IKM uke 49

Litt småsur her. Ingen tegn til el plutselig:shifty: Skal ha el senest på onsdag ifølge premom/forje syklus. Så verdien trenger ikke gå opp før i morgen, men:bored: 0,15 på el test og lav temp…

Hvordan går det med dere andre?
 
Litt småsur her. Ingen tegn til el plutselig:shifty: Skal ha el senest på onsdag ifølge premom/forje syklus. Så verdien trenger ikke gå opp før i morgen, men:bored: 0,15 på el test og lav temp…

Hvordan går det med dere andre?

Skjønner godt irritasjonen, mye venting i denne prosessen :shifty: Jeg er jo absolutt ingen ekspert på el testing fikk også svak test (0,20) to dager før el så den kan jo enda komme på onsdag :rolleyes:

Her går jeg og venter til jeg kan begynne å teste, hadde el 17/18 så tenker å teste på søndag …hvis jeg klarer å vente :oops:
 
Skjønner godt irritasjonen, mye venting i denne prosessen :shifty: Jeg er jo absolutt ingen ekspert på el testing fikk også svak test (0,20) to dager før el så den kan jo enda komme på onsdag :rolleyes:

Her går jeg og venter til jeg kan begynne å teste, hadde el 17/18 så tenker å teste på søndag …hvis jeg klarer å vente :oops:
Jada, håp ennå:p
Søndag er jo ikke lenge til! Men da er du allerede 10-11 dpo. Jeg kommer nok til å teste 9 dpo:hilarious:
 
Neida, men føles veeldig lenge til akkurat nå, så tviler på at jeg klarer å holde meg til søndag:hilarious:
9 dpo til meg blir eventuelt 3 desember. DET er lenge til:hilarious::shifty: Legges inn aksjer for fult her nå:hilarious:
 
Litt småsur her. Ingen tegn til el plutselig:shifty: Skal ha el senest på onsdag ifølge premom/forje syklus. Så verdien trenger ikke gå opp før i morgen, men:bored: 0,15 på el test og lav temp…

Hvordan går det med dere andre?

Skjønner det er frustrerende å vente på en EL som burde kommet... Håper det tar seg opp ila dagen! :)

Testet første gang i dag, low som forventet CD 13. Forventer EL torsdag/fredag. Er superavslappet denne runden, tar det som det kommer - håper det funker :joyful:
 
Fikk endelig "høy" på monitoren i dag, håper på max onsdag eller torsdag. Men er forbredt på at El kommer senere pga letrozol
 
Litt småsur her. Ingen tegn til el plutselig:shifty: Skal ha el senest på onsdag ifølge premom/forje syklus. Så verdien trenger ikke gå opp før i morgen, men:bored: 0,15 på el test og lav temp…

Hvordan går det med dere andre?
Skjønner frustrasjonen. Tror det værste med å prøve å bli gravid/være gravid er mangel på kontroll over egen kropp. For min del hvertfall. Hvos vi bare kunne ha bestemt hva som skal skje i kroppen til enhver tid:p

Her klarer ikke appene å bli enige og rekalibrerer seg hver gang jeg legger inn ny data. Flo sier EL idag, premom og ovia sier imorgen per nå. Ifølge premom har jeg hvertfall en stigende LH fra 0, 34 igår til 0,69 idag som fortsatt anses som low:dontknow
 
Skjønner det er frustrerende å vente på en EL som burde kommet... Håper det tar seg opp ila dagen! :)

Testet første gang i dag, low som forventet CD 13. Forventer EL torsdag/fredag. Er superavslappet denne runden, tar det som det kommer - håper det funker :joyful:
Hadde et liiiite håp om at den skulle komme tidligere, men nei:hilarious:
Man må vel bare smøre seg med tålmodighet:dead:
 
Skjønner frustrasjonen. Tror det værste med å prøve å bli gravid/være gravid er mangel på kontroll over egen kropp. For min del hvertfall. Hvos vi bare kunne ha bestemt hva som skal skje i kroppen til enhver tid:p

