IKM uke 5❤️

11 dager etter ovitrelle, 9-11 dpo, jeg tror mest sannsynlig 10 dpo. Ultrasvak strek i dag som jeg tror er ovitrelle som henger igjen litt. Får den ikke engang med på bilde. Huff, er så redd håpet er ute nå.. har forferdelig ømme pupper og føler meg nedfor, så tror det er pms.. tanker?
Vis vedlegget 426711
Hvis du bare er 10 dpo så er det jo fortsatt mulig at den stiger igjen, og symptomene kan jo like gjerne være graviditet som pms. Håper litt til for deg ❤️☺️

Mine, 8 dpo. Rimelig blanke, skikkelig utvanna tiss og, måtte jo selvfølgelig drikke en stor kopp te rett før sengetid :hilarious:
1000042264.jpg

1000042271.jpg
1000042273.jpg

Åh har gleda meg siden jeg våkna til at du skal poste testene dine her i dag haha!
Fortsatt veldig tidlig da. Håper det setter seg en strek der snart - kan jo være egget ikke er festet enda :Heartred Når tenker du å teste neste gang? Noen symptomer i dag?
Hihi så koselig! ❤️ Fortsatt veldig tidlig ja, så fortsatt håp ☺️ tenkte å ta neste i morgen tidlig, lyst til å ta en på andreurin i dag også men har få tester igjen (og mannen synes jeg bruker for mange :hilarious:). Er ganske kvalm akkurat nå, og i går frøys jeg så utrolig, pluss at luktesansen er helt ekstremt god om dagen. Hva med deg? Noen symptomer enda? Når tenker du å teste?

Hihi så koselig! ❤️ Fortsatt veldig tidlig ja, så fortsatt håp ☺️ tenkte å ta neste i morgen tidlig, lyst til å ta en på andreurin i dag også men har få tester igjen (og mannen synes jeg bruker for mange :hilarious:). Er ganske kvalm akkurat nå, og i går frøys jeg så utrolig, pluss at luktesansen er helt ekstremt god om dagen. Hva med deg? Noen symptomer enda? Når tenker du å teste?
Så spennende! :Heartred

Jeg har litt ømme pupper hvis jeg tar på de. Også hadde jeg en veldig rar natt. La meg kl 20:00 i går fordi jeg var så trøtt, og i natt drømte jeg noe veldig. Drømte faktisk at jeg var gravid med tvillinger og at det var gutter haha. Og mye mareritt. Ellers hadde jeg veldig vondt i korsryggen i går, som er litt bedre i dag. Men sliter ofte med plager der så det er nok tilfeldig. Blir helt kokko av å overanalysere alt haha. Men har egt lite trua denne PP selv om det er noe inni meg som såklart håper. Fikk lagt inn så lite aksjer rundt EL.

Jeg aner ikke når jeg skal starte testing. Venter liksom litt på et symptom som skal få meg til å bestemme meg haha. Stikker det eller noe i dag, tar jeg nok onsdag. Men håper jeg klarer å vente til torsdag - da er jeg 10 dpo. :knegg:

@Kjærringa96, @stjerna80, @PrøverÅblimamma123 , og @MammaMaya
Utrolig trist å lese at vi er så mange med lignende erfaringer men samtidig godt å stå i det sammen ❤️ her ga egentlig mannen opp før jul, da vi mistet for fjerde gang på rad, én av de var MA i uke 11 hvor vi så hjertet slå fint i uke 8 men på neste UL slo det svakt og fikk beskjed om at dette går nok ikke veien. Måtte vente over helgen for å se og kom tilbake til ny UL på mandag, da hadde hjertet sluttet å slå. Ble satt på cytotec og blødde i 5 uker men var fortsatt rester igjen og endte med utskrapning etter det. Var så utrolig vondt og vanskelig, og håpte på å bli gravid igjen kjapt, lite visste jeg at det som ventet meg var nye tap etter tap. Håpet og optimismen ble bare mer og mer knust. Ble utredet og de fant ingenting galt, og etter en pause over julen så har heldigvis mannen snudd og sagt ja til å prøve litt til. Å ha to barn har alltid vært begges drøm, og spesielt etter at lille døde i magen så har familien føltes så inkomplett. Siste mist var også tøft for det føltes så urettferdig å miste for fjerde gang, tre på rad er det lissom under 1% som opplever så jeg tenkte at 4 var "umulig". Det var ikke umulig...

