IKM uke 49

Hei damer! Da tanta kom på besøk for fullt i går så joiner jeg dere her for å prøve en ny pp. Som man virkelig HATER blod som prøver altså! !:meh::wacky:

Jaja, greit å ha litt kort syklus da, eller 26 dager har jeg hatt i det siste. Men el på dag 15 nå sist. Det gjør jo at jeg skulle ønske lutealfasen var litt lenger.. håper ikke det er det som gjør at den ikke sitter.

Satse på augustbaby! ❤


Minime1315 - 35 - PP7 (4pp. etter exu) - B4 - EL ca 22/11 - IKM 06.12
 
Hei damer! Da tanta kom på besøk for fullt i går så joiner jeg dere her for å prøve en ny pp. Som man virkelig HATER blod som prøver altså! !

Jaja, greit å ha litt kort syklus da, eller 26 dager har jeg hatt i det siste. Men el på dag 15 nå sist. Det gjør jo at jeg skulle ønske lutealfasen var litt lenger.. håper ikke det er det som gjør at den ikke sitter.

Satse på augustbaby ❤


Minime1315 - 35 - PP7 (4pp. etter exu) - B4 - EL ca 22/11 - IKM 06.12
Så kjedelig, hadde troa på at det skulle gå for oss!! :Heartred Håper veldig på augustbaby, og at vi får noe å glede oss over i julen :Heartred
 
Så kjedelig, hadde troa på at det skulle gå for oss!! :Heartred Håper veldig på augustbaby, og at vi får noe å glede oss over i julen :Heartred
Jaa, håpe vi kan få noe å glede oss over! Tenk den julehemmeligheten! Jeg lurer på om det var en liten streifer innom hos meg, for hadde svaaak strek to dager men som aldri ble sterkere før jeg begynte å blø. Skulle bare ikke testet tidlig så hadde man ikke tenkt noe mer over det :hilarious:
Augustbaby det tror jeg faktisk hadde vært koselig, ikke så altfor varmt når baby blir født.
 
Jaa, håpe vi kan få noe å glede oss over! Tenk den julehemmeligheten! Jeg lurer på om det var en liten streifer innom hos meg, for hadde svaaak strek to dager men som aldri ble sterkere før jeg begynte å blø. Skulle bare ikke testet tidlig så hadde man ikke tenkt noe mer over det :hilarious:
Augustbaby det tror jeg faktisk hadde vært koselig, ikke så altfor varmt når baby blir født.
Åh, ja det kan jo hende da. Det skjer nok mange uten at det "fanges" opp, men like sårt er det uansett :Heartred Jeg har augustbarn, gikk hele sommeren høygravid :)meh:), meen en veldig fin måned av mange andre årsaker :happy:
 
Kan jeg spørre dere hva som egentlig er fordelene med salviete? Drikker en kopp hver dag til el nå men usikker på hvorfor :oops:
 
Åh, ja det kan jo hende da. Det skjer nok mange uten at det "fanges" opp, men like sårt er det uansett :Heartred Jeg har augustbarn, gikk hele sommeren høygravid :)meh:), meen en veldig fin måned av mange andre årsaker :happy:
Ja det er et minus da hehe o_O å gå høygravid hele sommeren. Første mi hadde jeg egentlig termin med i august, men hun kom i juli. Husker jo det var varmt :hilarious:
 
Ja håper lutealfasen din blir litt lenger! Er det ikke wild yam som kan funke på det da? Men det skal kanskje tas fra første mens dag? Nei vet ikke, kan ikke noe om det der. Blir gøy å se om EL kommer tidlig denne gangen også da, med salvie-te :D

Har kjøpt grapefruktkjerne-ekstrakt nå, for hjalp nada med juice. Håper det hjelper her, selv om det faktisk ble en befruktning nå sist da :joyful:
Ja er ikke så greit å holde styr på alle disse kjærringrådene:hilarious:
 
Ja det er et minus da hehe o_O å gå høygravid hele sommeren. Første mi hadde jeg egentlig termin med i august, men hun kom i juli. Husker jo det var varmt :hilarious:

For min ferie-plan passer det mye bedre med august baby:hilarious:
Vi kjøpte stooort basseng i Hagen i fjor, så jeg får ligge der å duppe eventuelt:hilarious:
 
Kan jeg spørre dere hva som egentlig er fordelene med salviete? Drikker en kopp hver dag til el nå men usikker på hvorfor :oops:
Har fått med meg at den kan korte ned på tiden fra mensen til el?
Om et funka sist syklus eller om det bare er kroppen som retter seg uansett er utvist, men det gikk fra 19-15 dager hos meg! Kunne tenkt meg bittelitt mer justering så prøver en mnd til:p
 

