IKM uke 5❤️

Haha ja det hadde jo vært helt sykt :laughing002 Men gøy at det er et symptom for deg å drømme når du er gravid! Blir spennende å se om det faktisk er et gravid-symptom her og!

Håper for oss altså:smiley-angelic001:Heartred
Ja tror det er ganske vanlig å drømme mye når man er gravid ☺️ blir spennende å se ja!

Håååper sånn!! ❤️❤️

Jeg så på rapporten fra Premom, dette er selv om jeg velger cd 11 som topp. Så mener Premom og ff at el-topp er cd 16 .. så da er jeg vell ikke mer enn 10 dpo da ???
Eller faktisk 14 dpo ?
Jeg har begynt å spotte lyyyse rosa .. har hatt lutalfase på 10 dager før .. før . Og samme greia forje pp som denne .. enten mensen på 10 eller 14 dpo :banghead: og svake tester før mensen. Denne gang bare skygger da .. men hadde ene dagen ganske sterk skygge cd 21 denne pp . Tenker jeg kontakter lege nå så jeg kan få noe svar :( oms smerter kom med en gang jeg så rosa

Vedlegg

• IMG_1549.png
    IMG_1549.png
    276,8 KB · Visninger: 40
Hva er deres erfaringer med test tidlig fra rfsu? Den som er stav.

Har sneket litt i gruppa, ikke orket å engasjere meg så mye denne gangen, men fy så spennende å følge med på testene deres! Håper på mange positive tester de neste dagene! :Heartred

Jeg har mange av de samme symptomene nå som de to andre gangene jeg har vært gravid (mistet begge), og føler meg gravid. Men er redd vi ikke traff helt på eggløsning denne gangen. Synes syklusen har blitt litt rar etter to miss, men krysser fingrene. Tror jeg er 9 eller 10 DPO i dag, har ikke testet enda, men tror det ryker en i morgen :nailbiting:

Jeg må bare skrive litt jeg … jeg ble skikkelig lei meg .. mye mer lei meg en jeg hadde trudd jeg skulle bli altså . For jeg var så forberedt denne gangen på mensen ! Akkuratt for å ikke bli så skuffet :( men allikavel sitter jeg her med tårefylte øyne . Og spindelvev på puppene :shifty:
Mensen har ikke startet helt .. hadde litt lyse rosa eller no .. ikke blodrødt.. på papiret når jeg tørket meg for 1 time siden . Men nå må jeg fysisk inn å hente ut blod ved tappen .. håper sånn det er en festeblødning og ikke mensen! Kjenner jeg er litt motløs. Mannen min holder motet oppe for oss begge da❤️ han er kjempe støttende ❤️ det skal han virkelig ha ❤️

Jeg må bare skrive litt jeg … jeg ble skikkelig lei meg .. mye mer lei meg en jeg hadde trudd jeg skulle bli altså . For jeg var så forberedt denne gangen på mensen ! Akkuratt for å ikke bli så skuffet :( men allikavel sitter jeg her med tårefylte øyne . Og spindelvev på puppene :shifty:
Mensen har ikke startet helt .. hadde litt lyse rosa eller no .. ikke blodrødt.. på papiret når jeg tørket meg for 1 time siden . Men nå må jeg fysisk inn å hente ut blod ved tappen .. håper sånn det er en festeblødning og ikke mensen! Kjenner jeg er litt motløs. Mannen min holder motet oppe for oss begge da❤️ han er kjempe støttende ❤️ det skal han virkelig ha ❤️
Trist å lese, kjenner meg igjen. Prøvd i mer enn ett år nå, og etter å ha lest innlegget ditt får jeg nesten litt dårlig samvittighet fordi jeg testet positivt nå. Men, det viser jo egentlig bare at man ikke må gi opp. Til slutt lykkes du. :Heartred Jeg har hatt minst tre kjemiske i fjor, og sannsynligvis blir vel denne det også. Men akkurat nå er jeg både glad og redd. Testen er kanskje litt for svak til å være 12DPO.

Vedlegg

• 672FADD5-E6D6-4476-BD27-8EC586371C27.jpeg
    672FADD5-E6D6-4476-BD27-8EC586371C27.jpeg
    1,2 MB · Visninger: 137
Sniker.

Ser det er flere her inne som har vært gjennom SA :Heartred

Når begynte dere med EL-testing etter SA og tok det lang tid fra SA til positiv EL?
1 uke siden SA her i morgen, jeg spotter bare litt nå, graviditetstest er negativ. Burde jeg starte testing denne uken, eller drøye det 1-2 uker?

Trist å lese, kjenner meg igjen. Prøvd i mer enn ett år nå, og etter å ha lest innlegget ditt får jeg nesten litt dårlig samvittighet fordi jeg testet positivt nå. Men, det viser jo egentlig bare at man ikke må gi opp. Til slutt lykkes du. :Heartred Jeg har hatt minst tre kjemiske i fjor, og sannsynligvis blir vel denne det også. Men akkurat nå er jeg både glad og redd. Testen er kanskje litt for svak til å være 12DPO.
Åååå se den! ❤️ Må denne sitte hele veien!! Jeg synes den er fin i styrke for 12dpo ☺️

Sniker.

Når begynte dere med EL-testing etter SA og tok det lang tid fra SA til positiv EL?
1 uke siden SA her i morgen, jeg spotter bare litt nå, graviditetstest er negativ. Burde jeg starte testing denne uken, eller drøye det 1-2 uker?
For meg tok det litt forskjellig tid etter mist før EL var tilbake, det kom litt an på hvor langt jeg hadde kommet også. Jeg begynte å teste med en gang etter blødningene sluttet bare i tilfelle den skulle finne på å komme tidligere enn forventet. Når jeg har mistet før uke 7 så kom EL tilbake omtrent som normalt etter min erfaring, men alle kropper er forskjellige. Trist å høre at du mistet ❤️:sorry:

Sniker.

Veldig leit at du mistet…

Jeg hoppet over en runde, altså ventet på første mens, så jeg kan dessverre ikke svare.

Last edited:
Jippi!! Nå ble jeg veldig glad!!

Den er jo kjempe fin til å være 12 dpo!❤️❤️ Gratulerer så mye!❤️

Back
Topp