IKM uke 49

Hvilke cd begynner dere å teste? Er cd9 i dag (hvis jeg har forstått riktig), men tror egentlig ikke el kommer før ca cd19
Har startet testing cd 10. El kom cd 19 forje runde:p
 
Hvilke cd begynner dere å teste? Er cd9 i dag (hvis jeg har forstått riktig), men tror egentlig ikke el kommer før ca cd19
Kommer litt an på når EL er forventet, og hvordan stigningen foregår hos deg. Jeg har EL ca. fredag neste uke, og tester da 2-3-4 ganger daglig fra torsdag-lørdag ca, men begynner nok å teste en gang daglig fra tidlig neste uke for å bare se om det skjer noe før :) Jeg er ingen ekspert altså, så du må bare prøve deg litt frem :p
 
Har startet testing cd 10. El kom cd 19 forje runde:p
Kommer litt an på når EL er forventet, og hvordan stigningen foregår hos deg. Jeg har EL ca. fredag neste uke, og tester da 2-3-4 ganger daglig fra torsdag-lørdag ca, men begynner nok å teste en gang daglig fra tidlig neste uke for å bare se om det skjer noe før :) Jeg er ingen ekspert altså, så du må bare prøve deg litt frem :p
Takk! Tester dere morgen og kveld?
Gikk fort her, leste sommerfryd gjør det nå :p
 
Takk for tilbakemeldinge
Enig med MiniMe1315, du kan ha kort topp og da skjer det plutselig. Jeg har også det fant jeg ut og bør teste ofte når det nærmer seg så jeg ikke misser den (gikk fra low til peak på under 3 timer sist). Ville nok også lagt inn aksjer begge dager :happy: Det kan jo hende EL kommer litt tidligere enn den pleier av mange ulike grunner, eller så har du EL på denne tiden. Håper dere treffer:happy:

Skjønner, jeg trodde som sagt at det skulle stige litt og litt, men da har jeg også sikkert kort topp slik du beskriver. Ja, jeg har jo ikke testet for EL tidligere så det er jo mulig at jeg bare har EL på denne tiden. Vi får bare legge inn aksjer og håpe at testene stemmer:happy:

takk for at dere tar dere tid til å svare, fort gjort å gå seg litt vill i all informasjonen så veldig godt å høre andre erfaringer :happy:
 
Takk for svar :happy:

Ja, den nederste er fra i går. Okey, så da var den kanskje ikke så svak som jeg har tenkt. Siden jeg ikke har gjort det før så har jeg ikke noe referanse for hva som er svak og gikk vel litt ut i fra den «scoren» på premom og at den da var lav. Første dag med TR var 08.11 så da er jeg på dag 10 i syklusen.

Hehe vanligvis hadde jeg absolutt ikke orket:hilarious: men motivasjonen er veldig høy nå så det blir nok både i dag og i morgen da :p
Neida ikke svak den der i forhold til mine svake hvertfall. Da har jeg score nede på 0,14 og slikt. Hadde jeg fått den hadde jeg tenkt at eggløsning nærmet seg. Og testet igjen på kvelden hvertfall :)
Men skjønner det ikke er lett å vite når du ikke har noe å sammenligne med heller.
Spennende å se om du snart får el da ♡
Er selv på syklusdag 8 nå. Venter på tester i posten, så får ikke testet før i morgen. Forventet el til mandag. Men har kort topp så orker ikke teste så lenge før denne gangen :p
 
Hvilke cd begynner dere å teste? Er cd9 i dag (hvis jeg har forstått riktig), men tror egentlig ikke el kommer før ca cd19
Har begynt rundt cd8 eller 9. Men denne gangen venter jeg litt tror jeg. For har så kort topp så ikke vits i å teste så mye. El ca cd14/15. Morgen og kveld i dagene rundt forventet el, eller om jeg ser stigning/får en test jeg syns er litt sterk :)
 
Burde sikkert ha testet i går kveld også da. Vi la heldigvis inn aksjer i går kveld og legger inn i dag og i morgen også så kan vi hvertfall ikke skylde på det hvis det ikke klaffer denne måneden:p

