Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg har liggende rundt 40 tester tror jeg... men jammen meg bestilte jeg flere i går når det var tilbud på makesure Testetøs sa du? Tenker jeg har behov for dem, for har tatt høyde for at det blir mange måneder med prøvingJa , jeg og tenkte det .. men det røyk fort, vertfall når jeg fikk kjøpt80 nye g-tester
Ikke for å være gledesdreper, men er det ikke mange som opplever eltestene som sterke når de nærmer seg mensen?Rosa er eltest for et par dager siden og blå er fra nå, det er vell et godt tegn
Hehe, jaa.. vi er nokk bittelitt testetøser jeg og tar høyde for fler mnd .. men med denna testetøsa som sleper seg med meg så varer det ratt ikke fler mndJeg har liggende rundt 40 tester tror jeg... men jammen meg bestilte jeg flere i går når det var tilbud på makesure Testetøs sa du? Tenker jeg har behov for dem, for har tatt høyde for at det blir mange måneder med prøving
Forje pp økte eltestene fremtil 2 streker på gtest.. og når gtest begynte synke så sank eltest . På ikm dagen var eltest blank .Ikke for å være gledesdreper, men er det ikke mange som opplever eltestene som sterke når de nærmer seg mensen?
Rettelse cd 28Forje pp økte eltestene fremtil 2 streker på gtest.. og når gtest begynte synke så sank eltest . På ikm dagen var eltest blank .
(28 des så fikk jeg 2 streker på g test)
Gøy Da har jeg litt mer troen. Jeg testet ikke med eltest før jeg var 5 uker på vei nesten... og da var den jo veldig positiv. Og når jeg mistet brukte jeg el test for å se at hcg gikk ut av kroppen. Den var sterk strek på lenger enn graviditetstesten var positiv. Så er nok mer ømfintlig. Men synes bare jeg leste om flere som steg i styrke på el test når mensen var på veiForje pp økte eltestene fremtil 2 streker på gtest.. og når gtest begynte synke så sank eltest . På ikm dagen var eltest blank .
(28 des så fikk jeg 2 streker på g test)
Så koselig at du også er her jaaa!! Håper så inderlig at det går nå for oss beggeMen så koselig at du kommer hit Krysser fingrene for at det går nå
Huff godt det er litt bedre! Håper det slapp nå!! Her har det også vært såpass at det gjør vondt, håper det er et superegg kroppen driver å brygger på koselig at du blir i denne gruppaOg der var noen intense timer med smerter over. Så da slipper jeg å ringe ambulanse. Fremdeles ømt, men slipper å ligge i fosterstilling Da håper jeg egget endelig løsnet og at aksjeleggingen i natt gjorde susen. Heier på mange positive tester de neste ukene jeg burde muligens flytte til neste IKM gruppe. Men det gidder jeg ikke
Så hyggelig velkomst hmm kan høres ut som noe lignende ja! Eller at temp stigning nå betyr at den var og at det har klaffet? hvor mange dpo hadde du vært hvis peaken stemte? Ville fortsatt å målt LH så ser du fort om den stiger dag for dag (=sannsynligvis gravid) eller om den synker til bunns igjen og at det var ELHei! Hyggelig at du kommer hit da! Lurer på om min kropp har gjort noe lignende denne uka. Fikk peak LH mye tidligere enn normalt og alle de andre tegnene på eggløsning, men så steg ikke tempen. La masse aksjer i flere dager på rad. Hadde planer om å fortsette å teste LH, men fikk ikke gjort det fred.og lørd. På søndag var den høy igjen, men ikke peak. Og i dag steg tempen. Fikk lagt aksjer på søndag, men veldig usikker på når eggløsning faktisk har vært denne gangen og om vi bomma ved å ikke få lagt aksjer fredag og lørdag.
Ja, jeg har lest det jeg også, men fulgt med på lh på meg selv, og funnet ut jeg tester det hver dag . Bare for å bli kjent med syklusen min Så jeg aner håp , men som sagt. Så føler jeg denne pp går rett vest. Vet ikke hvorfor .Gøy Da har jeg litt mer troen. Jeg testet ikke med eltest før jeg var 5 uker på vei nesten... og da var den jo veldig positiv. Og når jeg mistet brukte jeg el test for å se at hcg gikk ut av kroppen. Den var sterk strek på lenger enn graviditetstesten var positiv. Så er nok mer ømfintlig. Men synes bare jeg leste om flere som steg i styrke på el test når mensen var på vei
Jeg har også drevet og testet for gøy med LH-tester for å se stigning når jeg ble gravid (og før, fikk positiv graviditetstest når det andre var på over 0,3), funker fordi LH-testene plukker også opp hCG (men ikke omvendt). Så det KAN absolutt være et tegn med stigende LH nært IKM her kan du se min graf:Ja, jeg har lest det jeg også, men fulgt med på lh på meg selv, og funnet ut jeg tester det hver dag . Bare for å bli kjent med syklusen min Så jeg aner håp , men som sagt. Så føler jeg denne pp går rett vest. Vet ikke hvorfor .
