IKM uke 5❤️

Samme jeg har slitt med det :p Derfor jeg begynte tempe . Men pga jeg ikke fikk tempet 16 Jan vet jeg ikke når el var . Også har jeg tempet i munnen til idag . Og jeg sover med munn åpen så da hjalp ikkke det meg :hungry:

ikke no særlig mensmurringer idag .
Og hvis jeg skal gå etter når utfloden tørket opp . På en måte så hadde jeg el starten av denne uken da ble tappen «tørr» før den ble våt igjen. Før det hadde jeg mye loationaktig utflod. :woot: Men lh tester er fåreløbig svakere igjen og blenda test :wacky:
Frustrende:hungover: Jeg orker ikke å begynne å tempe. Forstått det slik at man må måle til samme tidspunkt hver dag? Jeg står opp til ulike tider både i hverdagen og i helgene:smiley-ashamed004

Frustrende:hungover: Jeg orker ikke å begynne å tempe. Forstått det slik at man må måle til samme tidspunkt hver dag? Jeg står opp til ulike tider både i hverdagen og i helgene:smiley-ashamed004
Ja man må det. Du kan ha en slingringsmonn på 20 min men før være på ca samme tid . Og med 3-4 t sammenhengende søvn derfor har jeg vekking4 om natten . Sovnet til 12 og da lufter jeg valpe. Så jeg er sikker på hun ikke våkner før 4 .. så våkner jeg ofte av meg selv mellom 4-5 t etter jeg har lagt meg . Så derfor så tidlig :p begynte kl 7 men det var bare helt på tryne da jeg våknet og tissa og valpen var dårlig å mye styr :arghh: men nå har jeg funnet ut at halv 5 neste pp blir riktig å ta tempen om jeg ikke får kjøpt meg klokke med basaltemperatur

Sniker: @kjerringa96 (ble noe kluss med svaret her, så fikk ikke inn kommentaren jeg svarer på:hilarious: Det varierer fra person til person :love7 Link til forskning på det her: https://academic.oup.com/humrep/article/15/12/2478/2915838?login=false
Utdrag fra teksten, «Ovulation was observed in 51.1% of cycles 1 day and in 43.2% of cycles 2 days after the surge in serum LH»
Har selv fått dette bekreftet med temping og med lengde på luthealfasen når jeg ikke ble gravid :joyful: Så for de som har negativ test sent, kan jo det gi litt håp :happy:

Sniker: @kjerringa96 (ble noe kluss med svaret her, så fikk ikke inn kommentaren jeg svarer på:hilarious: Det varierer fra person til person :love7 Link til forskning på det her: https://academic.oup.com/humrep/article/15/12/2478/2915838?login=false
Utdrag fra teksten, «Ovulation was observed in 51.1% of cycles 1 day and in 43.2% of cycles 2 days after the surge in serum LH»
Har selv fått dette bekreftet med temping og med lengde på luthealfasen når jeg ikke ble gravid :joyful: Så for de som har negativ test sent, kan jo det gi litt håp :happy:
Tusen takk :)

Det var litt å lese også det, får lese litt på det ikveld :Heartbigred

Dagens tester 9 dpo :)
Nederste er nylig tatt.

Vedlegg

• IMG_2574.jpeg
    IMG_2574.jpeg
    644,2 KB · Visninger: 93
Murrer, strekker og stikker. Kvalmen kom også som kastet på meg. Samtidig som jeg føler meg gravid så føler jeg også at jeg ikke er det.
Kjenner på mange likhetstrekk med forrige runde hvor jeg mistet. Har ikke lyst til å være gravid fordi jeg er så redd for å gå gjennom det en gang til. Trodde jeg var klar til å prøve igjen.. men akkurat nå kjenner jeg bare på avsmak og frykt :bag: Og jeg vet at spontanabort er vanlig. Men for meg var det noe helt nytt som traff meg hardere mentalt enn jeg var forberedt på. Jeg har fått 3 barn med min eksmann uten et eneste hinder eller utfordring på veien. Blitt gravid raskt og aldri mistet. Før nå...

Og så får jeg dårlig samvittighet fordi jeg plutselig ikke ønsker å være gravid. For jeg ønsker det jo, men frykten tar overhånd og jeg er på nippet til å hyperventilere hvis jeg tenker for mye på det. Tenk om jeg bare kunne spolt raskt gjennom de første 12 ukene...

Huff... for et tankevirrvarr. Alt blir nok bra til slutt... takk for utluftningen :angelic:

Murrer, strekker og stikker. Kvalmen kom også som kastet på meg. Samtidig som jeg føler meg gravid så føler jeg også at jeg ikke er det.
Kjenner på mange likhetstrekk med forrige runde hvor jeg mistet. Har ikke lyst til å være gravid fordi jeg er så redd for å gå gjennom det en gang til. Trodde jeg var klar til å prøve igjen.. men akkurat nå kjenner jeg bare på avsmak og frykt :bag: Og jeg vet at spontanabort er vanlig. Men for meg var det noe helt nytt som traff meg hardere mentalt enn jeg var forberedt på. Jeg har fått 3 barn med min eksmann uten et eneste hinder eller utfordring på veien. Blitt gravid raskt og aldri mistet. Før nå...

Og så får jeg dårlig samvittighet fordi jeg plutselig ikke ønsker å være gravid. For jeg ønsker det jo, men frykten tar overhånd og jeg er på nippet til å hyperventilere hvis jeg tenker for mye på det. Tenk om jeg bare kunne spolt raskt gjennom de første 12 ukene...

Huff... for et tankevirrvarr. Alt blir nok bra til slutt... takk for utluftningen :angelic:
Kjenner med veldig igjen!! Jeg hadde MA i første del av 2023, og den sitter så i! Embryoet døde uke 6, mistanke 7+2 (priv ul), konstantert i uke 9 (sykehuset). MAen gjorde intimiteten vanskelig, mistet så lysten på sex. Så mistet jeg i SA i uke 5 i høst.

Jeg er også redd for å miste igjen, samtidig er jeg så lei og revurdere hele opplegget med å få barn. Selv om jeg elsker barn og har drømt om egne barn i flere år. I tillegg jobber jeg med barn.

To ting er sikkert for min del:
Jeg skal ha privat ul rundt uke 7 når jeg blir gravid. Og hvis jeg mister en gang til blir vi henvist videre, mager trøst. Er sliten og lei etter å ha prøvd i snart 1,5 år:hungover:

Tenker det er godt og viktig å ha et slikt sted som dette for å lufte seg! I tillegg kan det hjelpe andre som har det krevende med blant annet å ikke føle seg alene:Heartred

Back
Topp