IKM uke 5❤️

Tror jeg er 9DPO, men klarte ikke la være å teste likevel. Så nå sitter jeg og stirrer på den, men den er blenda, med kanskje en skyggestrek om jeg ser lenge nok….:confused::hungover:

Vedlegg

• D53F02B3-CD23-4B56-BF8A-92225F70761A.jpeg
    D53F02B3-CD23-4B56-BF8A-92225F70761A.jpeg
    888,1 KB · Visninger: 93
Ja det er bare det området der streken skal komme som synes, noen ganger kan den ha litt farge også uten at man er gravid (det kan man lett kontrollere ved å teste urinen til noen som ikke er gravide, f.eks mannen, som en kontroll).

F.eks fikk jeg denne for en uke siden og man kan jo kanskje skimte noe der, men var jo ikke gravid for EL kom etterpå
Vis vedlegget 426481
Jeg skimtet noe på gtest fra Make Sure sin da jeg hadde EL. Jeg visste ikke hvor jeg var i syklus og tok både EL test og hcg test, hvor begge slo ut. Så gtest kan slå ut på EL :smiley-ashamed004

Ja, før man står opp er litt mer til å stole på enn temp i munnen fordi det ee mer avh av om man feks sover med munnen åpen osv. men var bare en artikkel, og vi er alle forskjellige! Tror kanskje det viktigste er å tempe en stund for å se hvordan egen kropp funker
Hmm da trur jeg jeg skal gjøre det fremover . Våknet første gang idag . Å da hadde jeg sovet med munnen åpen . Sandpapir i munnen :wideyed: Så fra inatt til morgenen (tempet hver gang jeg våknet) så skilte det ganske mye faktisk .

Vedlegg

• IMG_1370.jpeg
    IMG_1370.jpeg
    82,4 KB · Visninger: 47
Tror jeg er 9DPO, men klarte ikke la være å teste likevel. Så nå sitter jeg og stirrer på den, men den er blenda, med kanskje en skyggestrek om jeg ser lenge nok….:confused::hungover:
Ser skyggestreker jeg også . Men de stoler jeg ikke på :bag: følg med om den blir sterkere ? :Heartbigred
Jeg skimtet noe på gtest fra Make Sure sin da jeg hadde EL. Jeg visste ikke hvor jeg var i syklus og tok både EL test og hcg test, hvor begge slo ut. Så gtest kan slå ut på EL :smiley-ashamed004
Det stemmer . Jeg får mye skyggestreker på alle tidlig g-test ved el .. kanskje derfor jeg hadde skyggestrek på metode sine tester i helgen ! For nå er den blenda :wideyed: må finne ut hvilke dager jeg tok metode sine tester !

Mistet den ene oppi så hele pinnen ble våt .. derfor ble 2 fra mk tatt :wacky: men er jeg bare 7 pp så er det enda tidlig .. men jeg har så pms smerter at jeg trur heller på el cd 11 enn cd 15 og at jeg snart får tanta på besøk :shifty: for da hadde jo ikm vært om 2 dager .. ikke om en uke :dead:

Vedlegg

• IMG_1372.jpeg
    IMG_1372.jpeg
    1,3 MB · Visninger: 76
Hehe… Jeg fikk noen svar på om jeg var gravid hos gynekologen. Trodde de så sånt jeg… jaja… Og jeg har null urin å tilby, så da blir det å vente til etter jobb.
Så kjedelig... men var redd for at de ikke kunne se. Må som regel vente til egget er godt festet og utviklet før de ser

Hehe… Jeg fikk noen svar på om jeg var gravid hos gynekologen. Trodde de så sånt jeg… jaja… Og jeg har null urin å tilby, så da blir det å vente til etter jobb.
De kan ikke se noe i uke 4 uansett tror jeg. Var hos gynekolog en gang da jeg var 5+1 tror jeg, men han så ingenting.

Ser skyggestreker jeg også . Men de stoler jeg ikke på :bag: følg med om den blir sterkere ? :Heartbigred

Det stemmer . Jeg får mye skyggestreker på alle tidlig g-test ved el .. kanskje derfor jeg hadde skyggestrek på metode sine tester i helgen ! For nå er den blenda :wideyed: må finne ut hvilke dager jeg tok metode sine tester !

Ja, vil teste på søndag eller mandag tror jeg. Men har fått slike skyggestreker med babyplan før, uten å være gravid.

Godt vi er flere troll :smiley-ashamed004 :hilarious:Jeg har frest til alt og alle i 2 dager nå. Nåde han stakkaren jeg er sammen med om jeg finner en til av sokkene hans på et sted jeg ikke vil ha den!!:banghead::bag: Han ble nesten singel i går... på grunn av en sokk! :angelic:
Gubben min har fått huden fletta for at han ikke gjør noe .. enda han har blitt veldig flink etter jeg sa det første gangen :shy: Trur vi er flere her som holder på å bli single nesten hver dag mellom el og ikm pga sånn småtull :wacky:

Jeg er i dag 8dpo, og har selvfølgelig tatt test. Ikke bare én, neida men to.

Både jeg og samboer ser streker.
Tydeligere enn på kamera selvfølgelig.

Noen flere som ser positiv test her?

Vedlegg

• IMG_2430.jpeg
    IMG_2430.jpeg
    1,5 MB · Visninger: 92
  • IMG_2443.png
    IMG_2443.png
    5,5 MB · Visninger: 93
  • IMG_2442.png
    IMG_2442.png