Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg skimtet noe på gtest fra Make Sure sin da jeg hadde EL. Jeg visste ikke hvor jeg var i syklus og tok både EL test og hcg test, hvor begge slo ut. Så gtest kan slå ut på ELJa det er bare det området der streken skal komme som synes, noen ganger kan den ha litt farge også uten at man er gravid (det kan man lett kontrollere ved å teste urinen til noen som ikke er gravide, f.eks mannen, som en kontroll).
F.eks fikk jeg denne for en uke siden og man kan jo kanskje skimte noe der, men var jo ikke gravid for EL kom etterpå
Vis vedlegget 426481
3 på rad som er sånnDa er det vel bare en rar syklus! Vi er flere som har de
Hmm da trur jeg jeg skal gjøre det fremover . Våknet første gang idag . Å da hadde jeg sovet med munnen åpen . Sandpapir i munnen Så fra inatt til morgenen (tempet hver gang jeg våknet) så skilte det ganske mye faktisk .Ja, før man står opp er litt mer til å stole på enn temp i munnen fordi det ee mer avh av om man feks sover med munnen åpen osv. men var bare en artikkel, og vi er alle forskjellige! Tror kanskje det viktigste er å tempe en stund for å se hvordan egen kropp funker
Ser skyggestreker jeg også . Men de stoler jeg ikke på følg med om den blir sterkere ?Tror jeg er 9DPO, men klarte ikke la være å teste likevel. Så nå sitter jeg og stirrer på den, men den er blenda, med kanskje en skyggestrek om jeg ser lenge nok….
Det stemmer . Jeg får mye skyggestreker på alle tidlig g-test ved el .. kanskje derfor jeg hadde skyggestrek på metode sine tester i helgen ! For nå er den blenda må finne ut hvilke dager jeg tok metode sine tester !Jeg skimtet noe på gtest fra Make Sure sin da jeg hadde EL. Jeg visste ikke hvor jeg var i syklus og tok både EL test og hcg test, hvor begge slo ut. Så gtest kan slå ut på EL
Spennende Venter spent på oppdateringJeg antar jeg får fasiten for denne syklusen om kort tid - sitter og venter hos gynekologen…
I går gikk jeg fra null tro til litt tro likevel da symptomer som ømme pupper og vondt i lysken dukket opp.
Så kjedelig... men var redd for at de ikke kunne se. Må som regel vente til egget er godt festet og utviklet før de serHehe… Jeg fikk noen svar på om jeg var gravid hos gynekologen. Trodde de så sånt jeg… jaja… Og jeg har null urin å tilby, så da blir det å vente til etter jobb.
De kan ikke se noe i uke 4 uansett tror jeg. Var hos gynekolog en gang da jeg var 5+1 tror jeg, men han så ingenting.Hehe… Jeg fikk noen svar på om jeg var gravid hos gynekologen. Trodde de så sånt jeg… jaja… Og jeg har null urin å tilby, så da blir det å vente til etter jobb.
Ser skyggestreker jeg også . Men de stoler jeg ikke på følg med om den blir sterkere ?
Det stemmer . Jeg får mye skyggestreker på alle tidlig g-test ved el .. kanskje derfor jeg hadde skyggestrek på metode sine tester i helgen ! For nå er den blenda må finne ut hvilke dager jeg tok metode sine tester !
Samme her, Humøret begynte lette igår etter el ., men på bånn igjen idagI dag er det enten seriøs pms - eller humørsvingninger på gang! Hater alt og alle
Godt vi er flere troll Jeg har frest til alt og alle i 2 dager nå. Nåde han stakkaren jeg er sammen med om jeg finner en til av sokkene hans på et sted jeg ikke vil ha den!! Han ble nesten singel i går... på grunn av en sokk!I dag er det enten seriøs pms - eller humørsvingninger på gang! Hater alt og alle
Gubben min har fått huden fletta for at han ikke gjør noe .. enda han har blitt veldig flink etter jeg sa det første gangen Trur vi er flere her som holder på å bli single nesten hver dag mellom el og ikm pga sånn småtullGodt vi er flere troll Jeg har frest til alt og alle i 2 dager nå. Nåde han stakkaren jeg er sammen med om jeg finner en til av sokkene hans på et sted jeg ikke vil ha den!! Han ble nesten singel i går... på grunn av en sokk!