Den rosa testen er det svakaste jeg har hatt i lh nivå utenom når mensen kom forje pp. Har vært sjokkert over at jeg ser folk her inne med 0.0 i lh nivå , men den rosa er 0,04 som laveste jeg har hatt siden jeg begynte med dette første pp
Men det er jo klart, det er ikke sikkert det er pga graviditet den øker nå, det kan også være mensen
Ja har forstått det er veldig opp og ned . Men da er mitt spm, jeg han egnet legge g testene på hylla til grafen er over 0,3?Jeg har også drevet og testet for gøy med LH-tester for å se stigning når jeg ble gravid (og før, fikk positiv graviditetstest når det andre var på over 0,3), funker fordi LH-testene plukker også opp hCG (men ikke omvendt). Så det KAN absolutt være et tegn med stigende LH nært IKM her kan du se min graf:
Vis vedlegget 426131
Det er jeg usikker på, for er jo veldig forskjellig hvor sterke de forskjellige merkene test er osv så det er nok individuelt. 0,26 kan jeg også ha i "basenivå" så hvis du har lyst til å leke deg med dette ville jeg fortsatt å teste og se etter stigning, så ser du jo fort hvilket mønster som gjelder for deg jeg har også hatt sykluser hvor ikke dette har skjedd også har jeg plutselig fått positiv graviditetstest, så absolutt ikke noen eksakt vitenskap fint mannen kunne plukke med seg noen da, har ikke erfaring med de fra normalJa har forstått det er veldig opp og ned . Men da er mitt spm, jeg han egnet legge g testene på hylla til grafen er over 0,3?
Den er 0,26 nå den begynte øke igår , mn da ble jeg tom for eltester . Og posten har problemer her hvor vi bor. Så mannen plukket med seg noen pakker fra normal tidligere idag
Håper det er på grunn av graviditet Nå er jeg fristet til å teste med EL tester fremover jeg og Testet i dag bare for å sjekke at den fortsatte å synke. Men mulig jeg kjører på med en daglig bare for å se. Er jo ikke slik at jeg går tom for tester med det første 1DPO i dag så vil jo ikke se noe på en stund enda.Ja, jeg har lest det jeg også, men fulgt med på lh på meg selv, og funnet ut jeg tester det hver dag . Bare for å bli kjent med syklusen min Så jeg aner håp , men som sagt. Så føler jeg denne pp går rett vest. Vet ikke hvorfor .
Den rosa testen er det svakaste jeg har hatt i lh nivå utenom når mensen kom forje pp. Har vært sjokkert over at jeg ser folk her inne med 0.0 i lh nivå , men den rosa er 0,04 som laveste jeg har hatt siden jeg begynte med dette første pp
Men det er jo klart, det er ikke sikkert det er pga graviditet den øker nå, det kan også være mensen
Spennende altså ! Ikke prøvd dem før . Mn måtte ha da posten sto stille og jeg så igår at det var begynt å bli øking igjen. men da får jeg testet de , virker til å ha godt med farge i seg men syntes strekene blir veldig blasse. Veeeeldig tynne strimler . Så er det 49 kr for 5 stk så er ikke så mye billigere egentligDet er jeg usikker på, for er jo veldig forskjellig hvor sterke de forskjellige merkene test er osv så det er nok individuelt. 0,26 kan jeg også ha i "basenivå" så hvis du har lyst til å leke deg med dette ville jeg fortsatt å teste og se etter stigning, så ser du jo fort hvilket mønster som gjelder for deg jeg har også hatt sykluser hvor ikke dette har skjedd også har jeg plutselig fått positiv graviditetstest, så absolutt ikke noen eksakt vitenskap fint mannen kunne plukke med seg noen da, har ikke erfaring med de fra normal
Det håper jeg også, men når jeg har hatt så dårlig tru denne pp, vil jeg beholde den dårlige trua litt tilHåper det er på grunn av graviditet Nå er jeg fristet til å teste med EL tester fremover jeg og Testet i dag bare for å sjekke at den fortsatte å synke. Men mulig jeg kjører på med en daglig bare for å se. Er jo ikke slik at jeg går tom for tester med det første 1DPO i dag så vil jo ikke se noe på en stund enda.
Følger med på hvilepulsen da. Det er litt spennende. Veldig tydelig på den. Første toppen er når det var en kjemisk og den andre stigningen var jeg gravid men mistet 6+1.
Vis vedlegget 426135
Hvilepulsen stiger når man er gravid. Mener jeg leste 10-15 slag mer i minuttet. Min øker typisk fra 60-65 til mellom 70 og 80 slag i minuttet når jeg er gravid. Jeg går med klokken hele tiden så den måler jo automatisk. Pulsen steg før testen var positiv. Men om det stemmer for alle vet jeg ikke.Spennende altså ! Ikke prøvd dem før . Mn måtte ha da posten sto stille og jeg så igår at det var begynt å bli øking igjen. men da får jeg testet de , virker til å ha godt med farge i seg men syntes strekene blir veldig blasse. Veeeeldig tynne strimler . Så er det 49 kr for 5 stk så er ikke så mye billigere egentlig
Det håper jeg også, men når jeg har hatt så dårlig tru denne pp, vil jeg beholde den dårlige trua litt til
Nei den sier ikke stort da nei men som mine forje pp, så hver gang jeg trudde el var så kom det pokkermeg ny positiv test , det som skremmer meg litt . For de pp har jeg hatt 3 topper .. nå har jeg bare hatt 2 men ff mener el har vært så da stoler jeg på den, nesten
Ser på appen at når jeg hadde ca 0,5 forje pp, så fikk jeg svak strek .. så da kan jeg egentlig legge g tester på hylla til da . jeg klarer nokk ikke det, imorgen poster jeg nokk bilde av både el og g test til frokost
hmm pulsmåling har jeg ikke tenkt på engang , hvordan funker det ? De første 5 dpo er så trege