Skjønner jo godt hvorfor så mange tester for eggløsning når det er så sykt forskjellig når den kommer. Kjekt å ha noe å teste for frem til man kan ta graviditetstest også:hilarious:

Bør jeg teste med vanlige tester fremover for å se om den blir sterkere? Kan ikke bruke den digitale videre siden den har nådd makso_O
 
Burde sikkert ha testet i går kveld også da. Vi la heldigvis inn aksjer i går kveld og legger inn i dag og i morgen også så kan vi hvertfall ikke skylde på det hvis det ikke klaffer denne måneden:p

Skjønner jo godt hvorfor så mange tester for eggløsning når det er så sykt forskjellig når den kommer. Kjekt å ha noe å teste for frem til man kan ta graviditetstest også:hilarious:

Bør jeg teste med vanlige tester fremover for å se om den blir sterkere? Kan ikke bruke den digitale videre siden den har nådd makso_O
Tiden går litt raskere frem til testing for graviditet ja :joyful:
Ja test i et par dager fremover nå, så ser du om den stiger eller synker :)
 
Bruker dere bare strimler til å teste med eller er det andre som bruker fertilitetsmonitor her?

Jeg bruker fertilitetsmonitor (skal egentlig ikke pga pcos) og det funker veldig bra for meg når jeg blei gravid med guttungen, men virker som om de fleste her tester med strimler og staver?
 
Bruker dere bare strimler til å teste med eller er det andre som bruker fertilitetsmonitor her?

Jeg bruker fertilitetsmonitor (skal egentlig ikke pga pcos) og det funker veldig bra for meg når jeg blei gravid med guttungen, men virker som om de fleste her tester med strimler og staver?
Bruker bare strips tester:)
 
Altså, jeg må si at denne runden er el testene(verdien i premom) grådig lave:shifty: Men det er jo tidlig ennå:p
Sist pp ble tiden mellom mens og el kortet inn med 4 dager, så hadde håpet på ihvertfall en dag til denne runden men ser dårlig ut.
Premom sier el skal komme onsdag, babyverden sier mandag:meh:
Rekker ikke å starte aksjelegging i dag som tiltenkt. Men i morgen kveld, da skal vi i gang!!:dance008
 
Jeg har også begynt å teste etter EL, men ser ut som det er tidlig enda. Har nå lastet ned premom i tillegg til flo og ovia som jeg har benyttet meg av de siste mnd.
Ser ut som jeg har EL om en uke så da blir det å legge inn aksjer fra helga så får vi se. Flo sier 22., premom sier 24. og ovia sier 25. Så det er vel bare å kjøre på :playful:
Går det ikke denne gangen pp heller blir det temping og testing av EL neste pp:meh:
 
Det er så sinnsykt mye venting i prøvetiden:meh: men syns faktisk det har gått litt fortere når jeg testet for EL denne perioden, da gjør man liksom noe annet enn å bare gå å vente. Tenker også å tempe neste måned dersom det ikke klaffer denne måneden, jeg har tenkt at jeg hadde EL mye senere enn jeg hadde så var veldig spennende med EL tester denne lånende. Kjekt å få litt mer kontroll på syklus med å både teste for El og tempe i tillegg.

EL testen sank igjen i morges, så da stemmer det nok at jeg har kort topp :confused005
 
Nettshopping er farlig!!:bag:
Men og meget praktisk!
Innså i forje uke at jeg egentlig ikke har startet en gang å handle julegaver og ennå viktigere, kalendergaver! Men nå har jeg robba halve nettet og er snart i mål:woot:
Mangler en tur på IKEA for å handle noen bilderammer, polet etter 6 flasker vin, normal for noen kalendergaver.
Tar IKEA på lørdag og bytur på mandag. Da skal jeg ligge godt ann etterpå:p
Skal tross alt pakke inn kalendergaver til 3 unger, da pleier jeg å ta fram juleglass og kose meg med vin og julemusikk. Men i år havner jeg godt uti dpo land neste helg, så vin må byttes ut med te i år:bored:

Flere som begynner å bli klare for desember?
 
