IKM uke 5❤️

Trist å lese, kjenner meg igjen. Prøvd i mer enn ett år nå, og etter å ha lest innlegget ditt får jeg nesten litt dårlig samvittighet fordi jeg testet positivt nå. Men, det viser jo egentlig bare at man ikke må gi opp. Til slutt lykkes du. :Heartred Jeg har hatt minst tre kjemiske i fjor, og sannsynligvis blir vel denne det også. Men akkurat nå er jeg både glad og redd. Testen er kanskje litt for svak til å være 12DPO.
Gratulerer så mye! Bare å snike seg inn i oktobergruppen når du er klar for det:love7 :shy: Håper vi får fulgt hverandre der helt til fødsel til høsten:love7

10 dpo, og begynte å grine :sad010 Mannen skjønte ingenting da jeg kom gråtende inn til han fra badet. Håper så inderlig at dette vil gå bra! Tror enda ikke det jeg ser, men rosa er skimtet i den svake streken! Tror ikke på at dette er sant, men enn så lenge ser det ut til at jeg er gravid:sad010:Heartred MEN så begynner bekymringen! Tok jo selvfølgelig eltest også på samme urin, og den synes jeg ikke er slik den burde være:dontknow Skal riktignok sies at make sure sin eltest var kritthvit med en gang på teststreken før den etterhvert fikk litt farge. Noen tanker?

Vedlegg

• IMG_2589.jpeg
    IMG_2589.jpeg
    803,3 KB · Visninger: 128
  • IMG_2593.jpeg
    IMG_2593.jpeg
    731,8 KB · Visninger: 133
10 dpo, og begynte å grine :sad010 Mannen skjønte ingenting da jeg kom gråtende inn til han fra badet. Håper så inderlig at dette vil gå bra! Tror enda ikke det jeg ser, men rosa er skimtet i den svake streken! Tror ikke på at dette er sant, men enn så lenge ser det ut til at jeg er gravid:sad010:Heartred MEN så begynner bekymringen! Tok jo selvfølgelig eltest også på samme urin, og den synes jeg ikke er slik den burde være:dontknow Skal riktignok sies at make sure sin eltest var kritthvit med en gang på teststreken før den etterhvert fikk litt farge. Noen tanker?
Jeg trur du er gravid . Du har strek på mk og bp sin .. du er bare 10 dpo . Eltester kan du ikke stole på. Finner jeg den siden jeg leste om hcg og lh tester skal jeg legge den til her :) men når du har strek på dem begge, burde du konsentrere deg om de
, og ta nye om et par dager eller hver dag om du er testetøs .. å se etter stigningen ❤️

Jeg kan forøvrig settes på tr nå .. nå har den kommet for fullt . Og smertene værre enn på lenge! Så blir en kraftig tr på meg denne gang !

Skal følge med på dere, selvom jeg er på tr ❤️
Vi tester svømmerene til mannen min igjen imorgen . Har selvtest kit . Forje gang var det 0,8 million levende.. så ikke ordentlig på den testen før nå :inpain: Men vi skal oppsøke lege om antallet hans enda er like lavt imorgen ! Så får vi finne veien videre med en lege tenker vi ❤️ så skal jeg ikke teste før 10 dpo de neste pp fremover !

Definitivt babystreker :D Grattis! Krysser fingrene for at spiren klamrer seg fast❤️

Jeg trur du er gravid . Du har strek på mk og bp sin .. du er bare 10 dpo . Eltester kan du ikke stole på. Finner jeg den siden jeg leste om hcg og lh tester skal jeg legge den til her :) men når du har strek på dem begge, burde du konsentrere deg om de
, og ta nye om et par dager eller hver dag om du er testetøs .. å se etter stigningen ❤️

Jeg kan forøvrig settes på tr nå .. nå har den kommet for fullt . Og smertene værre enn på lenge! Så blir en kraftig tr på meg denne gang !

