IKM uke 49

Hei. Henger meg på her inne jeg. Har nylig begynt å prøve på nr. 3, og har gått på prevensjon i snart 2,5 år. Siden det ikke klaffet første prøveperiode og jeg har tatt prøver å sett at prolaktin har vært veldig høy, så har jeg tatt eggløsningstester denne pp. Så hvis noen vil hjelpe meg å tolke de hadde det vært fint. Alle er tatt de 4 siste dagene og de to nederste er tatt i dag, den ene rundt 11 i dag og den siste nå i kveld. Er den siste positiv?☺️

Mammapl - 26 - PP2 - B2 - EL 21/11 i følge gammel syklus - IKM 06.12

Vil si den er positiv, om ikke så veldig veldig snart. Ville tenkt EL kommer ila et drøyt døgn nå :happy:
 
Vil si den er positiv, om ikke så veldig veldig snart. Ville tenkt EL kommer ila et drøyt døgn nå :happy:


Takk for svar:happy: Har fått lagt inn aksjer i dag, og håper på å få gjort det i morgen og, men med travelt småbarnsliv er det ikke alltid vi orker når kvelden endelig kommer…
 
Takk for svar:happy: Har fått lagt inn aksjer i dag, og håper på å få gjort det i morgen og, men med travelt småbarnsliv er det ikke alltid vi orker når kvelden endelig kommer…

Ville testet i morgen og sjekket om den synker. Kjenner til den, ikke bare bare å lage barn :DHåper det klaffer :happy:
 
Har bare et lite minilager igjen av el-tester igjen nå, så tenkte i morges at jeg skulle svi av den nest siste ClearBlue. Den viste kun sirkel. Merket på jobb i dag at det var masse el-slim og litt «trøkk» der nede, så tok en når jeg kom hjem fra jobb igjen. Den ser da ganske positiv ut. Tenker vi må prøve å legge inn aksjer i kveld, så får jeg ta en test i morgen også :)

Ifølge Premom er ikke el før søndag. Men etter dose 2 av vaksinen, har det vært så mye sykluskrøll… så kanskje den kommer før forventet denne måneden ;)
 

Vedlegg

  • D8F975CA-FFA6-474F-A6C1-CE03C1599E24.jpeg
    D8F975CA-FFA6-474F-A6C1-CE03C1599E24.jpeg
    174,3 KB · Visninger: 60
Har bare et lite minilager igjen av el-tester igjen nå, så tenkte i morges at jeg skulle svi av den nest siste ClearBlue. Den viste kun sirkel. Merket på jobb i dag at det var masse el-slim og litt «trøkk» der nede, så tok en når jeg kom hjem fra jobb igjen. Den ser da ganske positiv ut. Tenker vi må prøve å legge inn aksjer i kveld, så får jeg ta en test i morgen også :)

Ifølge Premom er ikke el før søndag. Men etter dose 2 av vaksinen, har det vært så mye sykluskrøll… så kanskje den kommer før forventet denne måneden ;)

Ja den fra babyplan hadde jeg tolket som positiv, helt klart! Kanskje EL kommer før denne syklusen, ja. Håper det klaffer for dere denne runden! :Heartred
 
Netthandel er fantastisk! Gjorde det mye i fjor når korona sto på som verst. Tror jeg skal handle litt i butikker i år for å få litt julestemning :happy: Jeg er klar for desember, men to uker igjen med eksamen først. Skal bli såå godt å senke skuldrene igjen!
Lykke til med innspurten på eksamen!
Litt julehandling i butikker må jo til, pleier å ta en runde rett før jul å handle inn til julestrømpene. Når alle er ute i siste liten og stresser med gaver og mat er vi ferdige og kan bare plukke de siste få tingene:p
 
Har SÅ lyst til å flytte inn i termingruppen august2022, som det nettopp har begynt å komme folk til nå :) såå utålmodig. :hilarious:
 
Har SÅ lyst til å flytte inn i termingruppen august2022, som det nettopp har begynt å komme folk til nå :) såå utålmodig. :hilarious:

Sååå enig med deg!:woot: Spesielt etter å ha måtte flytte ut av termingruppen juni2022. Vi krysser fingrene å håper hele ikm-gjengen havner der:happy093.
 
