IKM uke 49

Gikk på en testsmell idag 6dpo:dead: eier ikke impulskontroll når jeg har gtest tilgjengelig.
Den var selvsagt blenda:playful:
 
Fikk nettopp 100 tester i posten:angelic: god blanding av el og graviditets tester:facepalm: Håper det holder til spira sitter, viss den ikke sitter nå:hilarious:
 
Murrer godt i dag! Spent på om det er noe på gang eller vare vanlige dpoland murringer:laughing002 Bestilte dunjakke til frøkna i dag, måtte se litt
På babyklær i samme slengen:angelic: Andre uka med -10 ute og kaldere skal det bli
 
Hei. Har skreve meg inn tidligere, men ser ikke ut som jeg har blitt skreve på listen.
Sitter her med temmelig høy puls.. er på enten 7 eller 9dpo og tok en tidligtest. 7 dager til ikm:nailbiting: Er det bare meg eller er det noe der?:happy: Blir spennende å se på testene framover hvertfall
 

Vedlegg

  • 33E2A3DD-BAAA-496E-ABB0-281E2C63A5CB.jpeg
    33E2A3DD-BAAA-496E-ABB0-281E2C63A5CB.jpeg
    1,4 MB · Visninger: 92
Hei. Har skreve meg inn tidligere, men ser ikke ut som jeg har blitt skreve på listen.
Sitter her med temmelig høy puls.. er på enten 7 eller 9dpo og tok en tidligtest. 7 dager til ikm:nailbiting: Er det bare meg eller er det noe der?:happy: Blir spennende å se på testene framover hvertfall
Spennende! Ser ut som strek det ☺️
 
Hei. Har skreve meg inn tidligere, men ser ikke ut som jeg har blitt skreve på listen.
Sitter her med temmelig høy puls.. er på enten 7 eller 9dpo og tok en tidligtest. 7 dager til ikm:nailbiting: Er det bare meg eller er det noe der?:happy: Blir spennende å se på testene framover hvertfall
Ser noe der ja, mulig en begynnelse på noe :woot: Så spennende å teste i morgen!!
 
Ja, håper virkelig! Men har ikke flere tidligtester igjen, så mulig det ikke blir utslag på de andre enda.. Men har hatt hodepine de siste dagene, og de ømme brystene som jeg hadde dag en og to etter EL kom tilbake i går, så håper det går veien denne gang:happy:
 
:angel4
Ja, håper virkelig! Men har ikke flere tidligtester igjen, så mulig det ikke blir utslag på de andre enda.. Men har hatt hodepine de siste dagene, og de ømme brystene som jeg hadde dag en og to etter EL kom tilbake i går, så håper det går veien denne gang:happy:
Så spennende!
Mener jeg svarte deg at du egentlig hører til en annen IKM gruppe;)
 
Sist jeg hadde high endte i kjemisk! Så veldig spent! Har vært veldig rolig frem til nå, men nå kjenner jeg skikkelig på spenninga:smiley-ashamed005 Overanalysere alt. Har litt stråling i underlivet/lysken. Tar det som et tegn:smiley-ashamed004 Men det kan jo å godt komme av alle julegavene jeg har vært ned i kjelleren i dag:woot:
07271187-3BC8-46A0-8C37-048608FBC7D8.png
 
Hei. Har skreve meg inn tidligere, men ser ikke ut som jeg har blitt skreve på listen.
Sitter her med temmelig høy puls.. er på enten 7 eller 9dpo og tok en tidligtest. 7 dager til ikm:nailbiting: Er det bare meg eller er det noe der?:happy: Blir spennende å se på testene framover hvertfall
Oi ser noe der :) spennende å se om det utvikler seg til en skikkelig babystrek de nærmeste dagene!
 
Okai i dag sprakk min testelyst også :hilarious:
Ser dere noe?mulig bare jeg som gjør det.
Men jeg mener jeg ser noe altså.. Men får bare krysse det jeg har for at det gir meg sterkere streker fremover! Så tidlig, 6/7 dpo.
Spennende er dette hvertfall.. :nailbiting:
20211129_132017.jpg
 
Back
Topp