Håper at denne gangen er det vår tur, alle sammen ❤️❤️❤️
og @stjerna80 JA dette MÅ bli terminspire ❤️ :love017
Det må være så vanvittig tøft å gjennomgå dette gang på gang. Sender varme klemmer til deg :Heartred Og så bra dere gir det en ny sjanse når du kjenner at det er noe du vil! Håper også det går din vei denne gangen:Heartred

jeg trur HVIS det ideheletatt var noe denne pp .. mtp spindelvev på puppene .. at det ikke ble no mer .. herk.. når kroppen får bitte litt hcg pr gang . Så jobber den pokkermeg på høygir å gir noen få symptomer den ikke trenger gi enda altså :( i et par dager syns jeg at jeg har sett skygger . Men idag så var den blenda igjen , ikke en ønskesynstrek der engang .. ivertfall ikke foreløbig . Eltesten har sunket litt siden igår også .

10-14 dpo :rolleyes:

Vedlegg

• IMG_1534.jpeg
    IMG_1534.jpeg
    1 MB · Visninger: 82
Det må være så vanvittig tøft å gjennomgå dette gang på gang. Sender varme klemmer til deg :Heartred Og så bra dere gir det en ny sjanse når du kjenner at det er noe du vil! Håper også det går din vei denne gangen:Heartred
Tusen takk ❤️ så koselig ❤️ ser du også har himmelbarn, håper det går din vei også denne gangen! :love017

Da har jeg kjør meg urte te, melatonin, bind, grapefrukt juice og slimløsende .. jeg er så klar for ny pp .. sterke smerter i korsrygg . Ingen mens smerter . Mye utfood .. tappen kjennes lukket ut . Men det kan fort snu .. tempen 4 inatt (våknet 2 for å tisse så ikke sammenhengende søvn) er laveste temp . Kl 8 med sammenhengende temp var den høyeste temp . Men ikke innafor tid

Vedlegg

• IMG_1536.jpeg
    IMG_1536.jpeg
    990,6 KB · Visninger: 31
  • IMG_1530.jpeg
    IMG_1530.jpeg
    54,7 KB · Visninger: 32
Så spennende! :Heartred

Jeg har litt ømme pupper hvis jeg tar på de. Også hadde jeg en veldig rar natt. La meg kl 20:00 i går fordi jeg var så trøtt, og i natt drømte jeg noe veldig. Drømte faktisk at jeg var gravid med tvillinger og at det var gutter haha. Og mye mareritt. Ellers hadde jeg veldig vondt i korsryggen i går, som er litt bedre i dag. Men sliter ofte med plager der så det er nok tilfeldig. Blir helt kokko av å overanalysere alt haha. Men har egt lite trua denne PP selv om det er noe inni meg som såklart håper. Fikk lagt inn så lite aksjer rundt EL.

Jeg aner ikke når jeg skal starte testing. Venter liksom litt på et symptom som skal få meg til å bestemme meg haha. Stikker det eller noe i dag, tar jeg nok onsdag. Men håper jeg klarer å vente til torsdag - da er jeg 10 dpo. :knegg:
Oj, mange spennende symptomer her ja!! ❤️ Jeg drømmer også helt ville ting når jeg er gravid :hilarious: tenk om du er sanndrømt da, at du faktisk er gravid med tvillinggutter :woot: man blir faktisk helt koko av å overanalysere alt ja, jeg sier til meg hver gang at jeg ikke skal gjøre det, men så gjør jeg det likevel.. :hilarious: håper veldig for dere !! Gjør ikke noe om det er få aksjer hvis de traff rett ;)

10 dpo er nok en tryggere dato ja, veldig få som får positiv så tidlig som 8dpo... Blir veldig spennende å se!! :love017

Oj, mange spennende symptomer her ja!! ❤️ Jeg drømmer også helt ville ting når jeg er gravid :hilarious: tenk om du er sanndrømt da, at du faktisk er gravid med tvillinggutter :woot: man blir faktisk helt koko av å overanalysere alt ja, jeg sier til meg hver gang at jeg ikke skal gjøre det, men så gjør jeg det likevel.. :hilarious: håper veldig for dere !! Gjør ikke noe om det er få aksjer hvis de traff rett ;)

10 dpo er nok en tryggere dato ja, veldig få som får positiv så tidlig som 8dpo... Blir veldig spennende å se!! :love017
Haha ja det hadde jo vært helt sykt :laughing002 Men gøy at det er et symptom for deg å drømme når du er gravid! Blir spennende å se om det faktisk er et gravid-symptom her og!

Håper for oss altså:smiley-angelic001:Heartred

Tulla.. tok mye tester nå . 3l testen er 0,05 strekere idag 0.48 i Premom appen . Føler jeg kan se noe på hcg test . Men ville trudd den skulle vært sterkere. Om det er graviditet som holder . Bilde tatt på 10 min akkuratt.

Vedlegg

• IMG_1543.jpeg
    IMG_1543.jpeg
    1,1 MB · Visninger: 100
Back
Topp