Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Litt småsur her. Ingen tegn til el plutselig Skal ha el senest på onsdag ifølge premom/forje syklus. Så verdien trenger ikke gå opp før i morgen, men 0,15 på el test og lav temp…
Hvordan går det med dere andre?
Jada, håp ennåSkjønner godt irritasjonen, mye venting i denne prosessen Jeg er jo absolutt ingen ekspert på el testing fikk også svak test (0,20) to dager før el så den kan jo enda komme på onsdag
Her går jeg og venter til jeg kan begynne å teste, hadde el 17/18 så tenker å teste på søndag …hvis jeg klarer å vente
9 dpo til meg blir eventuelt 3 desember. DET er lenge til Legges inn aksjer for fult her nåNeida, men føles veeldig lenge til akkurat nå, så tviler på at jeg klarer å holde meg til søndag
9 dpo til meg blir eventuelt 3 desember. DET er lenge til Legges inn aksjer for fult her nå
Litt småsur her. Ingen tegn til el plutselig Skal ha el senest på onsdag ifølge premom/forje syklus. Så verdien trenger ikke gå opp før i morgen, men 0,15 på el test og lav temp…
Skjønner frustrasjonen. Tror det værste med å prøve å bli gravid/være gravid er mangel på kontroll over egen kropp. For min del hvertfall. Hvos vi bare kunne ha bestemt hva som skal skje i kroppen til enhver tidLitt småsur her. Ingen tegn til el plutselig Skal ha el senest på onsdag ifølge premom/forje syklus. Så verdien trenger ikke gå opp før i morgen, men 0,15 på el test og lav temp…
Hadde et liiiite håp om at den skulle komme tidligere, men neiSkjønner det er frustrerende å vente på en EL som burde kommet... Håper det tar seg opp ila dagen!
Testet første gang i dag, low som forventet CD 13. Forventer EL torsdag/fredag. Er superavslappet denne runden, tar det som det kommer - håper det funker
Skjønner frustrasjonen. Tror det værste med å prøve å bli gravid/være gravid er mangel på kontroll over egen kropp. For min del hvertfall. Hvos vi bare kunne ha bestemt hva som skal skje i kroppen til enhver tid
Her klarer ikke appene å bli enige og rekalibrerer seg hver gang jeg legger inn ny data. Flo sier EL idag, premom og ovia sier imorgen per nå. Ifølge premom har jeg hvertfall en stigende LH fra 0, 34 igår til 0,69 idag som fortsatt anses som low
Herlig!Da er alle tre appene Vis vedlegget 371786 samstemte og mener EL er imorgen
Får fortsette å teste imorgen for å se om det synker igjen.
Da er det bare den lange ventetiden i dpo land igjenPeak å el i dag el smerter å jeg har bestandig 3 dager med pos el tester, med peak på dag 2. Temping er er å enig med el på peak dagen. Vi fikk lagt inn aksjer i går, legger i dag å i morgen. Da bør vi være innafor bare å telle med dagene til testing da
Vis vedlegget 371811
Nei den der er ikke langt unna positiv neiNå skjer det noe her og
Da ser ut til at jeg kanskje har el i morgen, premom mente først den skulle være i dag. Har kort topp, så tar en test før jeg legger meg også tenker jeg. For den er nesten positiv nå vil jeg si, selv om premom scorer den til 0,71 low. Men er en tydelig stigning fra de svaaake testene. Vis vedlegget 371820
Nærmer seg nåNå skjer det noe her og
Da ser ut til at jeg kanskje har el i morgen, premom mente først den skulle være i dag. Har kort topp, så tar en test før jeg legger meg også tenker jeg. For den er nesten positiv nå vil jeg si, selv om premom scorer den til 0,71 low. Men er en tydelig stigning fra de svaaake testene. Vis vedlegget 371820
Noen som har tips på el strimler fra fysisk butikk som funker godt?
Prøver noen billige fra Sverige og mistenker at de ikke funker helt som de skal
Ligger en babyplan inni rekka der.