Nettshopping er farlig!!:bag:
Men og meget praktisk!
Innså i forje uke at jeg egentlig ikke har startet en gang å handle julegaver og ennå viktigere, kalendergaver! Men nå har jeg robba halve nettet og er snart i mål:woot:
Mangler en tur på IKEA for å handle noen bilderammer, polet etter 6 flasker vin, normal for noen kalendergaver.
Tar IKEA på lørdag og bytur på mandag. Da skal jeg ligge godt ann etterpå:p
Skal tross alt pakke inn kalendergaver til 3 unger, da pleier jeg å ta fram juleglass og kose meg med vin og julemusikk. Men i år havner jeg godt uti dpo land neste helg, så vin må byttes ut med te i år:bored:

Flere som begynner å bli klare for desember?
Netthandel er fantastisk! Gjorde det mye i fjor når korona sto på som verst. Tror jeg skal handle litt i butikker i år for å få litt julestemning :happy: Jeg er klar for desember, men to uker igjen med eksamen først. Skal bli såå godt å senke skuldrene igjen!
 
Nettshopping er farlig!!:bag:
Men og meget praktisk!
Innså i forje uke at jeg egentlig ikke har startet en gang å handle julegaver og ennå viktigere, kalendergaver! Men nå har jeg robba halve nettet og er snart i mål:woot:
Mangler en tur på IKEA for å handle noen bilderammer, polet etter 6 flasker vin, normal for noen kalendergaver.
Tar IKEA på lørdag og bytur på mandag. Da skal jeg ligge godt ann etterpå:p
Skal tross alt pakke inn kalendergaver til 3 unger, da pleier jeg å ta fram juleglass og kose meg med vin og julemusikk. Men i år havner jeg godt uti dpo land neste helg, så vin må byttes ut med te i år:bored:

Flere som begynner å bli klare for desember?

Ikke klar for desember, mannen har bursdag førstkommende tirsdag. Så nå er all fokus på det :hilarious: han blir bortskjemt :rolleyes::oops::hilarious:
 
Nettshopping er farlig!!:bag:
Men og meget praktisk!
Innså i forje uke at jeg egentlig ikke har startet en gang å handle julegaver og ennå viktigere, kalendergaver! Men nå har jeg robba halve nettet og er snart i mål:woot:
Mangler en tur på IKEA for å handle noen bilderammer, polet etter 6 flasker vin, normal for noen kalendergaver.
Tar IKEA på lørdag og bytur på mandag. Da skal jeg ligge godt ann etterpå:p
Skal tross alt pakke inn kalendergaver til 3 unger, da pleier jeg å ta fram juleglass og kose meg med vin og julemusikk. Men i år havner jeg godt uti dpo land neste helg, så vin må byttes ut med te i år:bored:

Flere som begynner å bli klare for desember?

Så herlig å være så godt i gang! Er midt i flytting så har ikke tenkt på julegaver enda, det blir nok en kombinasjon av nettshopping og handling i butikker for å få opp julestemningen litt her også :happy:
 
Hei. Henger meg på her inne jeg. Har nylig begynt å prøve på nr. 3, og har gått på prevensjon i snart 2,5 år. Siden det ikke klaffet første prøveperiode og jeg har tatt prøver å sett at prolaktin har vært veldig høy, så har jeg tatt eggløsningstester denne pp. Så hvis noen vil hjelpe meg å tolke de hadde det vært fint. Alle er tatt de 4 siste dagene og de to nederste er tatt i dag, den ene rundt 11 i dag og den siste nå i kveld. Er den siste positiv?☺️

Mammapl - 26 - PP2 - B2 - EL 21/11 i følge gammel syklus - IKM 06.12
 

Vedlegg

  • 1C72115B-319C-477E-A5B0-B3304CCCB107.jpeg
    1C72115B-319C-477E-A5B0-B3304CCCB107.jpeg
    675,8 KB · Visninger: 43
Back
Topp