IKM uke 49

sniker!! Jeg får også sånn på alt jeg tar fra babyplan nå, til og med når jeg ikke hadde hatt EL enda :confused:
Det var da svært da!:confused: Jeg som alltid har vært så fornøyd med babyplan! Får bare krysse fingrene for at det er baby-streker uansett:p

Sniker! Jeg har opplevd akkurat det samme med disse testene nå og i forrige pp. Legger ved bilde for å vise hvor sterk skyggestrek jeg fikk i går. Sykt irriterende! :inpain:

Ps. TR har ikke kommet ennå, og IKM i dag, men testen hadde svakere skyggestrek i dag, så er nok bare tullestreker

Vedlegg

• E189FE14-4E4F-4407-BBA6-2851F49B2420.jpeg
    E189FE14-4E4F-4407-BBA6-2851F49B2420.jpeg
    338,6 KB · Visninger: 104
Tok en tidligtest på mandag der det så ut som en strek. Men nå har jeg tatt en vanlig test på litt utvannet urin i dag(var på do kl 06 når minstemann våkna og igjen nå kl. 09 og var da jeg tok testen) og den er blenda… Virker som den på mandag må ha vært skygge :meh: legger ved bilde, den øverste fra mandag og den nederste fra i dag.
Jeg ser på begge to, men mulig det er skygger.. testet noe mer? :)

Fikk tatt ny test når jeg kom hjemå ser ikke veldig mye:arghh: urinen var veldig utvannet pga kaffe, men uansett. Skal teste på nytt i morgentidlig.
20DEDD78-4A91-48DC-B83D-55AA1AB1631F.jpeg

Oi damer, nå er pulsen min meeget høy!
Ikke tenkt på testing i går og vært litt opptatt i dag. Men pga en magefølelse fikk jeg det for meg å ta en test i kveld. Syns jeg så en svaak rosa strek der :nailbiting:
Bestemmer meg for morroskyld å teste ut en digital test jeg hadde kjøpt på amazon, var en 5 pk. Litt nysgjerrig på nye tester. Urinen var tømt ut så jeg klemmer ut litt .. :hilarious: ingen forventninger.
Så kommer dette frem! .. ææææ :woot::nailbiting:
Kan vi ha fått det til? :dummy: :wideyed: ca 9dpo. Så fortsatt veldig tidlig! Så blir nok litt testing fremover :p
men rart babyplan tidligtest ikke var sterkere o_O
20211201_225901.jpg

20211201_225322.jpg

Ikke tenkt på testing i går og vært litt opptatt i dag. Men pga en magefølelse fikk jeg det for meg å ta en test i kveld. Syns jeg så en svaak rosa strek der :nailbiting:
Bestemmer meg for morroskyld å teste ut en digital test jeg hadde kjøpt på amazon, var en 5 pk. Litt nysgjerrig på nye tester. Urinen var tømt ut så jeg klemmer ut litt .. :hilarious: ingen forventninger.
Kan vi ha fått det til? :dummy: :wideyed: ca 9dpo. Så fortsatt veldig tidlig! Så blir nok litt testing fremover :p
Vis vedlegget 372418
Vis vedlegget 372419
Gratulerer!:joyful:

Ja, veldig rart at det ikke er en tydeligere strek på babyplan sin. Hvor sensitiv er den digitale forresten?

Vis vedlegget 372418
Vis vedlegget 372419
Gratulerer!!

Gratulerer!:joyful:

Ja, veldig rart at det ikke er en tydeligere strek på babyplan sin. Hvor sensitiv er den digitale forresten?
Måtte lese litt, for stod ikke så tydelig utenpå pakken. Ikke tatt denne type test før men står "Test sensitivity is 25mIU/ml." Kan tas 5 dager før forventet mens, og det var jeg i går hvertfall. Nysgjerig som jeg var så åpnet jeg den i går og :hilarious:
Var to fine streker inni hvertfall :)
20211201_231224.jpg

Men litt skuffa over tidligtesten til babyplan da må jeg si. Nå må bare lille spiren klamre seg fast!! :nailbiting:

Last edited:
Vis vedlegget 372418
Vis vedlegget 372419
Gratulerer!!!:woot::woot::woot:

Vis vedlegget 372418
Vis vedlegget 372419
Ååå gratulerer så mye! :woot::woot: Ingen tvil når den slår ut positiv! Folk har varierende erfaringer med de tidligtestene, har selv ikke gått til innkjøp av de denne runden! Håper den klamrer seg fast og at du har fin stigning i dagene fremover :Heartred

Herrigud det klør i testetrangen!! men bare 6 dpo... I går hadde jeg masse murringer, så tok en EL test (negativ) for sikkerhetsskyld, åpnet i samme slengen en pakke med graviditetstest, men tok til fornuft og teipet igjen pakken :laughing002 :D superstolt av meg selv!!

Herrigud det klør i testetrangen!! men bare 6 dpo... I går hadde jeg masse murringer, så tok en EL test (negativ) for sikkerhetsskyld, åpnet i samme slengen en pakke med graviditetstest, men tok til fornuft og teipet igjen pakken :laughing002 :D superstolt av meg selv!!
Så flink du var:D
6 dpo her og, når tenker du å teste? Jeg skal klare å holde meg til søndag….tror jeg…..:cool:

Back
Topp