Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det er så møkk det når kroppen holder på sånnDet er fullt forståelig... Skikkelig frustrerende jeg trodde jo EL hadde vært her også men viste seg at den bare hadde prøvd men ikke fått det til og at den kom én uke for sent.
Rart! Håper det er et godt tegn!Har hatt leamus i livmora i dag... Snodig
Håper det har søkt litt rundt på babyverden og funnet gamle innlegg og det er visst ikke så uvanlig...Rart! Håper det er et godt tegn!
Jeg hadde skikkelig stikking i livmora som bare varte litt i stad. Noen sekunder bare. Men er jo altfor tidlig for at egget skal festes så må vel være ettervirkninger av EL holdte jeg på å si. Sikkert bare luft eller noe haha..
Det hørtes rart ut, men samme som når jeg sa til gubben: kjennes ut som jeg har mark i eggstokkene . Det kilte under huden . Gjorde det noen ganger frem til 4 dpo . Da hadde jeg sterk stikning på en plass heeelt nederst ved livmora i 2 dager/til idag. Idag har jeg hatt litt mensmurringer nå ikveld er det egentlig ganske mye mens murringerHar hatt leamus i livmora i dag... Snodig
Altså at det ikke er noen strek?Blanke streker på g test , betyr det noe ?
Streken er helt blankAltså at det ikke er noen strek?
Kanskje bare mine øyneAltså at det ikke er noen strek?
Kanskje bare mine øyne
Mark i eggstokkene men spennende med stikninger og murringer daDet hørtes rart ut, men samme som når jeg sa til gubben: kjennes ut som jeg har mark i eggstokkene . Det kilte under huden . Gjorde det noen ganger frem til 4 dpo . Da hadde jeg sterk stikning på en plass heeelt nederst ved livmora i 2 dager/til idag. Idag har jeg hatt litt mensmurringer nå ikveld er det egentlig ganske mye mens murringer
Ja det er bare det området der streken skal komme som synes, noen ganger kan den ha litt farge også uten at man er gravid (det kan man lett kontrollere ved å teste urinen til noen som ikke er gravide, f.eks mannen, som en kontroll).Kanskje bare mine øyne
SpennendeLa galskapen begynne på ordentlig 7dpo, lite/ingenting symptomer. Har litt bihulebetennelse, så formen har ikke vært 100% siste uka. 9 dpo er tidligst jeg har skimtet svaaaakt to streker tidligere.
Da er det vel bare en rar syklus! Vi er flere som har deLeste på det .. men jeg har ikke mange av de symptomene så jeg trur ikke det .. trøtthet og uregligmessig mens er det eneste , men før prøvingen og i flere år har jeg hatt regelmessig mens på 27 dager
Ja, før man står opp er litt mer til å stole på enn temp i munnen fordi det ee mer avh av om man feks sover med munnen åpen osv. men var bare en artikkel, og vi er alle forskjellige! Tror kanskje det viktigste er å tempe en stund for å se hvordan egen kropp funkerEr det da på morgenen man må måle over 37.0 eller ? Har 3 tempmålere nå . Så har et jeg kan bruke andre plasser enn munnen
Åh du får oppdatere oss krysser fingreneJeg antar jeg får fasiten for denne syklusen om kort tid - sitter og venter hos gynekologen…