IKM uke 49

Da er nok testen på vei ned :)
Litt som min mens det denne gangen. Spottet litt på tirsdagskvelden, ordentlig på onsdag, men nesten ikke noe i går. Spotting i dag. Men var nesten slik forrige syklus også, undrer meg på om det kan ha noe med dose 2 av vaksinen å gjøre. Tok den i september. :rolleyes:

Ja du jeg tror faktisk jeg prøver å bestille noen fra babyplan. Siden det kan gå såpass raskt. Var det fra billige-tester du bestilte, eller babyplan? Greit å ha et par liggende :) Har som deg kort topp så. Så jeg ser heller ikke noe vits i å teste lenge før føler jeg.
Ja hører den vaksinen kan klusse til litt.. Klager likevel ikke over "lite mens" om det ikke tuller til resten av systemet, hehe :p

Bestilte fra billige-tester, var på døra innen 2 døgn. Blir spennende å se hvordan toppene våre ser ut denne gangen :woot:
 
Ja hører den vaksinen kan klusse til litt.. Klager likevel ikke over "lite mens" om det ikke tuller til resten av systemet, hehe :p

Bestilte fra billige-tester, var på døra innen 2 døgn. Blir spennende å se hvordan toppene våre ser ut denne gangen :woot:
Da bestiller jeg derfra :happy:
Ja skal ikke klage så mye på "lite mens" nei sånn egentlig :p Ser frem til den er helt over her nå.

Ja blir spennende å se, premom sier el mandag 22, helt fint det kjenner jeg. Lettere å få lagt inn aksjer i helgene :hilarious:
 
Hopper inn her siden tr kom idag:rolleyes:


Lilleeemy - 27 - PP4 - B4 - EL 26/11 - IKM 10/12
 
Nå dro tanta sin kos i dag. Å mannen blir borte fra mandag til kanskje torsdag, så da blir det full fres når han kommer hjem :hilarious:
 
@Minime1315

Ser du har hatt exu. Har du måttet fjerne noe?
Jeg måtte ta egglederen på den ene siden. Synes det er så frustrerende når jeg aldri vet om EL er på "riktig" side :confused::hilarious:
 
Nå begynner vi å bli en god gjeng her, velkommen:talk017
 
@Minime1315

Ser du har hatt exu. Har du måttet fjerne noe?
Jeg måtte ta egglederen på den ene siden. Synes det er så frustrerende når jeg aldri vet om EL er på "riktig" side :confused::hilarious:
Ja måtte fjerne egglederen på venstre siden, for den sprakk :shy: Men fikk høre at den andre egglederen da tar opp funksjonen til den på venstre, sånn at den fanger opp egg som kommer fra begge sidene. Slik at vi fortsatt har en sjangse hver mnd. Fikk du også høre det?
Men begynner å føle på at det er exun som gjør at det tar "litt tid" nå. :rolleyes:
 
Jada:mad:
Cd 9-10 sist syklus hadde jeg brunlig utflod/"blødning". Nå er jeg på cd 9 og hva tror dere kom?!??:bored:
Hadde sex kveld cd 8 både nå og forje runde men det har vi ellers også uten at det har kommet noe:bag:
At man aldri skal bli klok på denne syklusen….

Edit: Faktisk kan jeg regne med cd 10 syklusen før der igjen også! Men da var det friskt blod noen timer etter sex, men ikke mer enn på en dotur.
 
Melder meg her jeg:)

Sille92 - 29- pp3 - B2 - 29/11 - 12.12.21

Ønsker,ønsker, ønsker <3
 
Da ser det ut til at feberen begynner å trekke seg tilbake! Formen er fremdeles ikke på topp, men stigende.

Tenker å starte med el tester i morgen:p
 
Wii - 32 - PP2 - B2 - EL ca 27.11 - IKM 11.12

Tenker å teste etter EL denne syklusen, så da får jeg vite litt mer nøyaktig:)
 
Wii - 32 - PP2 - B2 - EL ca 27.11 - IKM 11.12

Tenker å teste etter EL denne syklusen, så da får jeg vite litt mer nøyaktig:)

Å teste etter el gjør ventetiden litt kortere,synes jeg:p
 
Back
Topp