Sååå enig med deg!:woot: Spesielt etter å ha måtte flytte ut av termingruppen juni2022. Vi krysser fingrene å håper hele ikm-gjengen havner der:happy093.
Ja ikke sant, var innom mars2022 noen uker, og tittet smått innom juni2022 men det ble med snikingen pga kjemisk. Så NÅÅ er det faktisk vår tur syns jeg!! ❤
krysser alt jeg har for oss her inne!! :smiley-bounce012
 
Den kjipe følelsen når du skulle på UL for å se om letrozol kuren hadde funket også bryter omgangssjuken ut i heimen:depressed:
 
Lurer på om det muligens er noe på gang tidligere likevel:woot:
0,18 i mårrest og 0,41 nå på el testen, kan jo være bare at den hopper litt men jeg er så hormonell at jeg måtte sjekke en test ekstra i dag:hilarious:
Uansett så blir utsiktene for aksjelegging litt bedre enn forventet, og vi får helga sammen likevel!
Da er det bare å snike seg til alenetid imellom 6 åring som er oppe tidlig og tenåringer som aldri legger seg:dead::hilarious:
 
Nicoline90 - 31 - PP8 - B2 - EL ?/11 - IKM 06/12

El er forsinket etter influensa så hiver meg inn her:angelic: går det ikke denne runden ligger det prøver klar som skal taes på dag 1-4 av syklusen for pcos utredning! Håper på kjempeklaff:D
 
Skjønner ingenting. Syklusdag 9 og el-testen er allerede 0,58. Aldri lagt så høyt, så tidlig i syklus:bored: glad jeg begynte å teste tidlig
 
Skjønner ingenting. Syklusdag 9 og el-testen er allerede 0,58. Aldri lagt så høyt, så tidlig i syklus:bored: glad jeg begynte å teste tidlig
Heldig du, da var det lurt å teste allerede ja :happy:
her er syklusdag 11 og forventet el på mandag. Men såå svak eltest med score på 0,02 :hilarious: meen vet jo og at det kan snu fort for min del heldigvis.
 
Heldig du, da var det lurt å teste allerede ja :happy:
her er syklusdag 11 og forventet el på mandag. Men såå svak eltest med score på 0,02 :hilarious: meen vet jo og at det kan snu fort for min del heldigvis.

Det kan snu veldig fort. Har gått fra nesten blank test, til positiv på 6 timer tidligere :joyful: pleier alltid å ha el på dag 14-16, så blir spennende å se hva som skjer denne runden.
 
Det kan snu veldig fort. Har gått fra nesten blank test, til positiv på 6 timer tidligere :joyful: pleier alltid å ha el på dag 14-16, så blir spennende å se hva som skjer denne runden.
Ja ikke sant, det kan jo gå raskt det der. Har også hatt veeeldig svak test og så positiv på kvelden så jeg nå når jeg sjekket appen. Så får nok ta et par tester hver dag nå :) blir spennende å se om du får tidligere el nå da :smiley-bounce012
 
Skjønner ingenting. Syklusdag 9 og el-testen er allerede 0,58. Aldri lagt så høyt, så tidlig i syklus:bored: glad jeg begynte å teste tidlig
Spennende å se om den øker mer senere i dag!:woot:
Min var på 0,29 i dag, så den hopper litt opp og ned. At FF mener el er i morgen stemmer nok ikke, men tempen økte litt mer så vi får se:p
 
Spennende å se om den øker mer senere i dag!:woot:
Min var på 0,29 i dag, så den hopper litt opp og ned. At FF mener el er i morgen stemmer nok ikke, men tempen økte litt mer så vi får se:p

Det blir spennende å følge med på:woot: jeg har brukt Premom frem til nå og fortsetter med den, men har også FF fra denne syklusen. Gud hjelpe meg for en gammeldags app:wtf: sikkert god siden mange bruker den, men den burde fornyes litt etterhvert :p
 
Back
Topp