Skimter noe på den øverste testenDen våteste er jo ca 1 time etter .. men jeg syntes jeg ser noe på begge da haha spammer dere ned .. dere er de jeg har å dele med Så dere får bare tåle det
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Skimter noe på den øverste testenDen våteste er jo ca 1 time etter .. men jeg syntes jeg ser noe på begge da haha spammer dere ned .. dere er de jeg har å dele med Så dere får bare tåle det
Det gjør forøverig jeg også . Ble opptatt av eltesten jegJeg skimter strek på testene dine
Jeg skimter også noe, men om det er skygge eller babystrek er det store og spennende spørsmåletJeg skimter strek på testene dine
Frustrende Jeg orker ikke å begynne å tempe. Forstått det slik at man må måle til samme tidspunkt hver dag? Jeg står opp til ulike tider både i hverdagen og i helgeneSamme jeg har slitt med det Derfor jeg begynte tempe . Men pga jeg ikke fikk tempet 16 Jan vet jeg ikke når el var . Også har jeg tempet i munnen til idag . Og jeg sover med munn åpen så da hjalp ikkke det meg
ikke no særlig mensmurringer idag .
Og hvis jeg skal gå etter når utfloden tørket opp . På en måte så hadde jeg el starten av denne uken da ble tappen «tørr» før den ble våt igjen. Før det hadde jeg mye loationaktig utflod. Men lh tester er fåreløbig svakere igjen og blenda test
Ja man må det. Du kan ha en slingringsmonn på 20 min men før være på ca samme tid . Og med 3-4 t sammenhengende søvn derfor har jeg vekking4 om natten . Sovnet til 12 og da lufter jeg valpe. Så jeg er sikker på hun ikke våkner før 4 .. så våkner jeg ofte av meg selv mellom 4-5 t etter jeg har lagt meg . Så derfor så tidlig begynte kl 7 men det var bare helt på tryne da jeg våknet og tissa og valpen var dårlig å mye styr men nå har jeg funnet ut at halv 5 neste pp blir riktig å ta tempen om jeg ikke får kjøpt meg klokke med basaltemperaturFrustrende Jeg orker ikke å begynne å tempe. Forstått det slik at man må måle til samme tidspunkt hver dag? Jeg står opp til ulike tider både i hverdagen og i helgene
Tusen takkSniker: @kjerringa96 (ble noe kluss med svaret her, så fikk ikke inn kommentaren jeg svarer på Det varierer fra person til person Link til forskning på det her: https://academic.oup.com/humrep/article/15/12/2478/2915838?login=false
Utdrag fra teksten, «Ovulation was observed in 51.1% of cycles 1 day and in 43.2% of cycles 2 days after the surge in serum LH»
Har selv fått dette bekreftet med temping og med lengde på luthealfasen når jeg ikke ble gravid Så for de som har negativ test sent, kan jo det gi litt håp
Det var litt å lese også det, får lese litt på det ikveldSniker: @kjerringa96 (ble noe kluss med svaret her, så fikk ikke inn kommentaren jeg svarer på Det varierer fra person til person Link til forskning på det her: https://academic.oup.com/humrep/article/15/12/2478/2915838?login=false
Utdrag fra teksten, «Ovulation was observed in 51.1% of cycles 1 day and in 43.2% of cycles 2 days after the surge in serum LH»
Har selv fått dette bekreftet med temping og med lengde på luthealfasen når jeg ikke ble gravid Så for de som har negativ test sent, kan jo det gi litt håp
Jeg bare skummet gjennom selv i sted, men spennende å lese forskning på det derDet var litt å lese også det, får lese litt på det ikveld
var det spennende ?? Jeg sliter med engelsk og adhd og tlf vil ikke oversette så må sette meg ned å finne roen for å lese sånne lange tingJeg bare skummet gjennom selv i sted, men spennende å lese forskning på det der
Det skjønner jeg godt da Jeg syntes det! Men gidder absolutt ikke lese alt, skummer til det interessantevar det spennende ?? Jeg sliter med engelsk og adhd og tlf vil ikke oversette så må sette meg ned å finne roen for å lese sånne lange ting
Hehe, blir nokk det jeg gjør ogsåDet skjønner jeg godt da Jeg syntes det! Men gidder absolutt ikke lese alt, skummer til det interessante
Så spennende!! Krysser fingreneI dag har jeg vært skamkvalm hele dagen, og skikkelig frossen.7 dpo i dag, i morgen ryker første test
Ser skyggen din bedre enn minDagens tester 9 dpo
Nederste er nylig tatt.
Jeg føler jeg ser skyggen bedre på din enn min Føler jeg spammer ned med tester, men jeg synes det er så spennende og frustrerende på samme tidSer skyggen din bedre enn min
Siste idag .. idag har jeg vært flink.. bare tatt 3 gtest og 2 eggløsningstester
Kjenner med veldig igjen!! Jeg hadde MA i første del av 2023, og den sitter så i! Embryoet døde uke 6, mistanke 7+2 (priv ul), konstantert i uke 9 (sykehuset). MAen gjorde intimiteten vanskelig, mistet så lysten på sex. Så mistet jeg i SA i uke 5 i høst.Murrer, strekker og stikker. Kvalmen kom også som kastet på meg. Samtidig som jeg føler meg gravid så føler jeg også at jeg ikke er det.
Kjenner på mange likhetstrekk med forrige runde hvor jeg mistet. Har ikke lyst til å være gravid fordi jeg er så redd for å gå gjennom det en gang til. Trodde jeg var klar til å prøve igjen.. men akkurat nå kjenner jeg bare på avsmak og frykt Og jeg vet at spontanabort er vanlig. Men for meg var det noe helt nytt som traff meg hardere mentalt enn jeg var forberedt på. Jeg har fått 3 barn med min eksmann uten et eneste hinder eller utfordring på veien. Blitt gravid raskt og aldri mistet. Før nå...
Og så får jeg dårlig samvittighet fordi jeg plutselig ikke ønsker å være gravid. For jeg ønsker det jo, men frykten tar overhånd og jeg er på nippet til å hyperventilere hvis jeg tenker for mye på det. Tenk om jeg bare kunne spolt raskt gjennom de første 12 ukene...
Huff... for et tankevirrvarr. Alt blir nok bra til slutt... takk for utluftningen