Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
god blanding av el og graviditets tester
Håper det holder til spira sitter, viss den ikke sitter nå
Du er ikke den eneste, har store planer om å teste i ettermiddagGikk på en testsmell idag 6dpoeier ikke impulskontroll når jeg har gtest tilgjengelig.
Den var selvsagt blenda![]()

Bestilte dunjakke til frøkna i dag, måtte se litt
Andre uka med -10 ute og kaldere skal det bli
Er det bare meg eller er det noe der?
Blir spennende å se på testene framover hvertfallSpennende! Ser ut som strek detHei. Har skreve meg inn tidligere, men ser ikke ut som jeg har blitt skreve på listen.
Sitter her med temmelig høy puls.. er på enten 7 eller 9dpo og tok en tidligtest. 7 dager til ikmEr det bare meg eller er det noe der?
Blir spennende å se på testene framover hvertfall
Ser noe der ja, mulig en begynnelse på noeHei. Har skreve meg inn tidligere, men ser ikke ut som jeg har blitt skreve på listen.
Sitter her med temmelig høy puls.. er på enten 7 eller 9dpo og tok en tidligtest. 7 dager til ikmEr det bare meg eller er det noe der?
Så spennende å teste i morgen!!
Så spennende!Ja, håper virkelig! Men har ikke flere tidligtester igjen, så mulig det ikke blir utslag på de andre enda.. Men har hatt hodepine de siste dagene, og de ømme brystene som jeg hadde dag en og to etter EL kom tilbake i går, så håper det går veien denne gang![]()
SpennendeDu er ikke den eneste, har store planer om å teste i ettermiddag![]()

Overanalysere alt. Har litt stråling i underlivet/lysken. Tar det som et tegn
Men det kan jo å godt komme av alle julegavene jeg har vært ned i kjelleren i dag
Oi ser noe derHei. Har skreve meg inn tidligere, men ser ikke ut som jeg har blitt skreve på listen.
Hehe det er jo litt i tidligste men klarte ikke å vente med disse murringene. Men for alt jeg vet kan det være vanlige pms-symptomer6 bare![]()

Så spennende!
Mener jeg svarte deg at du egentlig hører til en annen IKM gruppe![]()

Hehe ja, men når man kan så et det bare å testeHehe det er jo litt i tidligste men klarte ikke å vente med disse murringene. Men for alt jeg vet kan det være vanlige pms-symptomer![]()

Har også ikm 6/12Jeg hadde eggløsning rundt 20-22 november og har IKM 6/12, så regnet med det var her jeg skulle være![]()
Har også ikm 6/12så da hører du til her.

Okai i dag sprakk min testelyst også
Ser dere noe?mulig bare jeg som gjør det.
Men jeg mener jeg ser noe altså.. Men får bare krysse det jeg har for at det gir meg sterkere streker fremover! Så tidlig, 6/7 dpo.
Spennende er dette hvertfall..
Vis vedlegget 372222
Så spennende!