IKM uke 49

Midt i heftig bronkitt/ forkjølelse testes det etter EL.:hungover: Får håpe vi er noenlunde i form når peak dukker opp:facepalm:
 

Vedlegg

  • 001AAB27-6B70-4DA0-AD84-17C019599B97.jpeg
    001AAB27-6B70-4DA0-AD84-17C019599B97.jpeg
    555,8 KB · Visninger: 52
Testen er negativ igjenn:D Neste el havner på julaften, viss det ikke klaffer denne runden:smiley-bounce022

5B8DADDF-25C6-43A0-AC9D-12167F262E4F.png
827F4C02-D72E-4D56-9E58-373B91E60F60.png
 
Midt i heftig bronkitt/ forkjølelse testes det etter EL.:hungover: Får håpe vi er noenlunde i form når peak dukker opp:facepalm:
God bedring ❤️❤️ Krysser fingrene for at det går fort over! Vi har å hatt en heftig runde, så el utsatte seg selv, for en gangs skyld gjorde det ingenting for vi var ikke i form:wacky:
 
God bedring ❤️❤️ Krysser fingrene for at det går fort over! Vi har å hatt en heftig runde, så el utsatte seg selv, for en gangs skyld gjorde det ingenting for vi var ikke i form:wacky:

Takk :shy: Får håpe det :dead: Blir spennende å se om EL kommer til forventet tid, eller om systemet er helt nede pga sykdom
 
Midt i heftig bronkitt/ forkjølelse testes det etter EL.:hungover: Får håpe vi er noenlunde i form når peak dukker opp:facepalm:
God bedring!
Ser jo ut til at det begynner å nærme seg:nailbiting:
Jeg lå sist helg med feber, ikke godt.
Ja når man først kan spare mye på å bestille er det bare å kjøpe :laughing001

Joda, men det får være måte på:laughing002
Kjekt med halv pris uansett da! Men håper jo selvfølgelig at jeg ikke får behov for annet enn noen graviditetstester.
Jeg tar gladelig imot kvalme og alt som følger med de første mndene:greet008
Mangler bare 1 julegave, resten er i hus eller på vei i posten:p
 
God bedring!
Ser jo ut til at det begynner å nærme seg:nailbiting:
Jeg lå sist helg med feber, ikke godt.


Joda, men det får være måte på:laughing002
Kjekt med halv pris uansett da! Men håper jo selvfølgelig at jeg ikke får behov for annet enn noen graviditetstester.
Jeg tar gladelig imot kvalme og alt som følger med de første mndene:greet008
Mangler bare 1 julegave, resten er i hus eller på vei i posten:p
Ja håper selvsagt jeg ikke får bruk for de:laughing002 ble mest graviditets tester så jeg kan ta hver dag, er nemlig sikker på at det blir klaff denne runden :hilarious: her skal alt bare komme, tar gledelig i mot:happy093. var heldigvis ikke dårlig med første:laughing002 Såå deilig å være ferdig med julegavene da:joyful::joyful:
 
Fortsatt ikke positive EL-tester. I første prøveperiode kom jeg til gravid uke 6, så startet blødninger. Så vet ikke helt hvordan syklusen er nå. Tester morgen og kveld, så håper EL dukker opp snart!
 
Ikke positive EL test her heller ennå. Spent på om monitoren viser max snart
 
Tror vi el har vært og jeg ikke testet nok eller at den kommer? Sykt irriterende hvertfall :confused:
 

Vedlegg

  • 81A57406-F5BE-4864-AB47-881D74C50CD0.png
    81A57406-F5BE-4864-AB47-881D74C50CD0.png
    2,4 MB · Visninger: 41
Tror vi el har vært og jeg ikke testet nok eller at den kommer? Sykt irriterende hvertfall :confused:
Vet du ca når du pleier å ha el? :)
Ser ikke ut som om du har hatt el, for den sterkeste der så testet du igjen på kvelden. Da har du i såfall en veeldig kort topp. Ville fortsatt å teste :) Skjønner godt det er irriterende.
 
Vet du ca når du pleier å ha el? :)
Ser ikke ut som om du har hatt el, for den sterkeste der så testet du igjen på kvelden. Da har du i såfall en veeldig kort topp. Ville fortsatt å teste :) Skjønner godt det er irriterende.
Tror jeg pleide å ha 14 dager etter mens, men ikke helt 100% sikker ettersom jeg aldri har testet :p får teste morgen og kveld fremover!
 
Tror jeg pleide å ha 14 dager etter mens, men ikke helt 100% sikker ettersom jeg aldri har testet :p får teste morgen og kveld fremover!
Ja gjør det :) så mener jeg at jeg har hørt det er best å teste mellom kl 10 og 14.
Satser på eggløsningen ikke er så langt unna!
 
Tror jeg pleide å ha 14 dager etter mens, men ikke helt 100% sikker ettersom jeg aldri har testet :p får teste morgen og kveld fremover!

Trodde det samme som deg før jeg begynte å teste, men begge syklusene nå har el kommet mellom 16-18 dager etter mens. Satser på den kommer snart :happy:
 
Og der kom dritvonde brystvorter:hilarious: Det kom dagen etter peak sist syklus også, sååå spent på tempen i morgen:p
 
2dpo her. Dagene går nok fort fram mot gtesting, men ikke fort nok:playful:
Blir spennende å følge med på deres symptomjakt og gtester:)
 
Back
Topp