Jaa!!Altså!!! Nå er det vel håp!?! 13 DPO
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jaa!!Altså!!! Nå er det vel håp!?! 13 DPO
Mye håp!Altså!!! Nå er det vel håp!?! 13 DPO
Jeg og. Jeg måtte dra med meg en punktert motorsykkel gjennom en labyrint/klatreløype. Pappa lo av at jeg gadd. Truls Svensen hjalp meg siste biten og fungerte som rivekule siste døra ut....Jeg drømmer altså såååå mye.. Hodet jobber natt inatt på høyere gir enn de andre dager. våknet med 2-3. t mellomrom og sover dårlig når jeg sovner .. tørst som et juletre også. Så jeg ligger tenker på når jeg både kan tempe og teste får jo ikke sammenhengende søvn på mer enn 2t45 min.
Men denne drømmingen er slitsom. Snudd dyna 2 ganger forde jeg stresser sånn i søvnen at jeg våkner i badebasseng
Haha , også Truls Svendsen daJeg og. Jeg måtte dra med meg en punktert motorsykkel gjennom en labyrint/klatreløype. Pappa lo av at jeg gadd. Truls Svensen hjalp meg siste biten og fungerte som rivekule siste døra ut....
Gjennomsvett!
Graver gamle tester ut av søpla og ser og ser og SER! Helt psykotisk blitt....
Iiih se den da!! Så fin strek!!Altså!!! Nå er det vel håp!?! 13 DPO
Høres veldig likt ut ja hadde bekkenløsning og låsning i mitt forrige svangerskap og har slitt med det i ettertid, men i det siste så har jeg hatt kjent det når jeg har vært gravid, selv veldig tidlig. Ikke at det er noe man vil ha men kan være et godt tegnJa, korsryggen. Det er en sånn sliten og varm murring. Pleier å ha det i litt mildere grad når jeg har mensen. Har en trøblete rygg og et trøblete bekken, men er liksom en annen følelse enn jeg pleier å ha.
Heier på deg Jeg hadde liten tro helt til den testen i dag var blitt positiv etter 45 min.
Jaaa virkelig!! Tydelig strekAltså!!! Nå er det vel håp!?! 13 DPO
Høres lovende ut når vi er flere da! Selvom vondt i ryggen i seg selv ikke er særlig ettertrakteligKorsryggen her vertfall blir på en måte bekken c:
Tok en i dag tidlig. Helt blenda innforbi tiden. Ikke antydning til en skygge engang. Skal sjekke den igjen snart. Den i går var tatt på urin nummer 3. Så skal prøve igjen om noen timer. Nekter å drikke noe i dag Men er jo bare enten 6 eller 8 DPO I dag.. så er jo helt tullete...Høres veldig likt ut ja hadde bekkenløsning og låsning i mitt forrige svangerskap og har slitt med det i ettertid, men i det siste så har jeg hatt kjent det når jeg har vært gravid, selv veldig tidlig. Ikke at det er noe man vil ha men kan være et godt tegn
Takk dette blir veldig spennende!! Heier på deg også! Når blir neste test?
Alle sånne kjipe tegn er gode tegn tenker jegI dag er jeg litt småkvalm
Hehe, nei er jo egentlig ikke det Men alle tegn er gode tegnHøres lovende ut når vi er flere da! Selvom vondt i ryggen i seg selv ikke er særlig ettertraktelig
Ser ut som jeg siterte degAlle sånne kjipe tegn er gode tegn tenker jeg
Alle sånne kjipe tegn er gode tegn tenker jeg
Hihi ja helt enig!! Det er gode tegnHehe, nei er jo egentlig ikke det Men alle tegn er gode tegn
Hehe er tidlig i såfall ja men jeg skjønner deg så godt! Hvis du er 8 dpo så er det jo sjans for at du kan få noe da. ja ikke noe drikking på deg nå! Og knip igjen så lenge du klarer gleder meg til å se neste test!Tok en i dag tidlig. Helt blenda innforbi tiden. Ikke antydning til en skygge engang. Skal sjekke den igjen snart. Den i går var tatt på urin nummer 3. Så skal prøve igjen om noen timer. Nekter å drikke noe i dag Men er jo bare enten 6 eller 8 DPO I dag.. så er jo helt tullete...
Syns jeg ser noe, men opplevde det samme på samme test forrige mnd, så kan ikke stole på mitt streksynJeg føler jeg ser anntydnin til noe da ,, men det er nokk meg kun 5 minutter tørr