Isond
Elsker forumet
Takk. Håper dette kan bli noe.Den er jo kjempe fin til å være 12 dpo! Gratulerer så mye!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Takk. Håper dette kan bli noe.Den er jo kjempe fin til å være 12 dpo! Gratulerer så mye!
Kjenner meg igjen i følelsen bekymringene stopper lissom ikke opp ved positiv test som jeg naivt tenkte før vi begynte å prøve. Jeg prøver å ta det ett steg av gangen, og nå har du heldigvis passert første steg: positiv test, det er jo en kjempegod start, mye er gjort! da må vi bare krysse fingrene og håpe at denne gangen så sitter den faktisk hele veienTakk. Føler jo at jeg jinxer det hele ved å poste bilde av testen her. Er så redd for en ny kjemisk. Vet ikke om jeg tør teste igjen, eller når. Før pleide jeg kun å teste en gang, men etter alle disse kjemiske vet jeg at mye kan skje.
Glad på dine vegne jeg har ikke begynt å blø enda. Jeg må fysisk inn å hente blod fra tappen .. tappen er ikke som den pleier være (jeg er tappetafser fra flere år tilbake så kjenner den egentlig ganske godt )Trist å lese, kjenner meg igjen. Prøvd i mer enn ett år nå, og etter å ha lest innlegget ditt får jeg nesten litt dårlig samvittighet fordi jeg testet positivt nå. Men, det viser jo egentlig bare at man ikke må gi opp. Til slutt lykkes du. Jeg har hatt minst tre kjemiske i fjor, og sannsynligvis blir vel denne det også. Men akkurat nå er jeg både glad og redd. Testen er kanskje litt for svak til å være 12DPO.
Jeg kan desværre ikke svare jeg heller .. det er flere år siden og siste så viste jeg ikke jeg var gravid før embryo var dødt.. og kroppen begynte skylle det ut en uke etter jeg skjønte det selv .. jeg hadde alle gravide tegn . Men testen var så svak. Så jeg fikk ul for å se . Men den ul fikk jeg 2 dager etter kroppen hadde kvitta seg med innhold å da prøvde jeg ikke . Så jeg vet ikke når ting stabiliserte seg igjenSniker.
Ser det er flere her inne som har vært gjennom SA
Når begynte dere med EL-testing etter SA og tok det lang tid fra SA til positiv EL?
1 uke siden SA her i morgen, jeg spotter bare litt nå, graviditetstest er negativ. Burde jeg starte testing denne uken, eller drøye det 1-2 uker?
Jeg fikk en test med knapt en skygge på fredag. Redigerte den for å få større kontrast og mørkere farger, og da så jeg noe svakt. Men tenkte det var falsk strek siden jeg hadde redigert fargen, men viste seg at det var starten på noe. Har fått skygger før også, uten at det ble noe sterkere. Så vanskelig å si for din del. Om blødningen ikke tar seg opp, så kanskje det er noe? Krysser fingrene.Glad på dine vegne jeg har ikke begynt å blø enda. Jeg må fysisk inn å hente blod fra tappen .. tappen er ikke som den pleier være (jeg er tappetafser fra flere år tilbake så kjenner den egentlig ganske godt )
alt med denne pp har vært så rart .. og jeg pleier ha kraftig blødning fra start.. så iogmed skygger så er det kanskje et godt tegn ?? Tiden fra jeg merket blødningen til nå har gått SÅÅÅÅÅ sakte . Jeg går på do nesten hvert kvarter for å se om det blør .. men det var bare det ene do besøket . Og tisset for mye og drukket for mye til å ta en eneste test Har ikke pms smerter . Hadde vondt i tappen ista .. og pms smerter når jeg så blødningen (placebosmerter sikkert)..
Og selvom det mulig ikke gikk for meg , blir jeg kjempe glad for at det kan gå for andre og vertfall dere som har prøvd lenge!
Det er det jeg håper, med de skyggene jeg har hatt siste dagene .. så har jeg et håp . Og jeg har ikke redigert noeSer rapporter i Premom mener el var cd 16 . Og ff mener cd 16 er el dagen .. selvom beste topper var rundt cd 11.. så da vil jeg tru jeg bare er 10 dpo ?Jeg fikk en test med knapt en skygge på fredag. Redigerte den for å få større kontrast og mørkere farger, og da så jeg noe svakt. Men tenkte det var falsk strek siden jeg hadde redigert fargen, men viste seg at det var starten på noe. Har fått skygger før også, uten at det ble noe sterkere. Så vanskelig å si for din del. Om blødningen ikke tar seg opp, så kanskje det er noe? Krysser fingrene.
