Har EN test igjen, som jeg bruker i morgen tidlig, så kaster jeg inn håndkle for denne pp tenker jeg. Latt testetøsa løpe løpsk denne måneden. Neste måned satser jeg på litt mer restriktiv testing. Kanskje til og med ikke testing før ikm!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Gratulerer så mye! Bare å snike seg inn i oktobergruppen når du er klar for det Håper vi får fulgt hverandre der helt til fødsel til høstenTrist å lese, kjenner meg igjen. Prøvd i mer enn ett år nå, og etter å ha lest innlegget ditt får jeg nesten litt dårlig samvittighet fordi jeg testet positivt nå. Men, det viser jo egentlig bare at man ikke må gi opp. Til slutt lykkes du. Jeg har hatt minst tre kjemiske i fjor, og sannsynligvis blir vel denne det også. Men akkurat nå er jeg både glad og redd. Testen er kanskje litt for svak til å være 12DPO.
Jeg trur du er gravid . Du har strek på mk og bp sin .. du er bare 10 dpo . Eltester kan du ikke stole på. Finner jeg den siden jeg leste om hcg og lh tester skal jeg legge den til her men når du har strek på dem begge, burde du konsentrere deg om de10 dpo, og begynte å grine Mannen skjønte ingenting da jeg kom gråtende inn til han fra badet. Håper så inderlig at dette vil gå bra! Tror enda ikke det jeg ser, men rosa er skimtet i den svake streken! Tror ikke på at dette er sant, men enn så lenge ser det ut til at jeg er gravid MEN så begynner bekymringen! Tok jo selvfølgelig eltest også på samme urin, og den synes jeg ikke er slik den burde være Skal riktignok sies at make sure sin eltest var kritthvit med en gang på teststreken før den etterhvert fikk litt farge. Noen tanker?
Definitivt babystreker Grattis! Krysser fingrene for at spiren klamrer seg fast10 dpo, og begynte å grine Mannen skjønte ingenting da jeg kom gråtende inn til han fra badet. Håper så inderlig at dette vil gå bra! Tror enda ikke det jeg ser, men rosa er skimtet i den svake streken! Tror ikke på at dette er sant, men enn så lenge ser det ut til at jeg er gravid MEN så begynner bekymringen! Tok jo selvfølgelig eltest også på samme urin, og den synes jeg ikke er slik den burde være Skal riktignok sies at make sure sin eltest var kritthvit med en gang på teststreken før den etterhvert fikk litt farge. Noen tanker?
Tusen takk Klem sendes! Håper at det klaffer neste gang for dereJeg trur du er gravid . Du har strek på mk og bp sin .. du er bare 10 dpo . Eltester kan du ikke stole på. Finner jeg den siden jeg leste om hcg og lh tester skal jeg legge den til her men når du har strek på dem begge, burde du konsentrere deg om de
, og ta nye om et par dager eller hver dag om du er testetøs .. å se etter stigningen
Jeg kan forøvrig settes på tr nå .. nå har den kommet for fullt . Og smertene værre enn på lenge! Så blir en kraftig tr på meg denne gang !
Skal følge med på dere, selvom jeg er på tr
Vi tester svømmerene til mannen min igjen imorgen . Har selvtest kit . Forje gang var det 0,8 million levende.. så ikke ordentlig på den testen før nå Men vi skal oppsøke lege om antallet hans enda er like lavt imorgen ! Så får vi finne veien videre med en lege tenker vi så skal jeg ikke teste før 10 dpo de neste pp fremover !
Takk Krysser fingrene for det jaDefinitivt babystreker Grattis! Krysser fingrene for at spiren klamrer seg fast
Det skjønner jeg krysser fingreneTakk. Avventer til litt etter IKM, siden jeg har hatt så mange kjemiske og føler meg ikke trygg enda.
