Ser ikke ut som det har vært noe el ennå neiTror vi fortsatt ikke el har vært? Så utrolig kjedelig å kun få 0
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ser ikke ut som det har vært noe el ennå neiTror vi fortsatt ikke el har vært? Så utrolig kjedelig å kun få 0
Huffa masse god bedring til mini! Ikke værst å få lagt inn nok aksjer da *klappklapp* krysse fingre!Her har småen RS virus og er ganske dårlig, men har fått lagt inn nok aksjer likevel
2 dpo i dag.
Nei, ser fortsatt ikke ut som den har vært neiTror vi fortsatt ikke el har vært? Så utrolig kjedelig å kun få 0
Tror vi fortsatt ikke el har vært? Så utrolig kjedelig å kun få 0
Tror jeg og må prøve makesure neste gang om det ikke klaffer nå. Følte ikke jeg var heelt fornøyd med babyplan denne gangen. Easyhome syns jeg ble sterke forrige syklus.Hvilke type test bruker du? Ser det er en del variasjon i styrke på disse testene også. Sammenlignet makesure og babyplan. Babyplan ble også positiv, men ikke på langt nær så sterk som makesure
Tøft altså, hva man ikke gjør for å få lagt inn nok aksjer. Masse god bedring! ♡Herlighet.. med sykdom i hus (inkl meg selv), ble det nærmest tvang av aksjer i går det var så vidt vi kom i mål, og jeg tenker at mannen virkelig var en kriger opp i det hele nå legger vi aksjer på hyllen for denne gang, og kan heller fokusere på å bli friske igjen
Tøft altså, hva man ikke gjør for å få lagt inn nok aksjer. Masse god bedring! ♡
Haha ja ikke sant. Mannen her var litt dårlig en av dagene han også. Så ble jeg litt skuffa og sa nei da blir det vel ikke noe i kveld da. Jooda, jeg må da prøve siern så ivrig her også heldigvis.Tusen takk jeg tenkte vi kunne droppet det mtp at vi ikke må risikere liv og helse på dette prosjektet men det kjekt å se at han er like hypp på å få dette til
Satse på du må holde deg litt unna den vinenFikk positiv EL-test i går, så da regner jeg EL som i dag, én dag før det jeg trodde, og IKM fredag 10.12. Da blir det spennende om jeg kan ta meg litt vin på julebordet den dagen eller ikke
God bedringHer har småen RS virus og er ganske dårlig, men har fått lagt inn nok aksjer likevel
2 dpo i dag.
Ååå men så kos med kalenderinnpakning og julemusikk. Kjenner faktisk julestemningen stiger bare med tanken !! veldig glad i jula!El i dag da, verdien på testen har gått ned til 0.38. Tempen økte litt til i dag, så får se i morgen Meeen, siden jeg ikke er 2 dpo i dag som jeg egentlig skulle være, så blir det et liiite glass vin i juleglasset imens jeg hører på julemusikk og pakker inn alle kalendergavene. Tradisjon
Så satser vi på at det blir leeeeenge til neste gang! Men da blir det sikkert å vises på tempen i morgen
De vi skal feire jul sammen med snakker om å kjøpe med en vindunk av min favorittvin til julaften. Så de må vel bare få vite det hvis det klaffer nå Ikke at det pleier å gå mer enn 1-2 glass fordelt fra middagen og utover hele kvelden uansett
Hva skal dere i helga? Eldstemann er bortreist, gubben jobber, skal kose meg med de to yngste og fadderbarnet. Må få pakket inn kalendergaver og helst det meste av julegaver som skal ut av huset.
Ser sånn ut, lite effekt av salviete denne gang daNei, ser fortsatt ikke ut som den har vært nei
Så rart! Tydeligvis får du en senere el denne gangen.
Bruker normal sine… glemte å bestille på forhånd så da ble det deHvilke type test bruker du? Ser det er en del variasjon i styrke på disse testene også. Sammenlignet makesure og babyplan. Babyplan ble også positiv, men ikke på langt nær så sterk som makesure
Pynte og julegrantenning blir det på oss og på søndagÅåå men så kos med kalenderinnpakning og julemusikk. Kjenner faktisk julestemningen stiger bare med tanken !! veldig glad i jula!
Her blir det å pynte til jul med unga, og være med på julegrantenning i bygda på søndag ❤ ellers tar vi det nok rolig og fint i helgen.
El i dag da, verdien på testen har gått ned til 0.38. Tempen økte litt til i dag, så får se i morgen Meeen, siden jeg ikke er 2 dpo i dag som jeg egentlig skulle være, så blir det et liiite glass vin i juleglasset imens jeg hører på julemusikk og pakker inn alle kalendergavene. Tradisjon
Så satser vi på at det blir leeeeenge til neste gang! Men da blir det sikkert å vises på tempen i morgen
De vi skal feire jul sammen med snakker om å kjøpe med en vindunk av min favorittvin til julaften. Så de må vel bare få vite det hvis det klaffer nå Ikke at det pleier å gå mer enn 1-2 glass fordelt fra middagen og utover hele kvelden uansett
Hva skal dere i helga? Eldstemann er bortreist, gubben jobber, skal kose meg med de to yngste og fadderbarnet. Må få pakket inn kalendergaver og helst det meste av julegaver som skal ut av huset.
Hm, er jo en liten sjanse for at du har missa toppen, men min kan godt hoppe litt opp og ned før jeg har fått peak cd 18-24 på en syklus på 30-35 dagerSkal man bare anta at El har vært lurer på om jeg begynte å teste for seint.
Vis vedlegget 372071
La inn CB digital Rosa pleier å ha en syklus mellom 30 og 33 dager. skal nok fortsette å teste hvertfall frem til mandag i tilfelle.