10dpo er veldig tidlig, så skygger er ikke uvanlig da vil jeg tro. Med kort lutealfase kan du vel spørre lege om å få lutinus/progesteron?Det er det jeg håper, med de skyggene jeg har hatt siste dagene .. så har jeg et håp . Og jeg har ikke redigert noeSer rapporter i Premom mener el var cd 16 . Og ff mener cd 16 er el dagen .. selvom beste topper var rundt cd 11.. så da vil jeg tru jeg bare er 10 dpo ?
Så da har jeg desværre kort lutalfase også på 10 dager .. samme syklus forje pp .. slitsomt å ikke vite hva som faktisk er el . Vi ringer legen imorgen for å få noe svar om blødningen tar seg opp jeg føler meg så slem som er så negativ.. vertfall når jeg var så forberedt på det !
Tror det er veldig individuelt. Jeg beregnet første blødningsdag i spontanaborten som CD1. Jeg begynte å teste på CD5. Litt for å sjekke at de sank etter aborten og litt fordi jeg ikke ante hvor lang tid det ville ta. Jeg fikk peak på CD14, to dager senere enn normalt bare. Hadde da EL på CD15.Sniker.
Ser det er flere her inne som har vært gjennom SA
Når begynte dere med EL-testing etter SA og tok det lang tid fra SA til positiv EL?
1 uke siden SA her i morgen, jeg spotter bare litt nå, graviditetstest er negativ. Burde jeg starte testing denne uken, eller drøye det 1-2 uker?
Den er jo så fin Ble skikkelig glad jeg nåTrist å lese, kjenner meg igjen. Prøvd i mer enn ett år nå, og etter å ha lest innlegget ditt får jeg nesten litt dårlig samvittighet fordi jeg testet positivt nå. Men, det viser jo egentlig bare at man ikke må gi opp. Til slutt lykkes du. Jeg har hatt minst tre kjemiske i fjor, og sannsynligvis blir vel denne det også. Men akkurat nå er jeg både glad og redd. Testen er kanskje litt for svak til å være 12DPO.
Ingen anelse kan ingenting om det der.. får vell lese litt på det mtp det ikke var tilfeldig sist med 10 dager10dpo er veldig tidlig, så skygger er ikke uvanlig da vil jeg tro. Med kort lutealfase kan du vel spørre lege om å få lutinus/progesteron?
Takk.Den er jo så fin Ble skikkelig glad jeg nå
Jeg heier på dere snart sitter det hos dere også!Sitter her og gråter fordi jeg har fulgt med på stinablogg en stund på Snapchat og hun nå er gravid, og jeg sitter her med negativ test… vi har hatt så lik historie med å ha forsøkt så lenge, så det har vært en trøst å følge henne og ikke være alene i det… 1 år og 7 måneder har vi nå prøvd… dette er så ufattelig tøft, jeg forstår ikke hvordan vi til slutt skal ende opp med en baby.. føler ingen utenfra forstår hvor tøft dette er..
Så fin strek gi ett lite pip når du vil settes på gravidTrist å lese, kjenner meg igjen. Prøvd i mer enn ett år nå, og etter å ha lest innlegget ditt får jeg nesten litt dårlig samvittighet fordi jeg testet positivt nå. Men, det viser jo egentlig bare at man ikke må gi opp. Til slutt lykkes du. Jeg har hatt minst tre kjemiske i fjor, og sannsynligvis blir vel denne det også. Men akkurat nå er jeg både glad og redd. Testen er kanskje litt for svak til å være 12DPO.
Takk. Avventer til litt etter IKM, siden jeg har hatt så mange kjemiske og føler meg ikke trygg enda.Så fin strek gi ett lite pip når du vil settes på gravid
Jeg har også begynt å spotte idag. Akkurat som forrige syklus og akkurat 3 dager før IKM. Ble kjempeskuffet og har grått i dag. Vi har fått beskjed av legen med å vente med å prøve videre så dette var siste sjansen på en stund framover. Derfor ekstra vondt. Ingentibg blir som vi hadde tenkt, men jeg prøver å se mot fremtiden. En dag blir det vår tur og når vi endelig får en til så vet jeg at det blir akkurat den vi skulle ha og akkurat sånn det var ment å bli.Jeg må bare skrive litt jeg … jeg ble skikkelig lei meg .. mye mer lei meg en jeg hadde trudd jeg skulle bli altså . For jeg var så forberedt denne gangen på mensen ! Akkuratt for å ikke bli så skuffet men allikavel sitter jeg her med tårefylte øyne . Og spindelvev på puppene
Mensen har ikke startet helt .. hadde litt lyse rosa eller no .. ikke blodrødt.. på papiret når jeg tørket meg for 1 time siden . Men nå må jeg fysisk inn å hente ut blod ved tappen .. håper sånn det er en festeblødning og ikke mensen! Kjenner jeg er litt motløs. Mannen min holder motet oppe for oss begge da han er kjempe støttende det skal han virkelig ha