IKM uke 5❤️

Noen andre som har fysisk vondt/er øm nederst i magen når dere trykker der? Jeg får plutselig stikkinger i nederst i magen og litt høyere opp på magen både på høyre og venstre side. Når jeg fikk de stikkingene nå så prøvde jeg å kjenne litt i magen for å prøve å forstå hvor det kommer fra, og da merket jeg at det sitter helt nederst (typ ved eggstokkene). Hadde det sånn i hele går.
Det er vondt å hoste, vondt å snu seg over på siden og vondt å lene seg fremover

Noen andre som har fysisk vondt/er øm nederst i magen når dere trykker der? Jeg får plutselig stikkinger i nederst i magen og litt høyere opp på magen både på høyre og venstre side. Når jeg fikk de stikkingene nå så prøvde jeg å kjenne litt i magen for å prøve å forstå hvor det kommer fra, og da merket jeg at det sitter helt nederst (typ ved eggstokkene). Hadde det sånn i hele går.
Det er vondt å hoste, vondt å snu seg over på siden og vondt å lene seg fremover
Dette har jeg også! Hatt det i flere dager. Kjenner det når jeg går i trapper også :P Og vondt ved samleie hvis han går for dypt. Sorry hvis det var TMI

Har hatt stikninger i/rundt eggstokkene til igår . Da ble stiklingene mer sentrert til livmor . (Med trykkende murringer eller no. Ikke vært borti de smertene :smiley-ashamed004

Dagen tester . 2 morgen urin da jeg våknet 5 for å tisse.
Hva er greia med hvite flekker på mk sine ? Både igår og idag har jeg fått hvite flekker. . 2 forskjellige serienummer .

Vedlegg

• IMG_1238.jpeg
    IMG_1238.jpeg
    662,9 KB · Visninger: 65
  • IMG_1252.jpeg
    IMG_1252.jpeg
    831 KB · Visninger: 65
9 dpo i dag og heldigvis ikke noen mellomblødning eller spotting enda!:) Hadde plutselig EL-slim igjen på en av dagene etter EL, aner ikke om det er av betydning.
Hadde murringer i går da jeg gikk tur, ellers så har det vært veldig lite symptomer sammenlignet med mange andre sykluser.
Har ømme pupper, murringer og er lettrørt.

Blir stadig vekk imponert over hvor god kvinnekroppen er på å spille menstruerende og prøvende et skikkelig puss med at alt er så likt:smiley-angry026

Det går sååå tregt frem til testing :smiley-ashamed004 åh jeg håper det er det!!! :love017
Enig, det går altfor sakte! Jeg ligger jo likt som deg mest sannsynlig, men kjenner ikke samme symptomer. Eneste jeg har følt litt på er ømhet i lovmora, og litt stikking i går tidlig. Ellers virker det til å være borte i dag. Har følt jeg har vært litt hoven inni der eller noe, som om at jeg må tisse oftere. litt sånn jeg får før mensen egt, så er sikkert i sammenheng med eggløsning.

Denne ventinga tar helt knekken på meg haha!

Kom gjerne med tips til ting dere pleier å gjøre i ventinga da folkens? For å få tankene over på andre ting? :knegg:

Her tenkte jeg å kjøpe inn organiseringsbokser og organisere typ alle tørrvarer som pasta, ris etc i de. Kanskje kjøpe en sånn etikettmaskin også for å merke de.
Tenker også at litt meditasjon kan være lurt. :laughing002

Kom gjerne med tips til ting dere pleier å gjøre i ventinga da folkens? For å få tankene over på andre ting? :knegg:

Her tenkte jeg å kjøpe inn organiseringsbokser og organisere typ alle tørrvarer som pasta, ris etc i de. Kanskje kjøpe en sånn etikettmaskin også for å merke de.
Tenker også at litt meditasjon kan være lurt. :laughing002
Diamond painting har jeg begynt med . Veldig gøy . Så kan man få med egne bilder ❤️ Også ser jeg på MOM på hbo .. :smiley-ashamed004 uten om det så har ikke jeg mange tips der :wacky:

Enig, det går altfor sakte! Jeg ligger jo likt som deg mest sannsynlig, men kjenner ikke samme symptomer. Eneste jeg har følt litt på er ømhet i lovmora, og litt stikking i går tidlig. Ellers virker det til å være borte i dag. Har følt jeg har vært litt hoven inni der eller noe, som om at jeg må tisse oftere. litt sånn jeg får før mensen egt, så er sikkert i sammenheng med eggløsning.

Denne ventinga tar helt knekken på meg haha!
Hihi koselig å ligge likt da! Har ikke kjent så mye stikking enda men føler meg også litt sånn øm/hoven der. Blir veldig spennende dette. Prøver å ikke kjenne for mye etter symptomer enda for da blir jeg så smårar :hilarious: prøver å fokusere på andre ting, vi holder på å se etter ny leilighet, og leker mye med mini osv ❤️

Jeg kjente det sånn da jeg ble gravid i høst!

Jeg kjente det sånn da jeg ble gravid i høst!

Spennende! Hvor mange dpo er du nå?

Back
Topp