Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Du er ikke den eneste, har store planer om å teste i ettermiddagGikk på en testsmell idag 6dpo eier ikke impulskontroll når jeg har gtest tilgjengelig.
Den var selvsagt blenda
Spennende! Ser ut som strek detHei. Har skreve meg inn tidligere, men ser ikke ut som jeg har blitt skreve på listen.
Sitter her med temmelig høy puls.. er på enten 7 eller 9dpo og tok en tidligtest. 7 dager til ikm Er det bare meg eller er det noe der? Blir spennende å se på testene framover hvertfall
Ser noe der ja, mulig en begynnelse på noe Så spennende å teste i morgen!!Hei. Har skreve meg inn tidligere, men ser ikke ut som jeg har blitt skreve på listen.
Sitter her med temmelig høy puls.. er på enten 7 eller 9dpo og tok en tidligtest. 7 dager til ikm Er det bare meg eller er det noe der? Blir spennende å se på testene framover hvertfall
Så spennende!Ja, håper virkelig! Men har ikke flere tidligtester igjen, så mulig det ikke blir utslag på de andre enda.. Men har hatt hodepine de siste dagene, og de ømme brystene som jeg hadde dag en og to etter EL kom tilbake i går, så håper det går veien denne gang
SpennendeDu er ikke den eneste, har store planer om å teste i ettermiddag
6 bareSpennende
Hvor mange dpo er du?
Oi ser noe der spennende å se om det utvikler seg til en skikkelig babystrek de nærmeste dagene!Hei. Har skreve meg inn tidligere, men ser ikke ut som jeg har blitt skreve på listen.
Hehe det er jo litt i tidligste men klarte ikke å vente med disse murringene. Men for alt jeg vet kan det være vanlige pms-symptomer6 bare
Så spennende!
Mener jeg svarte deg at du egentlig hører til en annen IKM gruppe
Hehe ja, men når man kan så et det bare å testeHehe det er jo litt i tidligste men klarte ikke å vente med disse murringene. Men for alt jeg vet kan det være vanlige pms-symptomer
Har også ikm 6/12 så da hører du til her.Jeg hadde eggløsning rundt 20-22 november og har IKM 6/12, så regnet med det var her jeg skulle være
Har også ikm 6/12 så da hører du til her.
Okai i dag sprakk min testelyst også
Ser dere noe?mulig bare jeg som gjør det.
Men jeg mener jeg ser noe altså.. Men får bare krysse det jeg har for at det gir meg sterkere streker fremover! Så tidlig, 6/7 dpo.
Spennende er dette hvertfall..
Vis vedlegget 372222