IKM uke 5❤️

7 dpo - let the madness begin :hilarious:

1000010953.jpg

Tidligere har jeg testet positivt tidligst 10dpo, så er jo egentlig litt unødvendig å teste nå.. Men det er jo så spennende!!:woot::nailbiting:

Har hatt leamus i livmora i dag... Snodig :oops:
Rart! Håper det er et godt tegn!

Jeg hadde skikkelig stikking i livmora som bare varte litt i stad. Noen sekunder bare. Men er jo altfor tidlig for at egget skal festes så må vel være ettervirkninger av EL holdte jeg på å si. Sikkert bare luft eller noe haha..

Rart! Håper det er et godt tegn!

Jeg hadde skikkelig stikking i livmora som bare varte litt i stad. Noen sekunder bare. Men er jo altfor tidlig for at egget skal festes så må vel være ettervirkninger av EL holdte jeg på å si. Sikkert bare luft eller noe haha..
Håper det ❤️ har søkt litt rundt på babyverden og funnet gamle innlegg og det er visst ikke så uvanlig... :wideyed:

Ojoj stikking i livmora er et godt tegn! Hadde litt her tidligere i dag selv, men samme som deg, usikker på om det bare er luft eller egentlig kommer i fra tarmen eller noe :hilarious:

Har hatt leamus i livmora i dag... Snodig :oops:
Det hørtes rart ut, men samme som når jeg sa til gubben: kjennes ut som jeg har mark i eggstokkene . Det kilte under huden . Gjorde det noen ganger frem til 4 dpo . Da hadde jeg sterk stikning på en plass heeelt nederst ved livmora i 2 dager/til idag. Idag har jeg hatt litt mensmurringer :rolleyes: nå ikveld er det egentlig ganske mye mens murringer :bag:

Kanskje bare mine øyne

Skjønner hva du mener, og har sett dette mange ganger før! Noen ganger vises liksom "området" der det kan komme en rød strek, hvis du skjønner :hilarious: Tror alle tester er sånn, men det vises plutselig bedre på noen..

Det hørtes rart ut, men samme som når jeg sa til gubben: kjennes ut som jeg har mark i eggstokkene . Det kilte under huden . Gjorde det noen ganger frem til 4 dpo . Da hadde jeg sterk stikning på en plass heeelt nederst ved livmora i 2 dager/til idag. Idag har jeg hatt litt mensmurringer :rolleyes: nå ikveld er det egentlig ganske mye mens murringer :bag:
Mark i eggstokkene :hilarious: men spennende med stikninger og murringer da :woot:

Kanskje bare mine øyne
Ja det er bare det området der streken skal komme som synes, noen ganger kan den ha litt farge også uten at man er gravid (det kan man lett kontrollere ved å teste urinen til noen som ikke er gravide, f.eks mannen, som en kontroll).

F.eks fikk jeg denne for en uke siden og man kan jo kanskje skimte noe der, men var jo ikke gravid for EL kom etterpå
1000041618.jpg

Er det da på morgenen man må måle over 37.0 eller ? Har 3 tempmålere nå . Så har et jeg kan bruke andre plasser enn munnen :laughing025
Ja, før man står opp er litt mer til å stole på enn temp i munnen fordi det ee mer avh av om man feks sover med munnen åpen osv. men var bare en artikkel, og vi er alle forskjellige! Tror kanskje det viktigste er å tempe en stund for å se hvordan egen kropp funker

Back
Topp