Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
God bedring Krysser fingrene for at det går fort over! Vi har å hatt en heftig runde, så el utsatte seg selv, for en gangs skyld gjorde det ingenting for vi var ikke i formMidt i heftig bronkitt/ forkjølelse testes det etter EL. Får håpe vi er noenlunde i form når peak dukker opp
Jeg har også bestilt, en god delBlack Week tilbud på billigetester nå, kjøp en få en måtte bestille når jeg så ei skreiv det her inne
God bedring Krysser fingrene for at det går fort over! Vi har å hatt en heftig runde, så el utsatte seg selv, for en gangs skyld gjorde det ingenting for vi var ikke i form
Ja når man først kan spare mye på å bestille er det bare å kjøpeJeg har også bestilt, en god del
God bedring!Midt i heftig bronkitt/ forkjølelse testes det etter EL. Får håpe vi er noenlunde i form når peak dukker opp
Ja når man først kan spare mye på å bestille er det bare å kjøpe
Black Week tilbud på billigetester nå, kjøp en få en måtte bestille når jeg så ei skreiv det her inne
Ja håper selvsagt jeg ikke får bruk for de ble mest graviditets tester så jeg kan ta hver dag, er nemlig sikker på at det blir klaff denne runden her skal alt bare komme, tar gledelig i mot var heldigvis ikke dårlig med første Såå deilig å være ferdig med julegavene daGod bedring!
Ser jo ut til at det begynner å nærme seg
Jeg lå sist helg med feber, ikke godt.
Joda, men det får være måte på
Kjekt med halv pris uansett da! Men håper jo selvfølgelig at jeg ikke får behov for annet enn noen graviditetstester.
Jeg tar gladelig imot kvalme og alt som følger med de første mndene
Mangler bare 1 julegave, resten er i hus eller på vei i posten
Vet du ca når du pleier å ha el?Tror vi el har vært og jeg ikke testet nok eller at den kommer? Sykt irriterende hvertfall
Tror jeg pleide å ha 14 dager etter mens, men ikke helt 100% sikker ettersom jeg aldri har testet får teste morgen og kveld fremover!Vet du ca når du pleier å ha el?
Ser ikke ut som om du har hatt el, for den sterkeste der så testet du igjen på kvelden. Da har du i såfall en veeldig kort topp. Ville fortsatt å teste Skjønner godt det er irriterende.
Ja gjør det så mener jeg at jeg har hørt det er best å teste mellom kl 10 og 14.Tror jeg pleide å ha 14 dager etter mens, men ikke helt 100% sikker ettersom jeg aldri har testet får teste morgen og kveld fremover!
Tror jeg pleide å ha 14 dager etter mens, men ikke helt 100% sikker ettersom jeg aldri har testet får teste morgen og kveld fremover!
Og tempen har økt bittelitt Da kan jeg nesten med sikkerhet si at jeg er 1 dpoOg der kom dritvonde brystvorter Det kom dagen etter peak sist syklus også, sååå spent på tempen i morgen