IKM uke 49

Premom rater denne som 0.85. Jeg syns den er ganske positiv jeg. Hva syns dere? o_O

Vedlegg

• AD39A4FC-6D70-4976-923C-8D9D1B87EF5E.jpeg
    AD39A4FC-6D70-4976-923C-8D9D1B87EF5E.jpeg
    1,1 MB · Visninger: 76
  • A65BEB66-F8DD-4B34-B6E4-801A2B20A472.jpeg
    A65BEB66-F8DD-4B34-B6E4-801A2B20A472.jpeg
    1,3 MB · Visninger: 76
Denne er positiv ja! Ta en til senere i dag og se om du kommer enda mer opp? Men ville ikke bry meg så mye om tallet, den er positiv:p
Tok en makesure test på samme urin. I forskjellige belysninger. Begge viste 1.02 high :woot:

Vedlegg

• C3FCE38F-147C-40F2-B330-2FE1D75C29A5.jpeg
    C3FCE38F-147C-40F2-B330-2FE1D75C29A5.jpeg
    744,8 KB · Visninger: 66
Føler så at jeg kan antydning til å se noe på dagens test:facepalm: Gleder med til ny test i morgen!!:angelic: Har sikkert mest sannsynlig bare strekøyne siden jeg bare et 7 dpo:smiley-ashamed004
Tok en ny test idag, kunne skimte "noe" men kan godt hende det bare er skygge. Ble skikkelig skuffa helt til jeg kom på at jeg bare er 7dpo :playful:

Del litt bilder med oss daa :D

Jeg har ikke skrevet her tidligere, men hadde eggløsning forrige uke en gang. Egentlig sier appen lørdag, men har brukt letrozol for å få eggløsning, hos noen så kommer det tidligere, hos andre senere. Det er jo en mulighet at eggløsning var i starten/midten av forrige uke:shy: jeg vet bare at jeg har har småsymptomer de siste dagene, og i dag har jeg skikkelig hodepine og er kvalm til og fra. Har bare vært gravid en gang før, men sist jeg hadde sånn hodepine og kvalme så var jeg gravid (fødte dessverre veldig prematurt og det gikk ikke bra:(). Vel tok nå en test, har fått skygger før så kan jo bare være en skygge og ønsketenkning:happy::nailbiting: Men det er jo håp:happy: bare jeg som ser noe her?

Vedlegg

• 7A794EEB-80C5-40BD-974A-16DA258AD908.jpeg
    7A794EEB-80C5-40BD-974A-16DA258AD908.jpeg
    1,1 MB · Visninger: 87
Jeg har ikke skrevet her tidligere, men hadde eggløsning forrige uke en gang. Egentlig sier appen lørdag, men har brukt letrozol for å få eggløsning, hos noen så kommer det tidligere, hos andre senere. Det er jo en mulighet at eggløsning var i starten/midten av forrige uke:shy: jeg vet bare at jeg har har småsymptomer de siste dagene, og i dag har jeg skikkelig hodepine og er kvalm til og fra. Har bare vært gravid en gang før, men sist jeg hadde sånn hodepine og kvalme så var jeg gravid (fødte dessverre veldig prematurt og det gikk ikke bra:(). Vel tok nå en test, har fått skygger før så kan jo bare være en skygge og ønsketenkning:happy::nailbiting: Men det er jo håp:happy: bare jeg som ser noe her?
Jeg synes jeg kan skimte en strek/skygge på den! :happy: Blir spennende, håper det er babystrek!
Så vondt å miste etter fødsel :Heartred

Føler så at jeg kan antydning til å se noe på dagens test:facepalm: Gleder med til ny test i morgen!!:angelic: Har sikkert mest sannsynlig bare strekøyne siden jeg bare et 7 dpo:smiley-ashamed004
Da er vi to, ganske sikker på at jeg ser nooe.. men mulig det bare er øynene mine :hilarious: bare 7/8 dpo :p
Ikke tålmodig i det hele tatt når det gjelder det her :joyful:

Jeg er fortsatt ganske usikker på om jeg har hatt EL eller ikke. Har ikke fått positivt EL test, men hadde noen dager med el-slim tror jeg! Ikke lett å bli klok på kroppen denne syklusen her.. Jeg fortsetter å teste med EL tester, også tenkte jeg å også ta en graviditetstest mot slutten av denne uken

Er det noen som har begynt å kjenne på noen symptomer?

Jeg har vært gravid to ganger (et barn, en MA) og begge gangene har jeg allerede fra 7/8dpo blitt kvalm og tisset ofte. Vet det er tidlig men har ingen symptomer denne gangen og heller ikke hatt noen tegn til murringer idag. Føles ikke ut som det har klaffet likevel...

Hei dere:greet025
Jeg har vært veldig lite aktiv her inne denne pp. Mye sykdom blant barna og jeg har ikke helt troa denne pp. Vi har lagt inn aksjer hele en gang så tror ikke det holder:laughing002 meen, er nå 4 dpo og har mensmurringer og rosa blødning i går. Har ikke vært borti det før..:confused005
Håper på å se positive tester her inne snart:joyful:

Er det noen som har begynt å kjenne på noen symptomer?

Jeg har vært gravid to ganger (et barn, en MA) og begge gangene har jeg allerede fra 7/8dpo blitt kvalm og tisset ofte. Vet det er tidlig men har ingen symptomer denne gangen og heller ikke hatt noen tegn til murringer idag. Føles ikke ut som det har klaffet likevel...
Jeg:greet025 siste to dagene vært kvalm, idag hatt hodepine, vært supertrøtt og sitter her med litt murringer. Er jo veldig tidlig her og, men noen har jo symptomer tidlig, andre kjenner ingenting, så jeg tenker alt er mulig :woot: aner ikke hvilken dpo jeg er, men vi har lagt inn aksjer annenhver dag, så det burde dekke opp uansett. Vi får bare krysse fingrene for at det er noe på gang :happy:

Tok en test i tilfelle jeg hadde kort topp, men da hadde jeg kun vært 8dpo uansett… syntes nesten jeg skimter noe jeg :oops: men har vel veldig streksyn. Første gang jeg ikke har funnet den «tomme» linjen på babyplan-testene, så det får meg jo enda mer optimistisk :p tipper dere andre ikke ser noe?

Vedlegg

• ACA0512A-5769-496F-B0B3-2FAA3A987A53.jpeg
    ACA0512A-5769-496F-B0B3-2FAA3A987A53.jpeg
    1,6 MB · Visninger: 98
Back
Topp