IKM uke 5❤️

Ehhmmm... nå er jeg igang. Testen jeg la ut bilde av isted... hvor jeg synes jeg så en skygge på. Sjekket den nå før jeg skulle kaste den.... dette gir jo iallfall et håp selv om det er altfor tidlig. Og man skal ikke stole på tester etter at tiden har gått ut..

Vis vedlegget 426509
Den er jo rosa og fin! ❤️❤️Jeg har aldri fått sånn når jeg ikke er gravid etter tiden! Og jeg er på pp19 så har tatt noen tester :laughing002 så dette ser lovende ut!! Har kun fått falsk positiv etter tiden med clearblue tidlig deteksjon, så anbefaler ikke den!

Ehhmmm... nå er jeg igang. Testen jeg la ut bilde av isted... hvor jeg synes jeg så en skygge på. Sjekket den nå før jeg skulle kaste den.... dette gir jo iallfall et håp selv om det er altfor tidlig. Og man skal ikke stole på tester etter at tiden har gått ut..

Vis vedlegget 426509
Hmm, den kan se mer enn Bare skygge . Følg med om den øker i styrke :Heartbigred

Den er jo rosa og fin! ❤️❤️Jeg har aldri fått sånn når jeg ikke er gravid etter tiden! Og jeg er på pp19 så har tatt noen tester :laughing002 så dette ser lovende ut!! Har kun fått falsk positiv etter tiden med clearblue tidlig deteksjon, så anbefaler ikke den!
Jeg har og fått falsk positiv med clearblue etter tiden. Så jeg er veldig forsiktig med å stole på en test etter at tiden har gått ut. Og med tanke på at jeg har hatt en SA for tre uker siden så er jeg forberedt på at kroppen kan lure meg. Har forøvrig tatt noen tester for å sjekke at hcg har forlatt kroppen. Og alle har vært negative. Men får bare se. Jubler ikke enda. Er jo bare 5 eller 7 dpo I dag. Jeg tror 5 DPO selv...

Tempen idag … mulig det er sånn 3 faser . Så kanskje el faktisk var rundt de tider jeg trudde . Jeg vet ikke :arghh: er vertfall 7-11 dpo . Det er sikkert, trur jeg :angelic: jeg la på litt fra første temp jeg tok , fra imorgen så blir rempen tatt rektalt !

Vedlegg

• IMG_1376.png
    IMG_1376.png
    407,6 KB · Visninger: 31
Sorry for litt TMI her.

Hatt veldig lite utflod denne syklusen. Ikke merket noe egt. Men i dag (ca 4dpo) fikk jeg litt kremete hvit på papiret. Body lotion aktig. Er dette normalt etter EL tru? Dårlig tegn?

Jeg har ikm på mandag og hører vel til her selv om jeg har hengt i uke 4.
tok bp tidligtest nå. Hvor sterke bør de strekene være tre dager før ikm?

Sorry for litt TMI her.

Hatt veldig lite utflod denne syklusen. Ikke merket noe egt. Men i dag (ca 4dpo) fikk jeg litt kremete hvit på papiret. Body lotion aktig. Er dette normalt etter EL tru? Dårlig tegn?
Jeg har hatt det av og på denne pp.. og forje pp . Trur forje pp endte i kjemisk da jeg hadde svake streker . Men pp 1 så hadde jeg det ikke . Da var det ganske tørt .

Denne pp har den siste uken vært ganske tynn loation, men mye . Hvis jeg bruker truse må jeg ha truseinnlegg . Men jeg bruker veldig lite truse:happy: noen dager har vært mindre noen dager så mye at jeg må skifte bukse ., er hjemmeværende . Så jeg går i for det meste joggebukser. :) Men det sies at det er positivt tegn :happy7

Jeg har ikm på mandag og hører vel til her selv om jeg har hengt i uke 4.
tok bp tidligtest nå. Hvor sterke bør de strekene være tre dager før ikm?
Det har egentlig ikke stort å si . For det kommer Ann på hvor lang tid egget brukte på å feste seg. Men annbefaler deg å ta ny test om et par dager å sammenligne de . Å se økningen :)

Jeg satte peaken på cd 12 , da jeg hadde siste ordentlige positive test . Å da jobbet ikke ff mot meg lenger :hilarious: beklager alle disse meldingene mine .. føler jeg har spammet med dem :wacky: ganske sikker på at jeg er 10 dpo idag :hilarious:

Jeg har hatt det av og på denne pp.. og forje pp . Trur forje pp endte i kjemisk da jeg hadde svake streker . Men pp 1 så hadde jeg det ikke . Da var det ganske tørt .

Denne pp har den siste uken vært ganske tynn loation, men mye . Hvis jeg bruker truse må jeg ha truseinnlegg . Men jeg bruker veldig lite truse:happy: noen dager har vært mindre noen dager så mye at jeg må skifte bukse ., er hjemmeværende . Så jeg går i for det meste joggebukser. :) Men det sies at det er positivt tegn :happy7
Takk for svar! Blir spennende og se om det tar seg opp eller forsvinner. Da satser jeg på at det er er godt tegn :smiley-angelic001

Jeg satte peaken på cd 12 , da jeg hadde siste ordentlige positive test . Å da jobbet ikke ff mot meg lenger :hilarious: beklager alle disse meldingene mine .. føler jeg har spammet med dem :wacky: ganske sikker på at jeg er 10 dpo idag :hilarious:
Det går bra, er vel dette forumet er til tenker jeg :Heartred hvis du er 10 dpo i dag er det jo fortsatt masse tid til å få pos g test! Krysser fingra!

Back
Topp