Her klarer ikke appene å bli enige og rekalibrerer seg hver gang jeg legger inn ny data. Flo sier EL idag, premom og ovia sier imorgen per nå. Ifølge premom har jeg hvertfall en stigende LH fra 0, 34 igår til 0,69 idag som fortsatt anses som low:dontknow

Ja den kontrollen er det lite av, kroppen lever sitt eget liv:hilarious:

Noen ganger lurer jeg på om disse appene er mer til forvirring enn nytte:bored:
Har 3 stykk som mener at el er alt fra i går til onsdag:hilarious::hilarious::hilarious:
Lovende med økning uansett da!:woot:
 
Da er alle tre appene Screenshot_20211122_164945.jpg samstemte og mener EL er imorgen :rolleyes:
Får fortsette å teste imorgen for å se om det synker igjen.
 
Peak å el i dag:joyful: el smerter å:hungover: jeg har bestandig 3 dager med pos el tester, med peak på dag 2. Temping er er å enig med el på peak dagen. Vi fikk lagt inn aksjer i går, legger i dag å i morgen. Da bør vi være innafor:laughing002:laughing002 bare å telle med dagene til testing da:hilarious:
0CF24E10-1F6C-4F40-BCC3-620184DEACDB.png
 
Peak å el i dag:joyful: el smerter å:hungover: jeg har bestandig 3 dager med pos el tester, med peak på dag 2. Temping er er å enig med el på peak dagen. Vi fikk lagt inn aksjer i går, legger i dag å i morgen. Da bør vi være innafor:laughing002:laughing002 bare å telle med dagene til testing da:hilarious:
Vis vedlegget 371811
Da er det bare den lange ventetiden i dpo land igjen:p
Elsker å se på andres el tester og temp grafer:hilarious:
 
Nå skjer det noe her og :woot:
Da ser ut til at jeg kanskje har el i morgen, premom mente først den skulle være i dag. Har kort topp, så tar en test før jeg legger meg også tenker jeg. For den er nesten positiv nå vil jeg si, selv om premom scorer den til 0,71 low. Men er en tydelig stigning fra de svaaake testene.
Screenshot_20211122-213329_Premom.jpg
 
Nå skjer det noe her og :woot:
Da ser ut til at jeg kanskje har el i morgen, premom mente først den skulle være i dag. Har kort topp, så tar en test før jeg legger meg også tenker jeg. For den er nesten positiv nå vil jeg si, selv om premom scorer den til 0,71 low. Men er en tydelig stigning fra de svaaake testene. Vis vedlegget 371820
Nei den der er ikke langt unna positiv nei:woot:
 
Nå skjer det noe her og :woot:
Da ser ut til at jeg kanskje har el i morgen, premom mente først den skulle være i dag. Har kort topp, så tar en test før jeg legger meg også tenker jeg. For den er nesten positiv nå vil jeg si, selv om premom scorer den til 0,71 low. Men er en tydelig stigning fra de svaaake testene. Vis vedlegget 371820
Nærmer seg nå :woot:
 
Noen som har tips på el strimler fra fysisk butikk som funker godt?
Prøver noen billige fra Sverige og mistenker at de ikke funker helt som de skalo_O
Ligger en babyplan inni rekka der.
 

Vedlegg

  • 639562F6-C502-4E0E-9D73-9CF0DCB7EA62.png
    639562F6-C502-4E0E-9D73-9CF0DCB7EA62.png
    3 MB · Visninger: 39
Noen som har tips på el strimler fra fysisk butikk som funker godt?
Prøver noen billige fra Sverige og mistenker at de ikke funker helt som de skalo_O
Ligger en babyplan inni rekka der.

MakeSure som selges på Meny er bra. Rfsu som også selges noen steder syntes jeg ikke har så god farge eller er generelt svakere
 
Back
Topp