Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Denne er positiv ja! Ta en til senere i dag og se om du kommer enda mer opp? Men ville ikke bry meg så mye om tallet, den er positivPremom rater denne som 0.85. Jeg syns den er ganske positiv jeg. Hva syns dere?
Tok en makesure test på samme urin. I forskjellige belysninger. Begge viste 1.02 highDenne er positiv ja! Ta en til senere i dag og se om du kommer enda mer opp? Men ville ikke bry meg så mye om tallet, den er positiv
Føler så at jeg kan antydning til å se noe på dagens test Gleder med til ny test i morgen!! Har sikkert mest sannsynlig bare strekøyne siden jeg bare et 7 dpo
Tok en ny test idag, kunne skimte "noe" men kan godt hende det bare er skygge. Ble skikkelig skuffa helt til jeg kom på at jeg bare er 7dpo
Hehe tenkte det var uinteressant med blenda tester. Men poster imorra etter ny test hvis det dukker opp en strekDel litt bilder med oss daa
Mannen er hjemme så tok ikke bilder han kan ikke se testegalskapen min mulig jeg tar en ny test i kveld da, tar bilde da om det fortsatt er noe derDel litt bilder med oss daa
Haha kjenner meg godt igjen! Sniker meg inn på badetMannen er hjemme så tok ikke bilder han kan ikke se testegalskapen min mulig jeg tar en ny test i kveld da, tar bilde da om det fortsatt er noe der
JeppHaha kjenner meg godt igjen! Sniker meg inn på badet
Jeg synes jeg kan skimte en strek/skygge på den! Blir spennende, håper det er babystrek!Jeg har ikke skrevet her tidligere, men hadde eggløsning forrige uke en gang. Egentlig sier appen lørdag, men har brukt letrozol for å få eggløsning, hos noen så kommer det tidligere, hos andre senere. Det er jo en mulighet at eggløsning var i starten/midten av forrige uke jeg vet bare at jeg har har småsymptomer de siste dagene, og i dag har jeg skikkelig hodepine og er kvalm til og fra. Har bare vært gravid en gang før, men sist jeg hadde sånn hodepine og kvalme så var jeg gravid (fødte dessverre veldig prematurt og det gikk ikke bra). Vel tok nå en test, har fått skygger før så kan jo bare være en skygge og ønsketenkning Men det er jo håp bare jeg som ser noe her?
Da er vi to, ganske sikker på at jeg ser nooe.. men mulig det bare er øynene mine bare 7/8 dpoFøler så at jeg kan antydning til å se noe på dagens test Gleder med til ny test i morgen!! Har sikkert mest sannsynlig bare strekøyne siden jeg bare et 7 dpo
Hmm.. som mine tester denne mnd. Jeg var ikke enig med premom. Den ser positiv utPremom rater denne som 0.85. Jeg syns den er ganske positiv jeg. Hva syns dere?
Nei heller ikke jeg vil vite nåDa er vi to, ganske sikker på at jeg ser nooe.. men mulig det bare er øynene mine bare 7/8 dpo
Ikke tålmodig i det hele tatt når det gjelder det her
Testene ble mørkere utover dagen Så da har vi funnet peak. Jeg tester inntil 4 ganger om dagen fordi jeg har så kort LH topp, den har allerede begynt å synke littHmm.. som mine tester denne mnd. Jeg var ikke enig med premom. Den ser positiv ut
Jeg siste to dagene vært kvalm, idag hatt hodepine, vært supertrøtt og sitter her med litt murringer. Er jo veldig tidlig her og, men noen har jo symptomer tidlig, andre kjenner ingenting, så jeg tenker alt er mulig aner ikke hvilken dpo jeg er, men vi har lagt inn aksjer annenhver dag, så det burde dekke opp uansett. Vi får bare krysse fingrene for at det er noe på gangEr det noen som har begynt å kjenne på noen symptomer?
Jeg har vært gravid to ganger (et barn, en MA) og begge gangene har jeg allerede fra 7/8dpo blitt kvalm og tisset ofte. Vet det er tidlig men har ingen symptomer denne gangen og heller ikke hatt noen tegn til murringer idag. Føles ikke ut som det har klaffet likevel...