IKM uke 5❤️

Vet at man ikke skal stole på tester som har gått over tiden, meeeen jeg er spent på om dette er skygge eller om det er babystrek :D Lar meg selv håpe på tross av testene har ligget et par timer før dette bildet ble tatt:happy3
Jeg trur vi gjør det vi kan for å holde på det lille håpet vi har :Heartbigred Dette er mine tester siste dagene … jeg er sikker på jeg ser skyggestrek på noen av dem :nailbiting: idag har jeg ikke klart holde meg lenger enn 2 timer:joyful:

Vedlegg

• IMG_1425.jpeg
    IMG_1425.jpeg
    1,2 MB · Visninger: 106
10 dpo ca. Her er det ikke bare hvitt, men blendahvitt! :bag:
Som min siste da . Jeg har gitt opp testing . Teste igjen om et par dager om ikke tr kommer .. tester sikkert imorgen igjen :angelic: men idag har jeg mistet all tru.. og håp.. vil bare få tr så jeg kan gå over på neste pp og ikke sitte her med blenda tester når man er så langt i dpo land .. da kan jeg heller gå over på neste pp altså :wideyed: kjenner meg sliten å lei etter mye styr. Heldigvis er jeg bedre forberedt på både temping og eltester osv neste pp ❤️ så skal jeg spise alle ord jeg har brukt, som motsier megselv :rolleyes:

Vedlegg

• IMG_1441.jpeg
    IMG_1441.jpeg
    1,2 MB · Visninger: 77
Som min siste da . Jeg har gitt opp testing . Teste igjen om et par dager om ikke tr kommer .. tester sikkert imorgen igjen :angelic: men idag har jeg mistet all tru.. og håp.. vil bare få tr så jeg kan gå over på neste pp og ikke sitte her med blenda tester når man er så langt i dpo land .. da kan jeg heller gå over på neste pp altså :wideyed: kjenner meg sliten å lei etter mye styr. Heldigvis er jeg bedre forberedt på både temping og eltester osv neste pp ❤️ så skal jeg spise alle ord jeg har brukt, som motsier megselv :rolleyes:
Klem sendes :Heartred

Jeg henger fortsatt litt igjen her, selv om jeg kanskje tilhører ikm uke 6. Jeg er i følge Premom kun på dpo 3/min egen følelse er dpo 4. Hva stresser jeg over nå? Jo, at jeg kjenner rasling på begge sider - altså begge egglederne er jo ekstremt liten sjanse, men jeg er god på å ta bekymringene på forskudd. Om to dager kan jeg begynne å seriøst kjenne etter implantasjon begynner å bli spennende! Jeg håper det klaffer!

Så glad på deres vegne som har fått positiv test allerede!

Oppdatering: seff skjedde det som ikke skulle skje....positiv el-test. Men tok en make sure g-test åsså, syntes eg så en svaaak strek, merkelig nok. Nok bare streksyner fra mæ,men går vell an å håpe:p Har non vært i samme situasjon og dokk klarte og utnytte tidspunkte litt?

Vedlegg

• 20240127_224542.jpg
    20240127_224542.jpg
    565,9 KB · Visninger: 84
  • 20240127_224045.jpg
    20240127_224045.jpg
    413,7 KB · Visninger: 84
  • 20240127_223809.jpg
    20240127_223809.jpg
    499,5 KB · Visninger: 88
Back
Topp