IKM uke 49

Oi damer, nå er pulsen min meeget høy!
Ikke tenkt på testing i går og vært litt opptatt i dag. Men pga en magefølelse fikk jeg det for meg å ta en test i kveld. Syns jeg så en svaak rosa strek der :nailbiting:
Bestemmer meg for morroskyld å teste ut en digital test jeg hadde kjøpt på amazon, var en 5 pk. Litt nysgjerrig på nye tester. Urinen var tømt ut så jeg klemmer ut litt .. :hilarious: ingen forventninger.
Så kommer dette frem! .. ææææ :woot::nailbiting:
Kan vi ha fått det til? :dummy: :wideyed: ca 9dpo. Så fortsatt veldig tidlig! Så blir nok litt testing fremover :p
men rart babyplan tidligtest ikke var sterkere o_O
Vis vedlegget 372418
Vis vedlegget 372419
Woho gratulerer:D:D❤️
 
7/8 dpo.. mulig en ghost line.. men aner noe svakt. Fler som ser?

901D5989-18FD-4BD2-BC71-29E07D26416A.jpeg
 
Ca. 11 dpo i dag, ingen strek på test og 4 dager til IKM, bare å vente på TR ser det ut som. Enten har jeg også fått ett dårlig parti med babyplan tester eller så har det vært en kjemisk:(..
 

Vedlegg

  • AE94EE4F-D20E-4158-91B7-DE676A075860.jpeg
    AE94EE4F-D20E-4158-91B7-DE676A075860.jpeg
    168 KB · Visninger: 57
Testen jeg tok i mårrest. Skulle legge ut bilde men har glemt å legge ut:p skikkelig skuffet etter streken i går..
13AB5291-D791-463E-B86A-A25ED2E08F36.jpeg
 
Litt småskummelt dette.. Men jeg er nok gravid ja :)mye tydeligere rosa strek på babyplan i dag :Heartpink og utslag på makesure sin og :happy:Men det føles så uvirkelig, som om det er noen annen sin test jeg holder i :hilarious:Jubler ikke helt enda siden det fortsatt er tidlig. 9/10dpo, måtte testene bli sterkere og mens holde seg langt unna et års tid nå!!
Klamre deg fast nå spireliten :nailbiting:
20211202_210940.jpg

20211202_210743.jpg
 
Litt småskummelt dette.. Men jeg er nok gravid ja :)mye tydeligere rosa strek på babyplan i dag :Heartpink og utslag på makesure sin og :happy:Men det føles så uvirkelig, som om det er noen annen sin test jeg holder i :hilarious:Jubler ikke helt enda siden det fortsatt er tidlig. 9/10dpo, måtte testene bli sterkere og mens holde seg langt unna et års tid nå!!
Klamre deg fast nå spireliten :nailbiting:Vis vedlegget 372492
Vis vedlegget 372493

Det her er jo et nydelig syn da! Sterke til å være 9/10 dpo :Heartred
 
Murringer og ømme bryst her.. og min kjære venn pms :p

Venter på noe ‘ekte’ symptomer, som mye utflod feks. Og mer stikkende ubehag i livmorområdet.
 
7 dpo, tempen økte og det var ganske vanskelig å tisse rett i do når jeg sto opp, men jeg klarte det!:laughing001
 
Litt småskummelt dette.. Men jeg er nok gravid ja :)mye tydeligere rosa strek på babyplan i dag :Heartpink og utslag på makesure sin og :happy:Men det føles så uvirkelig, som om det er noen annen sin test jeg holder i :hilarious:Jubler ikke helt enda siden det fortsatt er tidlig. 9/10dpo, måtte testene bli sterkere og mens holde seg langt unna et års tid nå!!
Klamre deg fast nå spireliten :nailbiting:Vis vedlegget 372492
Vis vedlegget 372493
Woho:smiley-bounce015 Gratulerer❤️❤️
 
Litt småskummelt dette.. Men jeg er nok gravid ja :)mye tydeligere rosa strek på babyplan i dag :Heartpink og utslag på makesure sin og :happy:Men det føles så uvirkelig, som om det er noen annen sin test jeg holder i :hilarious:Jubler ikke helt enda siden det fortsatt er tidlig. 9/10dpo, måtte testene bli sterkere og mens holde seg langt unna et års tid nå!!
Klamre deg fast nå spireliten :nailbiting:Vis vedlegget 372492
Vis vedlegget 372493
Fin stigning det der! Håper det fortsetter :Heartred
 
Back
Topp