Skal følge med på dere, selvom jeg er på tr ❤️
Vi tester svømmerene til mannen min igjen imorgen . Har selvtest kit . Forje gang var det 0,8 million levende.. så ikke ordentlig på den testen før nå :inpain: Men vi skal oppsøke lege om antallet hans enda er like lavt imorgen ! Så får vi finne veien videre med en lege tenker vi ❤️ så skal jeg ikke teste før 10 dpo de neste pp fremover !
Tusen takk :Heartred Klem sendes! Håper at det klaffer neste gang for dere:Heartred

Hurra!! Så fine streker!!! :wav måtte denne sitte hele veien ❤️☺️ (og jeg ville sett bort ifra LH-testene nå)

ååå gratulerer!!! :smiley-bounce016

hmm synes jeg ser denne streken mye bedre enn de du la ut å går? Men de testene der har vel ofte skyggestrek har jeg har forstått.. Håper det ikke er tilfellet for deg! Satser på at det er en spire :Heartpink
Joda, mulig den synes mer. Men har hatt så mange skyggestreker at jeg ikke helt tror på den :smiley-ashamed004 Den ble jo tilogmed positiv etter tiden var gått ut forrige uke.. så stoler ikke på de før jeg har flere tydelig positive. Skjønner ikke hvorfor jeg orker å lide meg gjennom den tidlige testingen. Men mister all selvkontroll idet jeg går inn på badet:hilarious:

Joda, mulig den synes mer. Men har hatt så mange skyggestreker at jeg ikke helt tror på den :smiley-ashamed004 Den ble jo tilogmed positiv etter tiden var gått ut forrige uke.. så stoler ikke på de før jeg har flere tydelig positive. Skjønner ikke hvorfor jeg orker å lide meg gjennom den tidlige testingen. Men mister all selvkontroll idet jeg går inn på badet:hilarious:
Ahh så slitsomt.. Skjønner du ikke helt tror på den da. Kanskje du skal prøve et annet merke? Eller får du som regel skygge på de fleste?

Det er ikke bare bare å holde seg unna den testingen. Selv er jeg livredd for negativt resultat så for meg hjelper det med å holde ut litt lenger haha. Også får jeg så innmari håp det sekundet jeg får en skygge.. Men kjenner på trangen hver dag! Er 8dpo nå og kjenner at det blir vanskeligere og vanskeligere å holde seg!

10-11 dpo. 12 dager etter ovitrelle. Helt blank test i dag. Er det noe mulighet for å få positiv test etter i dag? Eller har noen erfaring med det?
Jeg gråter på jobb og klarer ikke fokusere…
Ingen erfaring med ovitrelle. Vil bare sende en digital klem. Krysser fingrene mine og håper at det er mulighet for å få positiv test etter i dag :Heartpink

9 dpo, blanke tester i dag også, kaaaanskje en skygge på en av de, men det tør jeg ikke stole på. Første er tatt med en gang jeg sto opp og andre er andreurin 15 minutter etter den første.
1000042380.jpg
1000042381.jpg

9 dpo, blanke tester i dag også, kaaaanskje en skygge på en av de, men det tør jeg ikke stole på. Første er tatt med en gang jeg sto opp og andre er andreurin 15 minutter etter den første.
Vis vedlegget 426810Vis vedlegget 426811
Spennende! Håper det kommer noe klart og tydelig her i løpet av de neste dagene :Heartred Tenker du å teste hver dag?

Jeg hadde enda en drøm/mareritt i natt forresten haha! Igjen at jeg var gravid haha! Jeg tror disse gravid-drømmene må være der fordi jeg ønsker det så mye og at jeg leser så mye på forumer om dagen :laughing002

v
Ingen erfaring med ovitrelle. Vil bare sende en digital klem. Krysser fingrene mine og håper at det er mulighet for å få positiv test etter i dag :Heartpink
Jeg fikk positiv først 12 dpo en av graviditetene, så absolutt mulig ❤️ håper litt til for deg!! :angelic::love017
Tusen takk for omtanke begge to❤️ Håper virkelig det snur og blir positivt de neste dagene… Hadde virkelig så troen denne syklusen❤️

Back
Topp