Kanskje kroppen vet noe ikke du vet?Hahaha.. av alle ting så fikk jeg for meg å kjøpe annanas i dag, på boks i lunchen, så ser jeg plutselig noen skriver om annanas? Hva er greia? Haha.. Jeg har aldri kjøpt det før uten noen annen grunn
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Kanskje kroppen vet noe ikke du vet?Hahaha.. av alle ting så fikk jeg for meg å kjøpe annanas i dag, på boks i lunchen, så ser jeg plutselig noen skriver om annanas? Hva er greia? Haha.. Jeg har aldri kjøpt det før uten noen annen grunn
Ja, slik har det vært hos meg også dessverre. Er 4. gangen jeg setter ovitrelle nå, og har vært veldig varierende dessverre.. Som jeg skrev, så har jeg opplevd en svak svak strek fram til dagen før mens… Men blir den sterkere er det et godt tegn!Vil bare si at ovitrelle kan sitte i lenger enn 10 dager hos meg hang den i til 12 dpo også ofte.
Har du tatt en graviditetstest for sikkerhets skyld?Trur dere jeg har hatt el ?? Når tempen øker så har man vell hatt el ?
Jeg skjønner ikke ?
Syntes den økte VELDIG
1 fra inatt2 9 på morgenen 3 kl 14
De 3 nederste . De over er forje dagene
Ikke etter morgenen prøver å være litt flinkere enn hva jeg har værtHar du tatt en graviditetstest for sikkerhets skyld?
Ok ja én på morgenen er nok. Litt vanskelig å tolke ha som foregår der ja, håper det viser seg snart!Ikke etter morgenen prøver å være litt flinkere enn hva jeg har vært
For en uke siden hadde jeg et håp om at eggløsning kom tidligere denne mnd, men temp bekrefta aldri det. Litt usikker mao. Men i følge temp.stigning er jeg 4DPO. Så da er det leeenge igjen før jeg kan begynne å testeJaa! Veldig. Haha godt jeg ikke er alene! Hvordan ligger du an i løypa? Hvor mange dpo?
Det var ikke enkelt å forstå! Jeg trodde det var så enkelt som at når tempen øker har eggløsning vært. Leste en studie som sa at hvis man måler temp på 37.0 el over så kan man være ganske sikker på det(må måle rektalt da). Men kan kanskje være unntak?Trur dere jeg har hatt el ?? Når tempen øker så har man vell hatt el ?
Jeg skjønner ikke ?
Syntes den økte VELDIG
Ja, jeg begynner bli litt lei dette kjenner blir skikkelig frustrertOk ja én på morgenen er nok. Litt vanskelig å tolke ha som foregår der ja, håper det viser seg snart!
Leste på det .. men jeg har ikke mange av de symptomene så jeg trur ikke det .. trøtthet og uregligmessig mens er det eneste , men før prøvingen og i flere år har jeg hatt regelmessig mens på 27 dagerDet var ikke enkelt å forstå! Jeg trodde det var så enkelt som at når tempen øker har eggløsning vært. Leste en studie som sa at hvis man måler temp på 37.0 el over så kan man være ganske sikker på det(må måle rektalt da). Men kan kanskje være unntak?
Du har ikke PCOS? Da har jeg hørt at man kan ha pos lh av og på hele syklusen og mange topper.
*sniker*Trur dere jeg har hatt el ?? Når tempen øker så har man vell hatt el ?
Jeg skjønner ikke ?
Syntes den økte VELDIG
Er det da på morgenen man må måle over 37.0 eller ? Har 3 tempmålere nå . Så har et jeg kan bruke andre plasser enn munnenLeste på det .. men jeg har ikke mange av de symptomene så jeg trur ikke det .. trøtthet og uregligmessig mens er det eneste , men før prøvingen og i flere år har jeg hatt regelmessig mens på 27 dager
Ja jeg er helt enig …. Det er derfor jeg blir så frustrert over at strimlene blir sterkere o.o og ikke skjønner noe*sniker*
Legger ved bilde av min temp hvor jeg vet jeg jeg hadde el:
Vis vedlegget 426449
Positiv test 17, el antakelig den 19 da tempen har økt dagen etter el, altså får man et dropp i temp dagen før el skjer. Viktig å tempe til samme tidspunkt og at man får 4t sammenhengende søvn, selv likte jeg å teste etter el i samme slengen
Syns det så ut som på de testene du la ut tidligere at du hsr hatt el, særlig når det nå ser ut som at alle testene etter det er negative?
Ugh! Ikke annet å gjøre enn å vente da.. du kan trøste deg med at du mest sannsynlig ligger en dag foran meg da.For en uke siden hadde jeg et håp om at eggløsning kom tidligere denne mnd, men temp bekrefta aldri det. Litt usikker mao. Men i følge temp.stigning er jeg 4DPO. Så da er det leeenge igjen før jeg kan begynne å teste
Jeg hadde tippet at du har hatt el Cd 15 eller 16 ut ifra de testene og tempen. El testene varierer jo alltid masse i styrke før positiv test, det har i alle fall mine gjort, men klart den nederste grønne på bildet du la ut hvor de er limt på arket er jo ganske sterk, så om de blir positive igjen nå prøver kroppen kanskje på ny el fordi den ikke fikk til sist. Kan anbefale termometer som har to desimaler, og tempen din MÅ ikke være over 37, det blir den kanskje sjelden i munnen og, man er jo bare ute etter å se drop og økningJa jeg er helt enig …. Det er derfor jeg blir så frustrert over at strimlene blir sterkere o.o og ikke skjønner noe
Det toppen er er jo der jeg trudde el var (elslim før det) men ingen andre symptomer før ca cd 15 .. da kom mange symptomer
Tempen er satt etter der jeg har sovet vertfall 4 timer . Trur jeg kl 7 frem til noen dager siden så kl rett rundt kl 4 etter det .. så vekkeklokke er stilt til kl 4 fremover
Tusen takk Fikk termometer igår med 2 desimaler fortsette å tempe og teste da . Kanskje legge mer aksjer åJeg hadde tippet at du har hatt el Cd 15 eller 16 ut ifra de testene og tempen. El testene varierer jo alltid masse i styrke før positiv test, det har i alle fall mine gjort, men klart den nederste grønne på bildet du la ut hvor de er limt på arket er jo ganske sterk, så om de blir positive igjen nå prøver kroppen kanskje på ny el fordi den ikke fikk til sist. Kan anbefale termometer som har to desimaler, og tempen din MÅ ikke være over 37, det blir den kanskje sjelden i munnen og, man er jo bare ute etter å se drop og økning
Masse lykke til, frustrerende med uregelmessig syklus, vet alt om detTusen takk Fikk termometer igår med 2 desimaler fortsette å tempe og teste da . Kanskje legge mer aksjer å
Det er fullt forståelig... Skikkelig frustrerende jeg trodde jo EL hadde vært her også men viste seg at den bare hadde prøvd men ikke fått det til og at den kom én uke for sent.Ja, jeg begynner bli litt lei dette kjenner blir skikkelig frustrert