Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Den er veldig poitiv ja gratulerer !!Hei dere,
jeg er helt ny i dette forumet så jeg vet ikke om jeg har «lov» å hoppe inn i en diskusjon på denne måten, men jeg trenger hjelpen deres!
jeg er kun 8dpo og fikk denne testen nå, er dette virkelig en positiv test??
Oiiii, men den ser da veldig positiv og rosa ut den! Sikker på du er 8dpo bare? Testet du etter el?Hei dere,
jeg er helt ny i dette forumet så jeg vet ikke om jeg har «lov» å hoppe inn i en diskusjon på denne måten, men jeg trenger hjelpen deres!
Hehe kjenner følelsen!! Gratulererhjelpes! Tror jeg er i sjokk!
Er vel sånn at høyere hcg så kan det være tvillinger ja spennende!Denne testen ble også tatt nå, på ettermiddagen. På utvannet urin.
Tvillinger er min første tanke…
Er der noe hold i det? Så positiv test så tidlig = tvillinger?
Velkommen, se i første innlegget på denne tråden og skriv ca el, IKM osvHei dere,
Slik spamming er jo det beste vi vet her inne, så bare fortsett!!Dagens tester ❤
10/11 dpo. Sjelver jeg altså! Unnskyld testspam!
Vis vedlegget 372530 Vis vedlegget 372531
Du blir så lenge du vil - bare koselig å følge med Gratulerer forresten, så koselig med stor barneflokkEtter 3 positive tester så får jeg vel si meg enig med dere. Gravid
EL 25 november, ikm 10 desember. Altså 8 dpo, om jeg ikke har talt veldig feil.
Får jeg bli med dere her litt til, eller er det slik at man blir «kastet» over på Gravid formuler med engang? Jeg klarer ikke helt å slappe av helt ennå!
Ja du kan gjøre det, selv om det er litt tidlig. Men må bare håpe på at dette gårSlik spamming er jo det beste vi vet her inne, så bare fortsett!!
Skal jeg sette deg på gravid?
Syns den der ser ut til å være mer enn skygge. Krysser fingre for at det er noe på gang!Er det skygge her også? Enten er dette partiet med tester dårlig og har skygger, eller så er det kanskje noe på gang? Er bare 7 dpo, så veeeldig tidlig enda.
Syns den der ser ut til å være mer enn skygge. Krysser fingre for at det er noe på gang!
Var også 7dpo når jeg kunne skimte noooe.Ja, får håpe det er noe på gang men hører en del som har klaget på babyplan pga skyggestreker.