IKM uke 5❤️

Sannsynligvis 7 DPO her.

KLØR i fingrene etter å teste, men har bestemt meg for å tidligst teste søndag, på 9 DPO… Har lest at nesten halvparten av gravide tester positivt da. :bookworm:

Spent på om jeg klarer å ikke teste i morra på 8 DPO like vel, men… :joyful: Sist testa jeg vel først positivt rundt 10-11 DPO.

Bruker progesteronstøtte nå, så jeg forklarer alle bittesmå symptomer med den. :wacky: Vanskelig å vite hva som er hva, liksom. Men hatt veldig lite symptomer da. Ikke helt trua. Men håpet lever!

Håper på mange positive tester fremover nå!

Jeg kan også krysse av luktesans idag og brekninger :wacky:

Fukten i huset har jeg ikke luktet før idag , men nå lukter alt surt og jævlig . Unnskyld uttrykket . Så full rydding :laughing002
Og brekker meg av bare et hår som henger fast i fingrene frx .. men tør ikke tru på noen av symptomer da jeg egentlig ikke har noe tru denne pp .. mtp så lite symptomer iforhold til forje pp :bag:

Åh nå har testekjøret begynt. Jeg er så sikker på at jeg har blitt gravid denne måneden her, føler at det klaffet med alt, sykluslengde, to ledende follikler, bra slimhinne, gode blodprøver og vi fikk lagt inn mye aksjer!
8 dager siden ovitrelle og jeg synes ikke testen har blitt så mye svakere, så den ser riktig ut hvis jeg er 8 dpo. Sist jeg var gravid fikk jeg en slik strek 8-9 dpo. Så har litt lyst til å ta digital i morgen tidlig hvis streken er like bra eller bedre! For 9 dager etter ovitrelle har jeg som regel hatt en svak svak strek som er vanskelig å få med på bilde, men denne streken er tydelig ❤️
Og kjenner meg veldig igjen i symptomene dere skriver, herreguuud for en venteperiode :laughing002

Vedlegg

• IMG_0474.jpeg
    IMG_0474.jpeg
    784,4 KB · Visninger: 62
Er smerter i lysken no tegn på no ? :happy7 Har hatt det både igår og idag . Og ryggsmertene mine idag er 50 ganger det de pleier .. har holdt på litt i huset . Å hvis jeg beveger meg nå sku jeg trudd jeg er 90 år .. :wacky:
så blir ikke gjort stort mer idag . Skal slepe meg på kjøkken å lage middag . Så trur jeg det blir natta etter det :bag:

Er smerter i lysken no tegn på no ? :happy7 Har hatt det både igår og idag . Og ryggsmertene mine idag er 50 ganger det de pleier .. har holdt på litt i huset . Å hvis jeg beveger meg nå sku jeg trudd jeg er 90 år .. :wacky:
så blir ikke gjort stort mer idag . Skal slepe meg på kjøkken å lage middag . Så trur jeg det blir natta etter det :bag:
Jeg har vondt i ryggen. Og det var tegn forrige gang jeg var gravid også. Er det som har vekket optimisme begge ganger. Strekker også i lysken, og stikker i livmoren.

7 dpo og dagens to tester. Har ikke helt troa, da jeg ikke kjenner noe symptomer hvis jeg ikke kjenner etter. De to andre graviditetene kjente jeg tidlig strekking og jobbing i høyre siden. Blir spennende å se da :)
Kan fortsatt være litt tidlig for symptomer, spørs når egget eventuelt fester seg ☺️ krysser fingrene for deg!!

Jeg har vondt i ryggen. Og det var tegn forrige gang jeg var gravid også. Er det som har vekket optimisme begge ganger. Strekker også i lysken, og stikker i livmoren.
Jeg har også vondt i ryggen, sånn øm i hele korsryggen og bekkenet liksom. Pleier å være et tegn for meg (selvom jeg har lite tro på denne pp). Er det der det sitter hos deg og? ☺️

Kan fortsatt være litt tidlig for symptomer, spørs når egget eventuelt fester seg ☺️ krysser fingrene for deg!!

Jeg har også vondt i ryggen, sånn øm i hele korsryggen og bekkenet liksom. Pleier å være et tegn for meg (selvom jeg har lite tro på denne pp). Er det der det sitter hos deg og? ☺️
Helt sant at det kan være tidlig :) Jeg er veldig god på å kjenne etter, noe som nødvendigvis ikke er positivt :laughing002 Skulle ønske jeg ikke hadde behovet for å være testetøs og tok ting som det kom:happy3 Sier til meg selv at det bedrer seg nok hvis vi bare klarer å få 1 barn, så vil jeg slappe mer av og ta det som det kommer med nummer 2:laughing002 Prøver nok å lure meg selv:smiley-ashamed004

At det går ann! 6dpo, og hvem MÅTTE teste...? :p:rolleyes:

Blendahvit. -Som forventet... Det er jo altfor tidlig!! :schocked028

Helt sant at det kan være tidlig :) Jeg er veldig god på å kjenne etter, noe som nødvendigvis ikke er positivt :laughing002 Skulle ønske jeg ikke hadde behovet for å være testetøs og tok ting som det kom:happy3 Sier til meg selv at det bedrer seg nok hvis vi bare klarer å få 1 barn, så vil jeg slappe mer av og ta det som det kommer med nummer 2:laughing002 Prøver nok å lure meg selv:smiley-ashamed004
Haha jeg er helt lik, bare 5 dpo og går og kjenner etter selvom jeg har bestemt meg for at jeg ikke skal kjenne etter :hilarious: det blir nok litt bedre med barn nummer 2, for meg er det iallefall det, selvom jeg fortsatt er ganske testetøs og kontrollfrik :hilarious:

Ja, korsryggen. Det er en sånn sliten og varm murring. Pleier å ha det i litt mildere grad når jeg har mensen. Har en trøblete rygg og et trøblete bekken, men er liksom en annen følelse enn jeg pleier å ha.

Heier på deg❤️ Jeg hadde liten tro helt til den testen i dag var blitt positiv etter 45 min.

Jeg har ikm på mandag og hører vel til her selv om jeg har hengt i uke 4.
tok bp tidligtest nå. Hvor sterke bør de strekene være tre dager før ikm?
Forrige graviditet tok jeg første test dagen før IKM og den var så svak at jeg trodde det bare var en skygge og dagen etterpå var den veldig sterk.

Jeg drømmer altså såååå mye.. Hodet jobber natt inatt på høyere gir enn de andre dager. våknet med 2-3. t mellomrom og sover dårlig når jeg sovner .. tørst som et juletre også. Så jeg ligger tenker på når jeg både kan tempe og teste :angelic: får jo ikke sammenhengende søvn på mer enn 2t45 min.
Men denne drømmingen er slitsom. Snudd dyna 2 ganger forde jeg stresser sånn i søvnen at jeg våkner i badebasseng

Korsryggen her vertfall :hungover: blir på en måte bekken c:

Back
Topp