Vedlegg

  • 259CC97C-B188-4D69-8D0F-17FCF8496734.png
    259CC97C-B188-4D69-8D0F-17FCF8496734.png
    641,2 KB · Visninger: 41
For min ferie-plan passer det mye bedre med august baby:hilarious:
Vi kjøpte stooort basseng i Hagen i fjor, så jeg får ligge der å duppe eventuelt:hilarious:
Ja ikke sant, tror det må bli mye hvalplasking i basseng til sommeren da om det blir augustbaby på vei (som det skal) :hilarious:
 
Har fått med meg at den kan korte ned på tiden fra mensen til el?
Om et funka sist syklus eller om det bare er kroppen som retter seg uansett er utvist, men det gikk fra 19-15 dager hos meg! Kunne tenkt meg bittelitt mer justering så prøver en mnd til:p
Lurte på om det kunne være noe sånt! Da fortsetter jeg med det, og innser at det er noe omtrent kun prøvende kvinner vil :p
 
B82 - 39 - PP23 - B4 - EL ca 23.11 - IKM ca 08.12
 
Fremdeles feber 37,67 målt i munnen:shifty:Den stakkars grafen er jo helt på bærtur:banghead:
Gubben var ganske morsom i går. Jeg tok en hjemme test på corona. Den lå på kjøkkenet de 15-20 min man skal vente.
Han roper småhysterisk på meg, det var jo en strek der!!!! Jeg prøver rolig å forklare at man må ha to streker, men jeg måtte likevel komme å vise han bruksanvisningen og forklare:laughing002
 
Har fortsatt positive tester, men like svake.. Når kan jeg forvente at de blir negative igjen? Hatt i over en uke nå :bored: Håper ikke det klusser for mye med denne PP..
 
Har fortsatt positive tester, men like svake.. Når kan jeg forvente at de blir negative igjen? Hatt i over en uke nå :bored: Håper ikke det klusser for mye med denne PP..
Har du fått TR og? Ville jo tro det ikke skal ta så lang tid før testen er helt negativ igjen.
 
Skal dere teste etter el denne perioden? Her sitter jeg å vurderer om jeg må skynde meg å legge inn en bestilling eller rett og slett ta en periode uten nå. Etter endel testing vet jeg jo sånn ca når den kommer, ca cd14 og 15 de siste månedene. Og jeg kjenner jo tydelig eggløsningssmerter. Hadde vært litt godt å slippe det stresset :p
Men så er det jo det med at tester får dagene til å gå da :hilarious: men da begynner det å haste med å få i hus for premom mener jeg skal begynne allerede på mandag (cd6) skader ikke å ha et par liggende kanskje når jeg nærmer meg forventet el :p #fårikkebestemtmeg
 
Har du fått TR og? Ville jo tro det ikke skal ta så lang tid før testen er helt negativ igjen.
Ja begynte å blø tirsdag kveld, kom ordentlig i gang onsdag, men den har vært sparsom og nesten ingen smerter. Nesten ferdig allerede, og jeg pleier å ha mensen i 7 dager til vanlig. Ser at streken er bittelitt svakere i dag enn på tirsdag, så får teste litt daglig å se hva som skjer :)

Jeg tenker teste etter EL, kjøpte strimler fra babyplan nå nylig, de kom på 2 dager!! Men gidder ikke teste masse i tiden før forventet el, fikk jo så utrolig kort topp sist. Skjønner godt at det hadde vært godt å slippe stresset, når du kjenner kroppen så godt :happy::happy:
 
Ja begynte å blø tirsdag kveld, kom ordentlig i gang onsdag, men den har vært sparsom og nesten ingen smerter. Nesten ferdig allerede, og jeg pleier å ha mensen i 7 dager til vanlig. Ser at streken er bittelitt svakere i dag enn på tirsdag, så får teste litt daglig å se hva som skjer :)

Jeg tenker teste etter EL, kjøpte strimler fra babyplan nå nylig, de kom på 2 dager!! Men gidder ikke teste masse i tiden før forventet el, fikk jo så utrolig kort topp sist. Skjønner godt at det hadde vært godt å slippe stresset, når du kjenner kroppen så godt :happy::happy:
Da er nok testen på vei ned :)
Litt som min mens det denne gangen. Spottet litt på tirsdagskvelden, ordentlig på onsdag, men nesten ikke noe i går. Spotting i dag. Men var nesten slik forrige syklus også, undrer meg på om det kan ha noe med dose 2 av vaksinen å gjøre. Tok den i september. :rolleyes:

Ja du jeg tror faktisk jeg prøver å bestille noen fra babyplan. Siden det kan gå såpass raskt. Var det fra billige-tester du bestilte, eller babyplan? Greit å ha et par liggende :) Har som deg kort topp så. Så jeg ser heller ikke noe vits i å teste lenge før føler jeg.
 
Back
Topp