Mamma4life
Blir kjent med forumet
Er det sent å bli med?
Mamma4life-33år- PP4-B3-EL 25/11-IKM 8/12
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Neida! VelkommenEr det sent å bli med?
Ja, jeg har også smerter ved sex rundt ELEr det flere som har litt smerter ved sex i dagene rundt EL? Typ at det kjennes ut som livmortappen ligger lavere og støtes mot? Kjenner det forsåvidt litt når jeg setter meg ned på en stol ellers også. Synes jeg kun har det rundt EL, var derfor jeg begynte å lure litt når jeg kjente det i går om EL nærmet seg.
Det har variert veldig i de 3 pp jeg og hat hatt nå, Første el etter bortfallsblødningen(etter pilleslutt) hadde jeg ikke mye symptomer, de var ganske vage. Pp 2 var det mer med kroppen og pp 3 nå har den styra noe fryktelig med murringer i tilsammen ei uke+ mye annet.Har dere like symptomer på EL hver syklus? De tre PP jeg har hatt nå har det variert veldig. Forrige hadde jeg skikkelig murring og superømme brystvorter og pupper, det var liksom ingen tvil. Denne runden har jeg såvidt merket noe
Variere veldig fra pp til pp her. Av å til ømme pupper, sterke el smerter og runder med 0 symptomer.Har dere like symptomer på EL hver syklus? De tre PP jeg har hatt nå har det variert veldig. Forrige hadde jeg skikkelig murring og superømme brystvorter og pupper, det var liksom ingen tvil. Denne runden har jeg såvidt merket noe
Godt å høre, får håpe det blir el hver gang uavhengig av symptomerVariere veldig fra pp til pp her. Av å til ømme pupper, sterke el smerter og runder med 0 symptomer.
Samme her varierer. Men kjenner stort sett at jeg har el. Men ikke alltid like sterke smerter.Variere veldig fra pp til pp her. Av å til ømme pupper, sterke el smerter og runder med 0 symptomer.
Vil tro fra rundt 8 dpo kanskje? Det må vell bli blastosyst for å feste seg, å det skjer vell ca 5 dpo om jeg ikke tar heeelt feil men velsig usikker! Vet jeg har lest det en plass, men klarer ikke helt å huske rette navn på tingmen når sant skal sies sprekker jeg gjerne 6dpoOkai.. dere.. når er det overhodet mulig å få noe utslag på en tidlig test..?
Hilsen hu utålmodige som egentlig ikke hadde tenkt til å teste på en stund. Men nå begynner det å klø i fingrene etter å prøve ut noen tester i skuffen..men kan være maks 5dpo i dag.
Ja ikke sant, gjør ofte det jeg også ser du, for da begynner hodet og tenke.. Det KAN jo hendeVil tro fra rundt 8 dpo kanskje? Det må vell bli blastosyst for å feste seg, å det skjer vell ca 5 dpo om jeg ikke tar heeelt feil men velsig usikker! Vet jeg har lest det en plass, men klarer ikke helt å huske rette navn på tingmen når sant skal sies sprekker jeg gjerne 6dpo
Hahah jaaa vi må jo ha noe annet å tisse på snartEr vel lite poeng i å teste før 8 dpo vil jeg tro
1 dpo her, tar siste el testen i morgen bare for sikkerhets skyld. Var litt vemodig å tenke på at jeg skal tisse rett i do i ihvertfall 6 dager før jeg kan starte med tidligtester
Ikke mange dagene igjen til deg daHahah jaaa vi må jo ha noe annet å tisse på snart
Ikke mange dagene igjen til deg da
Synes det er så spennende å følge med i disse gruppene!
Noen som vil dele temp-grafer forresten? Blir liksom ikke helt klok på min
Ja takk, begge deler?Hvilke temp-graf vil du se? Premom eller FF? Nettopp begynt med FF, så er ikke så mange målinger der enda