Det var da svært da! Jeg som alltid har vært så fornøyd med babyplan! Får bare krysse fingrene for at det er baby-streker uansettsniker!! Jeg får også sånn på alt jeg tar fra babyplan nå, til og med når jeg ikke hadde hatt EL enda
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det var da svært da! Jeg som alltid har vært så fornøyd med babyplan! Får bare krysse fingrene for at det er baby-streker uansettsniker!! Jeg får også sånn på alt jeg tar fra babyplan nå, til og med når jeg ikke hadde hatt EL enda
ser den! Det er ikke starten på babystrek da?Håper det ikke er masse dårlige parti fra bp
Åå! Så kjedelig med skygger på testenetviler veldig på det. Dårlig form i prøveperiode og nå UVI, så tror det er et godt eksempel på skygge
Jeg ser på begge to, men mulig det er skygger.. testet noe mer?Tok en tidligtest på mandag der det så ut som en strek. Men nå har jeg tatt en vanlig test på litt utvannet urin i dag(var på do kl 06 når minstemann våkna og igjen nå kl. 09 og var da jeg tok testen) og den er blenda… Virker som den på mandag må ha vært skygge legger ved bilde, den øverste fra mandag og den nederste fra i dag.
Altså hvis det der er en skyggestrek hadde jeg sendt en sint mail til babyplan Den var stygg isåfall! Håper for deg på morgendagens test!Fikk tatt ny test når jeg kom hjemå ser ikke veldig mye urinen var veldig utvannet pga kaffe, men uansett. Skal teste på nytt i morgentidlig.
Vis vedlegget 372392
Ja blir skikkelig skuffa når det kommer en så tydelig strek med farge viss det ikke er noe takkAltså hvis det der er en skyggestrek hadde jeg sendt en sint mail til babyplan Den var stygg isåfall! Håper for deg på morgendagens test!
Jeg ser på begge to, men mulig det er skygger.. testet noe mer?
Gratulerer!Oi damer, nå er pulsen min meeget høy!
Ikke tenkt på testing i går og vært litt opptatt i dag. Men pga en magefølelse fikk jeg det for meg å ta en test i kveld. Syns jeg så en svaak rosa strek der
Bestemmer meg for morroskyld å teste ut en digital test jeg hadde kjøpt på amazon, var en 5 pk. Litt nysgjerrig på nye tester. Urinen var tømt ut så jeg klemmer ut litt .. ingen forventninger.
Så kommer dette frem! .. ææææ
Kan vi ha fått det til? ca 9dpo. Så fortsatt veldig tidlig! Så blir nok litt testing fremover
men rart babyplan tidligtest ikke var sterkere
Vis vedlegget 372418
Vis vedlegget 372419
Gratulerer!!Oi damer, nå er pulsen min meeget høy!
Ikke tenkt på testing i går og vært litt opptatt i dag. Men pga en magefølelse fikk jeg det for meg å ta en test i kveld. Syns jeg så en svaak rosa strek der
Bestemmer meg for morroskyld å teste ut en digital test jeg hadde kjøpt på amazon, var en 5 pk. Litt nysgjerrig på nye tester. Urinen var tømt ut så jeg klemmer ut litt .. ingen forventninger.
Kan vi ha fått det til? ca 9dpo. Så fortsatt veldig tidlig! Så blir nok litt testing fremover
Vis vedlegget 372418
Vis vedlegget 372419
Måtte lese litt, for stod ikke så tydelig utenpå pakken. Ikke tatt denne type test før men står "Test sensitivity is 25mIU/ml." Kan tas 5 dager før forventet mens, og det var jeg i går hvertfall. Nysgjerig som jeg var så åpnet jeg den i går ogGratulerer!
Ja, veldig rart at det ikke er en tydeligere strek på babyplan sin. Hvor sensitiv er den digitale forresten?
Gratulerer!!!Oi damer, nå er pulsen min meeget høy!
Vis vedlegget 372418
Vis vedlegget 372419
Venter i spenning på dagens test!Ja blir skikkelig skuffa når det kommer en så tydelig strek med farge viss det ikke er noe takk
Ååå gratulerer så mye! Ingen tvil når den slår ut positiv! Folk har varierende erfaringer med de tidligtestene, har selv ikke gått til innkjøp av de denne runden! Håper den klamrer seg fast og at du har fin stigning i dagene fremoverOi damer, nå er pulsen min meeget høy!
Vis vedlegget 372418
Vis vedlegget 372419
Så flink du varHerrigud det klør i testetrangen!! men bare 6 dpo... I går hadde jeg masse murringer, så tok en EL test (negativ) for sikkerhetsskyld, åpnet i samme slengen en pakke med graviditetstest, men tok til fornuft og teipet igjen pakken superstolt av meg selv!!
Jeg kan bli med på testing på søndag har ingen tidligtester i hus, men prøver meg likevelSå flink du var
6 dpo her og, når tenker du å teste? Jeg skal klare å holde meg til søndag….tror jeg…..
Negativ skikkelig skuffet, nesten gitt litt opp nå kjenner jeg. Er bare 9 dpo så er jo enda tidlig, men.Venter i spenning på dagens test!