Ja syns å det er skikkelig spennende å se andres rart forskjellige de kan være! Den eviglange ventetiden! Skal prøve å holde meg til 10’dpoDa er det bare den lange ventetiden i dpo land igjen
Elsker å se på andres el tester og temp grafer
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja syns å det er skikkelig spennende å se andres rart forskjellige de kan være! Den eviglange ventetiden! Skal prøve å holde meg til 10’dpoDa er det bare den lange ventetiden i dpo land igjen
Elsker å se på andres el tester og temp grafer
Har brukt metode sine når jeg har gått tom for bp, funka helt fint men var ikke så veldig mange i pakken.Noen som har tips på el strimler fra fysisk butikk som funker godt?
Prøver noen billige fra Sverige og mistenker at de ikke funker helt som de skal
Ligger en babyplan inni rekka der.
Ja, samme her og Ingen økning på hverken temp eller el tester. Rart altså, mye el smerter/øm i området i flere dager. Blir vist en lengre syklus på meg denne rundenVenter fremdeles på EL. Testet i kveld også. Men neeeeida. Ikke no action på gang
Hadde en svaaaak økning i dag. Men gud det lar vente på seg!Ja, samme her og Ingen økning på hverken temp eller el tester. Rart altså, mye el smerter/øm i området i flere dager. Blir vist en lengre syklus på meg denne runden
Min går opp dagen etter elMen hvordan er det med denne tempen? Skal ikke den også liksom opp?
I starten av syklusen hadde jeg feber, og sist fredag tok jeg et par glass vin(man kan vist ikke skjule mye når man temper)
Men nå er den jo jevn. Når skal den øke i forhold til el?
Men hvordan er det med denne tempen? Skal ikke den også liksom opp?
I starten av syklusen hadde jeg feber, og sist fredag tok jeg et par glass vin(man kan vist ikke skjule mye når man temper)
Men nå er den jo jevn. Når skal den øke i forhold til el?
Ja okei, da så Ikke helt enkelt å sette seg inn i altHos meg øker den dagen etter EL
Hahah ja gjør det samme!Ja okei, da så Ikke helt enkelt å sette seg inn i alt
Såååå da går jeg bare å holder meg unna drikke og venter til tidligst 18:00 med ny test. Man blir jo smålig dehydrert av å vente på el
Ja okei, da så Ikke helt enkelt å sette seg inn i alt
Såååå da går jeg bare å holder meg unna drikke og venter til tidligst 18:00 med ny test. Man blir jo smålig dehydrert av å vente på el
Men det må jo være ganske praktisk med testing og temping da. Testene viser at det bygger seg opp og tempen bekrefter at el faktisk har værtDet er ikke sikkert at det er standarden. Kan godt være temp stiger senere hos noen venter også på el, føler jeg tester i hytt og pine
Kan du legge inn et bedre bilde? Den grønne der ligner på de jeg bruker denne runden. Føler ikke den får skikkelig farge i forhold til babyplan sineHerregud siste gang jeg bruker RFSU sine eggløsningstester disse er fra samme urin:
Vis vedlegget 371886
Ikke rart jeg ikke fant el forrige periode. Premom satt den på 0,49 så da må det være noe på gang eller?
har bare en BP test igjen så tenkte å ta den i morgen tidlig
Når jeg trykka på det så kom det opp fintHerregud siste gang jeg bruker RFSU sine eggløsningstester disse er fra samme urin:
Vis vedlegget 371886
Ikke rart jeg ikke fant el forrige periode. Premom satt den på 0,49 så da må det være noe på gang eller?
For en forskjellHerregud siste gang jeg bruker RFSU sine eggløsningstester disse er fra samme urin:
Vis vedlegget 371886