Det går sååå tregt frem til testing åh jeg håper det er det!!!Jeg er 4 dpo og tiden kan ikke gå fort nok mot testing I første graviditet hadde jeg økt utflod i dpotiden, så kan jo være et godt tegn
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det går sååå tregt frem til testing åh jeg håper det er det!!!Jeg er 4 dpo og tiden kan ikke gå fort nok mot testing I første graviditet hadde jeg økt utflod i dpotiden, så kan jo være et godt tegn
Dette har jeg også! Hatt det i flere dager. Kjenner det når jeg går i trapper også Og vondt ved samleie hvis han går for dypt. Sorry hvis det var TMINoen andre som har fysisk vondt/er øm nederst i magen når dere trykker der? Jeg får plutselig stikkinger i nederst i magen og litt høyere opp på magen både på høyre og venstre side. Når jeg fikk de stikkingene nå så prøvde jeg å kjenne litt i magen for å prøve å forstå hvor det kommer fra, og da merket jeg at det sitter helt nederst (typ ved eggstokkene). Hadde det sånn i hele går.
Det er vondt å hoste, vondt å snu seg over på siden og vondt å lene seg fremover
Har hatt stikninger i/rundt eggstokkene til igår . Da ble stiklingene mer sentrert til livmor . (Med trykkende murringer eller no. Ikke vært borti de smerteneNoen andre som har fysisk vondt/er øm nederst i magen når dere trykker der? Jeg får plutselig stikkinger i nederst i magen og litt høyere opp på magen både på høyre og venstre side. Når jeg fikk de stikkingene nå så prøvde jeg å kjenne litt i magen for å prøve å forstå hvor det kommer fra, og da merket jeg at det sitter helt nederst (typ ved eggstokkene). Hadde det sånn i hele går.
Det er vondt å hoste, vondt å snu seg over på siden og vondt å lene seg fremover
Kan det være antydning til noe på babyplan sin tro?Dagen tester . 2 morgen urin da jeg våknet 5 for å tisse.
Hva er greia med hvite flekker på mk sine ? Både igår og idag har jeg fått hvite flekker. . 2 forskjellige serienummer .
Det er mk og metode sine ❤ bp sine slutta jeg med når jeg fikk streker på de lenge før el Så bp sine har skyggestreker så det holder . Kan legge ved bilde .Kan det være antydning til noe på babyplan sin tro?
Enig, det går altfor sakte! Jeg ligger jo likt som deg mest sannsynlig, men kjenner ikke samme symptomer. Eneste jeg har følt litt på er ømhet i lovmora, og litt stikking i går tidlig. Ellers virker det til å være borte i dag. Har følt jeg har vært litt hoven inni der eller noe, som om at jeg må tisse oftere. litt sånn jeg får før mensen egt, så er sikkert i sammenheng med eggløsning.Det går sååå tregt frem til testing åh jeg håper det er det!!!
Ja det er sånn for meg også. Det å bare gå, og spesielt i trapper, er vondtDette har jeg også! Hatt det i flere dager. Kjenner det når jeg går i trapper også Og vondt ved samleie hvis han går for dypt. Sorry hvis det var TMI
Diamond painting har jeg begynt med . Veldig gøy . Så kan man få med egne bilder Også ser jeg på MOM på hbo .. uten om det så har ikke jeg mange tips derKom gjerne med tips til ting dere pleier å gjøre i ventinga da folkens? For å få tankene over på andre ting?
Her tenkte jeg å kjøpe inn organiseringsbokser og organisere typ alle tørrvarer som pasta, ris etc i de. Kanskje kjøpe en sånn etikettmaskin også for å merke de.
Tenker også at litt meditasjon kan være lurt.
Sniker! Diamond painting driver jeg også med, holdt på noen år og har altfor mange bilder på veggenDiamond painting har jeg begynt med . Veldig gøy . Så kan man få med egne bilder Også ser jeg på MOM på hbo .. uten om det så har ikke jeg mange tips der
Hihi koselig å ligge likt da! Har ikke kjent så mye stikking enda men føler meg også litt sånn øm/hoven der. Blir veldig spennende dette. Prøver å ikke kjenne for mye etter symptomer enda for da blir jeg så smårar prøver å fokusere på andre ting, vi holder på å se etter ny leilighet, og leker mye med mini osvEnig, det går altfor sakte! Jeg ligger jo likt som deg mest sannsynlig, men kjenner ikke samme symptomer. Eneste jeg har følt litt på er ømhet i lovmora, og litt stikking i går tidlig. Ellers virker det til å være borte i dag. Har følt jeg har vært litt hoven inni der eller noe, som om at jeg må tisse oftere. litt sånn jeg får før mensen egt, så er sikkert i sammenheng med eggløsning.
Denne ventinga tar helt knekken på meg haha!
Jeg kjente det sånn da jeg ble gravid i høst!Noen andre som har fysisk vondt/er øm nederst i magen når dere trykker der? Jeg får plutselig stikkinger i nederst i magen og litt høyere opp på magen både på høyre og venstre side. Når jeg fikk de stikkingene nå så prøvde jeg å kjenne litt i magen for å prøve å forstå hvor det kommer fra, og da merket jeg at det sitter helt nederst (typ ved eggstokkene). Hadde det sånn i hele går.
Ååå lurt!! takk for tips! Det har jeg tenkt på før, ser så tilfredsstillende ut å holde på med det. Må prøves!Diamond painting har jeg begynt med . Veldig gøy . Så kan man få med egne bilder Også ser jeg på MOM på hbo .. uten om det så har ikke jeg mange tips der
Det er det absoluttÅåå lurt!! takk for tips! Det har jeg tenkt på før, ser så tilfredsstillende ut å holde på med det. Må prøves!
Noen andre som har fysisk vondt/er øm nederst i magen når dere trykker der? Jeg får plutselig stikkinger i nederst i magen og litt høyere opp på magen både på høyre og venstre side. Når jeg fikk de stikkingene nå så prøvde jeg å kjenne litt i magen for å prøve å forstå hvor det kommer fra, og da merket jeg at det sitter helt nederst (typ ved eggstokkene). Hadde det sånn i hele går.
Jeg kjente det sånn da jeg ble gravid i høst!