Hurra!! Så fine streker!!! måtte denne sitte hele veien (og jeg ville sett bort ifra LH-testene nå)10 dpo, og begynte å grine Mannen skjønte ingenting da jeg kom gråtende inn til han fra badet. Håper så inderlig at dette vil gå bra! Tror enda ikke det jeg ser, men rosa er skimtet i den svake streken! Tror ikke på at dette er sant, men enn så lenge ser det ut til at jeg er gravid MEN så begynner bekymringen! Tok jo selvfølgelig eltest også på samme urin, og den synes jeg ikke er slik den burde være Skal riktignok sies at make sure sin eltest var kritthvit med en gang på teststreken før den etterhvert fikk litt farge. Noen tanker?
ååå gratulerer!!!10 dpo, og begynte å grine Mannen skjønte ingenting da jeg kom gråtende inn til han fra badet. Håper så inderlig at dette vil gå bra! Tror enda ikke det jeg ser, men rosa er skimtet i den svake streken! Tror ikke på at dette er sant, men enn så lenge ser det ut til at jeg er gravid MEN så begynner bekymringen! Tok jo selvfølgelig eltest også på samme urin, og den synes jeg ikke er slik den burde være Skal riktignok sies at make sure sin eltest var kritthvit med en gang på teststreken før den etterhvert fikk litt farge. Noen tanker?
hmm synes jeg ser denne streken mye bedre enn de du la ut å går? Men de testene der har vel ofte skyggestrek har jeg har forstått.. Håper det ikke er tilfellet for deg! Satser på at det er en spireNy dag, ny skyggestrek Skjønner ikke hvorfor jeg gidder. Klarte å holde meg til en test i dag da.
Vis vedlegget 426808
Joda, mulig den synes mer. Men har hatt så mange skyggestreker at jeg ikke helt tror på den Den ble jo tilogmed positiv etter tiden var gått ut forrige uke.. så stoler ikke på de før jeg har flere tydelig positive. Skjønner ikke hvorfor jeg orker å lide meg gjennom den tidlige testingen. Men mister all selvkontroll idet jeg går inn på badethmm synes jeg ser denne streken mye bedre enn de du la ut å går? Men de testene der har vel ofte skyggestrek har jeg har forstått.. Håper det ikke er tilfellet for deg! Satser på at det er en spire
Ahh så slitsomt.. Skjønner du ikke helt tror på den da. Kanskje du skal prøve et annet merke? Eller får du som regel skygge på de fleste?Joda, mulig den synes mer. Men har hatt så mange skyggestreker at jeg ikke helt tror på den Den ble jo tilogmed positiv etter tiden var gått ut forrige uke.. så stoler ikke på de før jeg har flere tydelig positive. Skjønner ikke hvorfor jeg orker å lide meg gjennom den tidlige testingen. Men mister all selvkontroll idet jeg går inn på badet
Ingen erfaring med ovitrelle. Vil bare sende en digital klem. Krysser fingrene mine og håper at det er mulighet for å få positiv test etter i dag10-11 dpo. 12 dager etter ovitrelle. Helt blank test i dag. Er det noe mulighet for å få positiv test etter i dag? Eller har noen erfaring med det?
Jeg gråter på jobb og klarer ikke fokusere…
Jeg fikk positiv først 12 dpo en av graviditetene, så absolutt mulig håper litt til for deg!!10-11 dpo. 12 dager etter ovitrelle. Helt blank test i dag. Er det noe mulighet for å få positiv test etter i dag? Eller har noen erfaring med det?
Jeg gråter på jobb og klarer ikke fokusere…
Spennende! Håper det kommer noe klart og tydelig her i løpet av de neste dagene Tenker du å teste hver dag?9 dpo, blanke tester i dag også, kaaaanskje en skygge på en av de, men det tør jeg ikke stole på. Første er tatt med en gang jeg sto opp og andre er andreurin 15 minutter etter den første.
Vis vedlegget 426810Vis vedlegget 426811
Ingen erfaring med ovitrelle. Vil bare sende en digital klem. Krysser fingrene mine og håper at det er mulighet for å få positiv test etter i dag
Tusen takk for omtanke begge to Håper virkelig det snur og blir positivt de neste dagene… Hadde virkelig så troen denne syklusenJeg fikk positiv først 12 dpo en av graviditetene, så absolutt mulig håper litt til for deg!!