom . Men samboer har litt mindre antall med levende svømmere, så vi burde fått lagt fler aksjer
. Men 7-5 dager og 2dager før temp økning.. jeg trudde jeg hadde fulgt med på el testene . Men hadde ikke sett godt nokk på de/ventet lenge nokk med å lese de .
For de viste seg å være positive cd 14 og cd15 også sa Premom ifra om bbt økning cd 17..:schocked028 men skjønte ikke det før igår :angelic:

Men eltestene stiger igjen idag :dance018 så ja :smiley-ashamed004

Du som spiste ananas :angelic: Kam jeg fortsatt spise den ananas kjernen elller burde jeg la være å spise fersk ananas 6 dpo ? Fersk ananas var skikkelig godt :rolleyes:

Jeg prøvde det den gangen jeg ble gravid og det holdt til uke 11, så i grunn god erfaring med det ☺️❤️ viktig å spise kjernen av ananasen leste jeg, da den har høyere konsentrasjon av det stoffet som er gunstig
Hahaha.. av alle ting så fikk jeg for meg å kjøpe annanas i dag, på boks i lunchen, så ser jeg plutselig noen skriver om annanas? Hva er greia? Haha.. Jeg har aldri kjøpt det før uten noen annen grunn :P

Vil bare si at ovitrelle kan sitte i lenger enn 10 dager :Heartred hos meg hang den i til 12 dpo også ofte.

Back
Topp