IKM uke 5❤️

Enda flere tester tatt! Ikke antydning til skygge engang :bag: så den som ble positiv etter fristen i går har nok bare lurt meg. Samtidig så var det slik forrige gang jeg var gravid og. Fikk svak positiv 8DPO. Så flere dager med negativ før jeg fikk positiv igjen 13DPO. Men igjen så mistet jeg og ante fra starten at jeg kom til å miste. Så det er liksom ikke noe godt tegn føler jeg. Skal prøve å ha testepause et par dager. Selv om jeg vet at jeg ikke klarer det.

Enda flere tester tatt! Ikke antydning til skygge engang :bag: så den som ble positiv etter fristen i går har nok bare lurt meg. Samtidig så var det slik forrige gang jeg var gravid og. Fikk svak positiv 8DPO. Så flere dager med negativ før jeg fikk positiv igjen 13DPO. Men igjen så mistet jeg og ante fra starten at jeg kom til å miste. Så det er liksom ikke noe godt tegn føler jeg. Skal prøve å ha testepause et par dager. Selv om jeg vet at jeg ikke klarer det.
Du har jo god tid igjen på å få positiv test da ❤️

8 dpo, 9 dager etter ovitrelle:):Heartred
IMG_0493.jpeg

Du har jo god tid igjen på å få positiv test da ❤️
Ja. Men fikk litt flashback fra forrige runde. Føler meg gravid, hvilepulsen har økt, katten er intens... men skulle det komme en positiv test igjen så er jeg overbevist om at jeg kommer til å miste. Alt er liksom likt som forrige runde. Menmen. En dag av gangen. Skal ikke ta gledene eller sorgene på forskudd.

Skikkelige mensmurringer i dag. Har hatt stikkinger i livmor/eggstokker/lysker de siste dagene. Enkelte ganger har det vært skikkelig vondt. Men har lite tro på denne pp da vi ikke fikk lagt inn så mye aksjer. Men sånn som det er nå har det ikke vært i noen av de andre pp. Prøver å vente lengst mulig med å teste

Skikkelige mensmurringer i dag. Har hatt stikkinger i livmor/eggstokker/lysker de siste dagene. Enkelte ganger har det vært skikkelig vondt. Men har lite tro på denne pp da vi ikke fikk lagt inn så mye aksjer. Men sånn som det er nå har det ikke vært i noen av de andre pp. Prøver å vente lengst mulig med å teste
Det er som meg det ..
når el smertene slutta . Hadde jeg stikninger i livmor et par dager, når det slutta så tok lyske smerter og ryggsmerter seg opp. Idag har jeg hatt en rar følelse i livmorsområdet .. og lyskesmerter .. ryggsmertene har jeg ikke rukket kjenne no til enda, heldigvis !
Utfloden min , vannete loation aktig .
God luktesans og småtett nese
Småkvalm, men jeg blir lett bilsjuk. Å jeg har sitti på buss 2 timer allerede idag. Så kan være det :shy:
Ellers er det fortsatt lite symptomer egentlig

Nå spør jeg veldig dumt, men gikk plutselig opp et lys for meg etter over 1 år med testing og prøving :happy3 :hilarious: Jeg hadde eggløsning forrige fredag (positiv test forrige torsdag). Jeg er 8 dpo i dag? Eller er jeg 7 dpo? Flo sier 7, men jeg har tenkt 8:think005

Nederste er dagens morgentest

Hvis du hadde positiv test torsdag og eggløsning fredag er du 8 dpo i dag :joyful: Lørdag blir altså 1 dpo, one day past ovulation. :bookworm: Så skjønner ikke helt hva den appen din holder på med, for du tenker rett.:hilarious:

Det er som meg det ..
når el smertene slutta . Hadde jeg stikninger i livmor et par dager, når det slutta så tok lyske smerter og ryggsmerter seg opp. Idag har jeg hatt en rar følelse i livmorsområdet .. og lyskesmerter .. ryggsmertene har jeg ikke rukket kjenne no til enda, heldigvis !
Utfloden min , vannete loation aktig .
God luktesans og småtett nese
Småkvalm, men jeg blir lett bilsjuk. Å jeg har sitti på buss 2 timer allerede idag. Så kan være det :shy:
Ellers er det fortsatt lite symptomer egentlig
Virker som vi er flere som har det sånn nå. Får håpe det er positivt for oss alle!! I dag har jeg vondt i korsryggen også, det har jeg ikke kjent noe på de andre dagene

Ja. Men fikk litt flashback fra forrige runde. Føler meg gravid, hvilepulsen har økt, katten er intens... men skulle det komme en positiv test igjen så er jeg overbevist om at jeg kommer til å miste. Alt er liksom likt som forrige runde. Menmen. En dag av gangen. Skal ikke ta gledene eller sorgene på forskudd.
Må ikke være så pessimist ❤️ jeg sa til mannen min på bussen ista at er jeg ikke gravid nå, så kommer jeg aldrig til å stole på kroppen min igjen :angelic:

Min synker den dagen jeg får mensen eller dagen etter. Litt varierende.
Da kommer den vell Ila 24 timer !
11 dpo idag, jeg føler jeg kan se en antydning til noe på testene .. men jeg er like optismistisk, jeg forbredte meg på neste ikm gruppe for en ukes tid siden :angelic: har ingen tru denne pp :wacky:har håp da :angelic:

Lutalfasen min har vært på 10 dager før .. så sjokkerer meg ikke..

Back
Topp