IKM uke 49

Er det flere som har litt smerter ved sex i dagene rundt EL? Typ at det kjennes ut som livmortappen ligger lavere og støtes mot? Kjenner det forsåvidt litt når jeg setter meg ned på en stol ellers også. Synes jeg kun har det rundt EL, var derfor jeg begynte å lure litt når jeg kjente det i går om EL nærmet seg.
Ja, jeg har også smerter ved sex rundt EL
 
72 kalendergaver er pakket inn:santa
Og siden klokka har passert 12, så kan jeg melde meg inn i dpo klubben:happy093
:goodnight
 
Har dere like symptomer på EL hver syklus? De tre PP jeg har hatt nå har det variert veldig. Forrige hadde jeg skikkelig murring og superømme brystvorter og pupper, det var liksom ingen tvil. Denne runden har jeg såvidt merket noe :confused005
 
Har dere like symptomer på EL hver syklus? De tre PP jeg har hatt nå har det variert veldig. Forrige hadde jeg skikkelig murring og superømme brystvorter og pupper, det var liksom ingen tvil. Denne runden har jeg såvidt merket noe :confused005
Det har variert veldig i de 3 pp jeg og hat hatt nå, Første el etter bortfallsblødningen(etter pilleslutt) hadde jeg ikke mye symptomer, de var ganske vage. Pp 2 var det mer med kroppen og pp 3 nå har den styra noe fryktelig med murringer i tilsammen ei uke+ mye annet.
 
Har dere like symptomer på EL hver syklus? De tre PP jeg har hatt nå har det variert veldig. Forrige hadde jeg skikkelig murring og superømme brystvorter og pupper, det var liksom ingen tvil. Denne runden har jeg såvidt merket noe :confused005
Variere veldig fra pp til pp her. :joyful: Av å til ømme pupper, sterke el smerter og runder med 0 symptomer.
 
Jeg er så overbevist om at det har klaffer denne runden at jeg bare drømmer om tidlige positive tester:angelic: Kommer til å bli så skuffa om det ikke blir to streker :dead::hilarious:
 
Okai.. dere.. når er det overhodet mulig å få noe utslag på en tidlig test..? :joyful:
Hilsen hu utålmodige som egentlig ikke hadde tenkt til å teste på en stund. Men nå begynner det å klø i fingrene etter å prøve ut noen tester i skuffen..:hilarious:men kan være maks 5dpo i dag.
 
Okai.. dere.. når er det overhodet mulig å få noe utslag på en tidlig test..? :joyful:
Hilsen hu utålmodige som egentlig ikke hadde tenkt til å teste på en stund. Men nå begynner det å klø i fingrene etter å prøve ut noen tester i skuffen..:hilarious:men kan være maks 5dpo i dag.
Vil tro fra rundt 8 dpo kanskje? Det må vell bli blastosyst for å feste seg, å det skjer vell ca 5 dpo om jeg ikke tar heeelt feil:) men velsig usikker! Vet jeg har lest det en plass, men klarer ikke helt å huske rette navn på ting:angelic:men når sant skal sies sprekker jeg gjerne 6dpo:laughing002
 
Er vel lite poeng i å teste før 8 dpo vil jeg tro:hilarious:
1 dpo her, tar siste el testen i morgen bare for sikkerhets skyld. Var litt vemodig å tenke på at jeg skal tisse rett i do i ihvertfall 6 dager før jeg kan starte med tidligtester:hilarious::hilarious:
 
Denne er litt nyttig
 

Vedlegg

  • 8EDC745E-EE48-49A3-98D9-41ABEDF8C8CE.png
    8EDC745E-EE48-49A3-98D9-41ABEDF8C8CE.png
    2 MB · Visninger: 53
Vil tro fra rundt 8 dpo kanskje? Det må vell bli blastosyst for å feste seg, å det skjer vell ca 5 dpo om jeg ikke tar heeelt feil:) men velsig usikker! Vet jeg har lest det en plass, men klarer ikke helt å huske rette navn på ting:angelic:men når sant skal sies sprekker jeg gjerne 6dpo:laughing002
Ja ikke sant, gjør ofte det jeg også ser du, for da begynner hodet og tenke.. Det KAN jo hende :hilarious::hilarious:
 
Er vel lite poeng i å teste før 8 dpo vil jeg tro:hilarious:
1 dpo her, tar siste el testen i morgen bare for sikkerhets skyld. Var litt vemodig å tenke på at jeg skal tisse rett i do i ihvertfall 6 dager før jeg kan starte med tidligtester:hilarious::hilarious:
Hahah jaaa vi må jo ha noe annet å tisse på snart :D:p
 
Hahah jaaa vi må jo ha noe annet å tisse på snart :D:p
Ikke mange dagene igjen til deg da:woot:

Synes det er så spennende å følge med i disse gruppene!

Noen som vil dele temp-grafer forresten? Blir liksom ikke helt klok på min:bored:
 
Hei gode damer! Blir ikke klok på denne syklusen min etter vaksinedose 2… Vet ikke hva jeg vil med denne posten, men vil bare få ut litt tanker en lørdagskveld :) Ifølge den ene appen min er jeg 8 DPO, mens den andre sier jeg er 4 DPO. Tok veldig få el-tester denne syklusen, for jeg hadde så skralt med tester igjen, så tok de ulike jeg hadde. Har bare noen MakeSure 25 mlU-strimler, og jeg røk på en på utvannet urin tidligere i dag - blendahvit naturlig nok :wacky: Venter på et lass med babyplan el- og graviditetstester :hilarious:

Av symptomer har jeg fått ømme pupper, men det kommer av og til i DPO-land, så trenger ikke å bety noe… Haha. Åh, har så lyst på to streker!!!

Håper på mange positive tester denne runden!! :dummy1::dummy:❤️

God lørdagskveld fra meg! :happy:
 
Ikke mange dagene igjen til deg da:woot:

Synes det er så spennende å følge med i disse gruppene!

Noen som vil dele temp-grafer forresten? Blir liksom ikke helt klok på min:bored:

Hvilke temp-graf vil du se? :shy: Premom eller FF? Nettopp begynt med FF, så er ikke så mange målinger der enda
 
Hvilke temp-graf vil du se? :shy: Premom eller FF? Nettopp begynt med FF, så er ikke så mange målinger der enda
Ja takk, begge deler?:hilarious:
Første gang jeg temper, iblandet feber og et par glass vin forje fredag:shy::hilarious:
 

Vedlegg

  • 668BB7E5-75E9-4150-B95E-15783C426468.png
    668BB7E5-75E9-4150-B95E-15783C426468.png
    620,6 KB · Visninger: 33
  • EA73E521-2A31-48AB-8D96-29EF7C237936.png
    EA73E521-2A31-48AB-8D96-29EF7C237936.png
    720,8 KB · Visninger: 28
Back
Topp