IKM uke 49

Det blir spennende å følge med på:woot: jeg har brukt Premom frem til nå og fortsetter med den, men har også FF fra denne syklusen. Gud hjelpe meg for en gammeldags app:wtf: sikkert god siden mange bruker den, men den burde fornyes litt etterhvert :p
Registrerer bare temp på FF, ja den er gammel:hilarious: Forstå meg ikke helt på den. Har premom til alt annet, og første runde med temping.
Siden så mange her bruker FF for å registrere temp så fant jeg ut at jeg måtte legge det inn der og da:bookworm:
 
Registrerer bare temp på FF, ja den er gammel:hilarious: Forstå meg ikke helt på den. Har premom til alt annet, og første runde med temping.
Siden så mange her bruker FF for å registrere temp så fant jeg ut at jeg måtte legge det inn der og da:bookworm:

Samme her. Vet du hva som er forskjellen/ fordelen med å legge inn temp i FF sammenlignet med premom?
 
Jeg testet for el for to dager siden, den var svak så valgte å avvente litt med testing. I dag er den enda svakere… vil man anta at el har vært eller at kroppen tuller med noe?
 
Hei :)

Ellinelli - 33 - P2 - B2 - El 25.11 - IKM 9/12

Slenger meg på i tråden her :) Jeg er litt usikker på hvordan denne syklusen er fordi jeg hadde en tidlig SA i uke 6. HCG var raskt ute av kroppen, målte hcg på 9 hos legen på blødningsdag 3. Så det skjedde nok tidligere..
Sjekker med el-tester, og spent på om jeg får positiv test neste uke :)
 
Ifølge Premom og testene mine er jeg 1 DPO i dag. Før testene skulle jeg hatt el først i morgen eller mandag… er blitt snylta forkjølet og vært sengeliggende i to dager. Håper ikke det påvirker mulighetene til å bli gravid denne pp… ❤️
 

Vedlegg

  • 85DE4365-5361-4672-AFAD-980EB743134F.jpeg
    85DE4365-5361-4672-AFAD-980EB743134F.jpeg
    369,4 KB · Visninger: 42
  • 7C2B68B8-1588-49A6-9E33-4D8473D5472C.jpeg
    7C2B68B8-1588-49A6-9E33-4D8473D5472C.jpeg
    449,3 KB · Visninger: 45
Samme her. Vet du hva som er forskjellen/ fordelen med å legge inn temp i FF sammenlignet med premom?
FF har veldig gode algoritmer for å avgjøre EL ut fra temperatur, og går an å overstyre hvis man vil. Premom bruker så vidt jeg kunne se ikke faktisk temperaturen til å avgjøre EL, der var det hos meg i hvert fall bare 1 dag etter positiv test. Jeg brukte Premom bare til å avgjøre når testen var positiv :)
 
FF har veldig gode algoritmer for å avgjøre EL ut fra temperatur, og går an å overstyre hvis man vil. Premom bruker så vidt jeg kunne se ikke faktisk temperaturen til å avgjøre EL, der var det hos meg i hvert fall bare 1 dag etter positiv test. Jeg brukte Premom bare til å avgjøre når testen var positiv :)

Ok. Da gir det mening å ha begge appene:) får håpe det blir til hjelp denne runden:shy:
 
Ja måtte fjerne egglederen på venstre siden, for den sprakk :shy: Men fikk høre at den andre egglederen da tar opp funksjonen til den på venstre, sånn at den fanger opp egg som kommer fra begge sidene. Slik at vi fortsatt har en sjangse hver mnd. Fikk du også høre det?
Men begynner å føle på at det er exun som gjør at det tar "litt tid" nå. :rolleyes:
Den fanger ikke opp egget fra andre siden. Det er faktisk ikke mulig. For når egglederen er borte fra den ene siden er også muligheten for eggene å reise fra eggstokken og over i livmoren borte. . Men den kan ta over "produksjonen" har jeg hørt. Jeg mangler eggleder på høyre side. Å tror faktisk at jeg fremdeles noen ganger har eggløsning på høyre side. Men det egget vil da aldri finne veien til livmoren. Sist jeg ble gravid hadde jeg eggløsningstester på venstre side. Altså den siden jeg fremdeles har eggleder. Men det er ikke så godt å si 100%
 
