IKM uke 49

:bored:Venter fremdeles på EL. Testet i kveld også. Men neeeeida. Ikke no action på gang
 
Noen som har tips på el strimler fra fysisk butikk som funker godt?
Prøver noen billige fra Sverige og mistenker at de ikke funker helt som de skalo_O
Ligger en babyplan inni rekka der.
Har brukt metode sine når jeg har gått tom for bp, funka helt fint:joyful: men var ikke så veldig mange i pakken.
 
:bored:Venter fremdeles på EL. Testet i kveld også. Men neeeeida. Ikke no action på gang
Ja, samme her og:shifty: Ingen økning på hverken temp eller el tester. Rart altså, mye el smerter/øm i området i flere dager. Blir vist en lengre syklus på meg denne runden:banghead:
 
Fortsatt low her, men sterkere streker nå enn på samme tid forrige syklus. Kanskje vi må trappe opp aksjene litt før likevel :rolleyes:
Blir spennende å følge med dere de neste ukene :happy:
 
Ja, samme her og:shifty: Ingen økning på hverken temp eller el tester. Rart altså, mye el smerter/øm i området i flere dager. Blir vist en lengre syklus på meg denne runden:banghead:
Hadde en svaaaak økning i dag. Men gud det lar vente på seg!
 
De eggstokkene mine holder på å dette ut omtrent, så tok en test til her og den har siden mårran hoppa fra 0,14-0,47 så NÅ er det håp igjen:hilarious: Må nok ta en til i kveld!:bag:
 
Men hvordan er det med denne tempen? Skal ikke den også liksom opp?
I starten av syklusen hadde jeg feber, og sist fredag tok jeg et par glass vin(man kan vist ikke skjule mye når man temper:hilarious:)
Men nå er den jo jevn. Når skal den øke i forhold til el?:bored:
 

Vedlegg

  • 6DC45665-E39C-48DB-BB3A-D13F117338AD.png
    6DC45665-E39C-48DB-BB3A-D13F117338AD.png
    662,4 KB · Visninger: 33
Men hvordan er det med denne tempen? Skal ikke den også liksom opp?
I starten av syklusen hadde jeg feber, og sist fredag tok jeg et par glass vin(man kan vist ikke skjule mye når man temper:hilarious:)
Men nå er den jo jevn. Når skal den øke i forhold til el?:bored:
Min går opp dagen etter el:joyful:
 
Men hvordan er det med denne tempen? Skal ikke den også liksom opp?
I starten av syklusen hadde jeg feber, og sist fredag tok jeg et par glass vin(man kan vist ikke skjule mye når man temper:hilarious:)
Men nå er den jo jevn. Når skal den øke i forhold til el?:bored:

Hos meg øker den dagen etter EL :hilarious:
 
Hos meg øker den dagen etter EL :hilarious:
Ja okei, da så:hilarious: Ikke helt enkelt å sette seg inn i alt:angelic:
Såååå da går jeg bare å holder meg unna drikke og venter til tidligst 18:00 med ny test. Man blir jo smålig dehydrert av å vente på el:laughing001
 
Ja okei, da så:hilarious: Ikke helt enkelt å sette seg inn i alt:angelic:
Såååå da går jeg bare å holder meg unna drikke og venter til tidligst 18:00 med ny test. Man blir jo smålig dehydrert av å vente på el:laughing001
Hahah ja gjør det samme!
Får vondt i hodet av detta jo :hilarious:
 
Ja okei, da så:hilarious: Ikke helt enkelt å sette seg inn i alt:angelic:
Såååå da går jeg bare å holder meg unna drikke og venter til tidligst 18:00 med ny test. Man blir jo smålig dehydrert av å vente på el:laughing001

Det er ikke sikkert at det er standarden. Kan godt være temp stiger senere hos noen:confused013 venter også på el, føler jeg tester i hytt og pine :dance018
 
Det er ikke sikkert at det er standarden. Kan godt være temp stiger senere hos noen:confused013 venter også på el, føler jeg tester i hytt og pine :dance018
Men det må jo være ganske praktisk med testing og temping da. Testene viser at det bygger seg opp og tempen bekrefter at el faktisk har vært:bookworm:
Ja, det går litt tester:wtf: Men morro er det, når det endelig skjer noe! Men kommer til å bli dritsur om den går ned igjen på neste test:shifty::hilarious:

Vi skal uansett "pakke inn julegaver" i kveld. Da holder ungene seg langt unna:hilarious::hilarious::hilarious: Litt knapp tid for aksjelegging imellom jobb, fritidsaktiviteter og legging, så vi må bare ta det imellom:shy:
 
Oppdatering på ny test etter 4 timer, fra 0,47 til 0,49 det er jo øking da:laughing002 Selv om den var noe lav:hilarious:
Må vel bare innstille meg på at el kommer en dag senere:wtf:
 
Herregud siste gang jeg bruker RFSU sine eggløsningstester disse er fra samme urin:

1FC6E108-F34E-4F05-B798-48F3367F8079.jpeg


Ikke rart jeg ikke fant el forrige periode. Premom satt den på 0,49 så da må det være noe på gang eller?

har bare en BP test igjen så tenkte å ta den i morgen tidlig
 
Herregud siste gang jeg bruker RFSU sine eggløsningstester disse er fra samme urin:

Vis vedlegget 371886


Ikke rart jeg ikke fant el forrige periode. Premom satt den på 0,49 så da må det være noe på gang eller?

har bare en BP test igjen så tenkte å ta den i morgen tidlig
Kan du legge inn et bedre bilde? Den grønne der ligner på de jeg bruker denne runden. Føler ikke den får skikkelig farge i forhold til babyplan sine:bored:
 

Vedlegg

  • 4DA20A00-4404-4B55-9705-B9A16D39D85E.jpeg
    4DA20A00-4404-4B55-9705-B9A16D39D85E.jpeg
    3 MB · Visninger: 38
Herregud siste gang jeg bruker RFSU sine eggløsningstester disse er fra samme urin:

Vis vedlegget 371886


Ikke rart jeg ikke fant el forrige periode. Premom satt den på 0,49 så da må det være noe på gang eller?

har bare en BP test igjen så tenkte å ta den i morgen tidlig
Når jeg trykka på det så kom det opp fint:hilarious:
De bruker nærmere 10-15 min før fargen "setter" seg synes jeg:bag:
 
Back
Topp