IKM uke 5❤️

Oppdatering: seff skjedde det som ikke skulle skje....positiv el-test. Men tok en make sure g-test åsså, syntes eg så en svaaak strek, merkelig nok. Nok bare streksyner fra mæ,men går vell an å håpe:p Har non vært i samme situasjon og dokk klarte og utnytte tidspunkte litt?
G-test får svak strek ved el :wacky: Veldig forvirrende det greiene der :bag:hver gang lh tester har vært positive denne pp. Har gtester fått svak strek :bag:

Oppdatering: seff skjedde det som ikke skulle skje....positiv el-test. Men tok en make sure g-test åsså, syntes eg så en svaaak strek, merkelig nok. Nok bare streksyner fra mæ,men går vell an å håpe:p Har non vært i samme situasjon og dokk klarte og utnytte tidspunkte litt?
I november tror jeg det var så testet jeg bare sånn halvveis med eltest og antok at jeg hadde eggløsning. 1 uke etter så var jeg dum og tok både eltest og gtest. Fikk positiv eltest og kunne skimte noe på gtest, så hos meg var el forsinket med ei uke og dermed slo det svaaaaaakt ut på gtest :hungover:

G-test får svak strek ved el :wacky: Veldig forvirrende det greiene der :bag:hver gang lh tester har vært positive denne pp. Har gtester fått svak strek :bag:
Trudde ikkje g-testa kunne få strek anna enn ved hcg.. E d rart man blir tullat:banghead::dead::eek: mtp sambo sin skade så får vi se om løpet e kjørt elr ikkje. Vil liksom ikke presse og stresse, så han miste all løst ( har en sambo som e sensitiv te sånne ting)

I november tror jeg det var så testet jeg bare sånn halvveis med eltest og antok at jeg hadde eggløsning. 1 uke etter så var jeg dum og tok både eltest og gtest. Fikk positiv eltest og kunne skimte noe på gtest, så hos meg var el forsinket med ei uke og dermed slo det svaaaaaakt ut på gtest :hungover:
Fyfaen, e bare slemt gjort av kroppen vårres:wtf:

Trudde ikkje g-testa kunne få strek anna enn ved hcg.. E d rart man blir tullat:banghead::dead::eek: mtp sambo sin skade så får vi se om løpet e kjørt elr ikkje. Vil liksom ikke presse og stresse, så han miste all løst ( har en sambo som e sensitiv te sånne ting)
hehe, jeg er en av de som 100% kan skrive under på at de testing tingene er for å bli frustrert av :bag::woot:
Spørte mannen min om tips .. han sa . Suge han til han nesten kommer så setter du deg på han men har dere lagt no aksjer til nå så kan det være nokk om ikke egget bruket for lang tid på å slippe :wideyed:

Jeg trur min el kom senere enn 2 toppen min jeg :dead: 12 dpo idag .. og dette er resultatet.

Eltesten er litt svakere enn igår kveld . Men sterkere enn igår morges :wacky: var svak og tok g test .. hvis jeg ser hardt nokk ser jeg ønskesteeken da ❤️

Vedlegg

• IMG_1472.jpeg
    IMG_1472.jpeg
    1,6 MB · Visninger: 93
Fremdeles Blenda tester. Så unødvendig av den testen for noen dager siden å gi meg et håp. Et godt eksempel på hvorfor man ikke skal stole på tester over tiden. Var jo altfor tidlig. Komiske at det samme skjedde forrige måned. Positiv test 8DPO, den var såvidt synlig før tiden gikk ut. Så fem dager med negative tester før positiv 13DPO. Kan kanskje skimte en skyggestrek etter at tiden har gått ut på ene. Men orker ikke å forholde meg til det :hilarious: Føler meg forøvrig gravid, men på samme måte som forrige måned da jeg mistet

Etter hvor mange dpo gir dere opp testing og håpet? :)
Denne gang ga jeg opp nesten før pp var begynt ordentlig . Vet ikke hvorfor . Men føler ikke denne pp er min venn :wideyed: Og nå mår jeg er 12 dpo . Jeg trur jeg bare ser ønskestreker . Men jeg har faktisk en del symptomer jeg ikke pleier ha .. så da blir jeg litt stressa når tidligtester ikke slår ut :wacky: de burde jo det syntes på når jeg snart kunne tatt vanlig test ..

Men så vet jeg jo at det ikke er riktig . Jeg vet at mulighetene er der enda lixom . De 2 andre pp har jeg ikke mistet håp eller tru for 1 uke etter t :p forje hadde jeg jo positive tester i 1-2 dager før de sank fra 7-8 dpo om jeg husker rett . Det er nokk derfor når jeg nå har kommet så langt å ikke et tegn på no . :banghead: Bortsettfra strekene på metode sin i starten av uka .

9 dpo i dag.
Det skiller 50 min mellom disse bildene. Synes eltesten som ligger med gtesten er interessant :happy3 Jeg hadde klart og tydelig positiv eltest torsdag 18. Jan. Bilder av kun eltester er fra torsdag 18. Jan.

Vedlegg

• IMG_2567.jpeg
    IMG_2567.jpeg
    931 KB · Visninger: 80
  • IMG_2568.jpeg
    IMG_2568.jpeg
    811,3 KB · Visninger: 81
  • IMG_2516.jpeg
    IMG_2516.jpeg
    1,2 MB · Visninger: 82
9 dpo i dag.
Det skiller 50 min mellom disse bildene. Synes eltesten som ligger med gtesten er interessant :happy3 Jeg hadde klart og tydelig positiv eltest torsdag 18. Jan. Bilder av kun eltester er fra torsdag 18. Jan.
Samme jeg har slitt med det :p Derfor jeg begynte tempe . Men pga jeg ikke fikk tempet 16 Jan vet jeg ikke når el var . Også har jeg tempet i munnen til idag . Og jeg sover med munn åpen så da hjalp ikkke det meg :hungry:

ikke no særlig mensmurringer idag .
Og hvis jeg skal gå etter når utfloden tørket opp . På en måte så hadde jeg el starten av denne uken da ble tappen «tørr» før den ble våt igjen. Før det hadde jeg mye loationaktig utflod. :woot: Men lh tester er fåreløbig svakere igjen og blenda test :wacky:

Vedlegg

• image.jpg
    image.jpg
    1,6 MB · Visninger: 48
  • IMG_1477.jpeg
    IMG_1477.jpeg
    985,1 KB · Visninger: 49
  • IMG_1493.png
    IMG_1493.png
    259,2 KB · Visninger: 46
Den våteste er jo ca 1 time etter .. men jeg syntes jeg ser noe på begge da :bag: haha spammer dere ned .. dere er de jeg har å dele med :Heartbigred Så dere får bare tåle det :shy:

Vedlegg

• IMG_1494.jpeg
    IMG_1494.jpeg
    1,5 MB · Visninger: 91
Back
Topp