I dag er premom teit og setter verdien på el testen mye høyere enn streken tilsier:shifty: fra 0,61 og opp til 1,2:wtf: Jeg mener den max kan være 0,20-0,30. Får ta en til senere i dag.
FF sier el er i dag, babyverden i morgen og premom onsdag:bag:
Uansett er streken laaaangt unna å være like sterk som kontrollstreken så ingenting på gang sånn sett.
 
Den fanger ikke opp egget fra andre siden. Det er faktisk ikke mulig. For når egglederen er borte fra den ene siden er også muligheten for eggene å reise fra eggstokken og over i livmoren borte. . Men den kan ta over "produksjonen" har jeg hørt. Jeg mangler eggleder på høyre side. Å tror faktisk at jeg fremdeles noen ganger har eggløsning på høyre side. Men det egget vil da aldri finne veien til livmoren. Sist jeg ble gravid hadde jeg eggløsningstester på venstre side. Altså den siden jeg fremdeles har eggleder. Men det er ikke så godt å si 100%
Det gir mer mening :) kroppen er en underlig sak..
Men fikk høre at muligheten for å bli gravid ikke var noe mindre nå..? Vil jo tro det er en litt mindre mulighet. Men om den tar over produksjonen så kanskje det hjelper. Har kjent eggløsningssmerter på begge sider de siste mnd. Håper det snart klaffer for oss begge! ♡ Ille nok å ha måttet gå gjennom en exu.
 
I dag er premom teit og setter verdien på el testen mye høyere enn streken tilsier:shifty: fra 0,61 og opp til 1,2:wtf: Jeg mener den max kan være 0,20-0,30. Får ta en til senere i dag.
FF sier el er i dag, babyverden i morgen og premom onsdag:bag:
Uansett er streken laaaangt unna å være like sterk som kontrollstreken så ingenting på gang sånn sett.
Syns premom er litt teit av og til selv. Er ikke alltid helt enig med den må jeg si :p
 
Endelig skjer det noe:D:D bare mange dager forsinket
Vis vedlegget 371725
Se der ja, det var fine streker:woot:
Vet du noe om grunnen til forsinkelsen?

Jeg vil såååå ha sånne streker nå!
Men kroppen har samme symptomer i dag som jeg hadde sist runde dagen før testene ble positive. Lov å håpe at noe er på gang!:p
 
Se der ja, det var fine streker:woot:
Vet du noe om grunnen til forsinkelsen?

Jeg vil såååå ha sånne streker nå!
Men kroppen har samme symptomer i dag som jeg hadde sist runde dagen før testene ble positive. Lov å håpe at noe er på gang!:p
Jeg har logge rett ut med influensa og feber i på 39 i 5-6 dager i dagene før el. Tror det må være det? Må jo være grunnen. Eneste forklaringen jeg har hvertfall:laughing002 Krysser fingrene for at det er noe på gang:joyful::joyful:
 
Da ser mensen ut til å være ferdig idag. Syklusen har ikke helt vært bestevenn med meg siden SA i slutten av august. Men virker som vi er på vei tilbake nå :)

Rainbow Baby 2022 - 34 - PP 3 etter SA - B2 - EL 30/11 - IKM 12/12

Vi krysser alt som kan krysser for denne PP :) Utenom bena da selvfølgelig :hilarious:
 
Det gir mer mening :) kroppen er en underlig sak..
Men fikk høre at muligheten for å bli gravid ikke var noe mindre nå..? Vil jo tro det er en litt mindre mulighet. Men om den tar over produksjonen så kanskje det hjelper. Har kjent eggløsningssmerter på begge sider de siste mnd. Håper det snart klaffer for oss begge! ♡ Ille nok å ha måttet gå gjennom en exu.
Jeg hadde exu i februar 2014. Gutten kom i juni 2015. Så det er ingen hindring ;)
 
Back
Topp