IKM uke 5❤️

Jeg drømmer altså såååå mye.. Hodet jobber natt inatt på høyere gir enn de andre dager. våknet med 2-3. t mellomrom og sover dårlig når jeg sovner .. tørst som et juletre også. Så jeg ligger tenker på når jeg både kan tempe og teste :angelic: får jo ikke sammenhengende søvn på mer enn 2t45 min.
Men denne drømmingen er slitsom. Snudd dyna 2 ganger forde jeg stresser sånn i søvnen at jeg våkner i badebasseng
Jeg og. Jeg måtte dra med meg en punktert motorsykkel gjennom en labyrint/klatreløype. Pappa lo av at jeg gadd. Truls Svensen hjalp meg siste biten og fungerte som rivekule siste døra ut....

Gjennomsvett! :happy:

Graver gamle tester ut av søpla og ser og ser og SER! Helt psykotisk blitt....

Jeg og. Jeg måtte dra med meg en punktert motorsykkel gjennom en labyrint/klatreløype. Pappa lo av at jeg gadd. Truls Svensen hjalp meg siste biten og fungerte som rivekule siste døra ut....

Gjennomsvett! :happy:

Graver gamle tester ut av søpla og ser og ser og SER! Helt psykotisk blitt....
Haha , også Truls Svendsen da :laughing021

igår satt jeg og gubben på i glassfly. Han satt pent i setet sitt . Mens mitt belte kunne strekke seg flere meter . Så havnet jeg på gulvet (taket!) og så flere hundre meter ned o.o jeg har syyyykt høydeskrekk :wideyed: våknet i panikk, og i basseng :wacky:

Inatt så drømte jeg at en i familien synger på siste verset .. gjorde det samme forje pp til samme tid faktisk :oops: Da fikk ikke jeg sove mer :oops:

Siste 4 dagene har jeg drømt så mye , og det føles så virkelig :sorry:

Jeg klikker på mine tester hele tiden jeg også .. jeg limer alt inn i boka mi .. for hver gang jeg ikke gjør det så angrer jeg som en hund ! Men da kan jeg fint sammenligne med de jeg syntes jeg så noe på osv :happy: til nå har jeg sikkert tisset 7 ganger siden kl 2 inatt. Og kl 4 så tenkte jeg at jeg klarer sikkert holde meg noen timer så trenger ikke teste enda .. men etter klarer jeg ikke vente å tisse så testen idag ble tatt på blankt som vann urin .. og kun halvtime gammelt samt drikke en halv liter vann inatt da jeg svettet sikkert 15 liter minst :wacky:

Påenget mitt da .. lurt å lime de inn i en bok så slipper du grave i søpla , og lure på hvem test du tok når ! :wacky:

Ja, korsryggen. Det er en sånn sliten og varm murring. Pleier å ha det i litt mildere grad når jeg har mensen. Har en trøblete rygg og et trøblete bekken, men er liksom en annen følelse enn jeg pleier å ha.

Heier på deg❤️ Jeg hadde liten tro helt til den testen i dag var blitt positiv etter 45 min.
Høres veldig likt ut ja :woot: hadde bekkenløsning og låsning i mitt forrige svangerskap og har slitt med det i ettertid, men i det siste så har jeg hatt kjent det når jeg har vært gravid, selv veldig tidlig. Ikke at det er noe man vil ha men kan være et godt tegn ☺️

Takk ❤️ dette blir veldig spennende!! Heier på deg også! Når blir neste test? :love017

Høres veldig likt ut ja :woot: hadde bekkenløsning og låsning i mitt forrige svangerskap og har slitt med det i ettertid, men i det siste så har jeg hatt kjent det når jeg har vært gravid, selv veldig tidlig. Ikke at det er noe man vil ha men kan være et godt tegn ☺️

Takk ❤️ dette blir veldig spennende!! Heier på deg også! Når blir neste test? :love017
Tok en i dag tidlig. Helt blenda innforbi tiden. Ikke antydning til en skygge engang. Skal sjekke den igjen snart. Den i går var tatt på urin nummer 3. Så skal prøve igjen om noen timer. Nekter å drikke noe i dag :angelic: Men er jo bare enten 6 eller 8 DPO I dag.. så er jo helt tullete...

Tok en i dag tidlig. Helt blenda innforbi tiden. Ikke antydning til en skygge engang. Skal sjekke den igjen snart. Den i går var tatt på urin nummer 3. Så skal prøve igjen om noen timer. Nekter å drikke noe i dag :angelic: Men er jo bare enten 6 eller 8 DPO I dag.. så er jo helt tullete...
Hehe er tidlig i såfall ja men jeg skjønner deg så godt! Hvis du er 8 dpo så er det jo sjans for at du kan få noe da. :woot: ja ikke noe drikking på deg nå! Og knip igjen så lenge du klarer :happy093.:joyful:gleder meg til å se neste test!

Regner med jeg er 8 dpo i dag, var en svak strek på testen i dag. Litt svakere enn i går, så da regner jeg med ovitrelle er nesten ute. Hvis jeg er 8 dpo er jeg fornøyd med streken jeg fikk i dag, for trenger ikke vri og vende for å se den. Nå er det bare å vente på å se om den blir sterkere de beste dagene ❤️
Oppdaterer med bilde av test straks

Jeg føler jeg ser anntydnin til noe da ,, men det er nokk meg :wacky: kun 5 minutter tørr

Vedlegg

• IMG_1427.jpeg
    IMG_1427.jpeg
    947 KB · Visninger: 97
Nå spør jeg veldig dumt, men gikk plutselig opp et lys for meg etter over 1 år med testing og prøving :happy3 :hilarious: Jeg hadde eggløsning forrige fredag (positiv test forrige torsdag). Jeg er 8 dpo i dag? Eller er jeg 7 dpo? Flo sier 7, men jeg har tenkt 8:think005

Nederste er dagens morgentest

Vedlegg

• IMG_2549.jpeg
    IMG_2549.jpeg
    1,3 MB · Visninger: 70
Back
Topp