IKM uke 49

Hei dere,

jeg er helt ny i dette forumet så jeg vet ikke om jeg har «lov» å hoppe inn i en diskusjon på denne måten, men jeg trenger hjelpen deres!
jeg er kun 8dpo og fikk denne testen nå, er dette virkelig en positiv test??

Vedlegg

• CB4DA8BF-2F2B-4401-A9AF-1B2303058AF3.jpeg
    CB4DA8BF-2F2B-4401-A9AF-1B2303058AF3.jpeg
    1,4 MB · Visninger: 117
Hei dere,

jeg er helt ny i dette forumet så jeg vet ikke om jeg har «lov» å hoppe inn i en diskusjon på denne måten, men jeg trenger hjelpen deres!
Oiiii, men den ser da veldig positiv og rosa ut den! Sikker på du er 8dpo bare? Testet du etter el? :):)

Jeg har ikke testet, men har rimelig kontroll på når EL var. Og jeg er enten 7 dpo eller 8 dpo.

jeg har 5 barn fra før, dette blir 6. Jeg er GLAD, men også overveldet!

Denne testen ble også tatt nå, på ettermiddagen. På utvannet urin.
Tvillinger er min første tanke…
Er der noe hold i det? Så positiv test så tidlig = tvillinger?

Denne testen ble også tatt nå, på ettermiddagen. På utvannet urin.
Tvillinger er min første tanke…
Er der noe hold i det? Så positiv test så tidlig = tvillinger?
Er vel sånn at høyere hcg så kan det være tvillinger ja :) spennende!

Hei dere,

Velkommen, se i første innlegget på denne tråden og skriv ca el, IKM osv;)

Og gratulerer med positiv test:woot:

Etter 3 positive tester så får jeg vel si meg enig med dere. Gravid

EL 25 november, ikm 10 desember. Altså 8 dpo, om jeg ikke har talt veldig feil.

Får jeg bli med dere her litt til, eller er det slik at man blir «kastet» over på Gravid formuler med engang? Jeg klarer ikke helt å slappe av helt ennå!

Etter 3 positive tester så får jeg vel si meg enig med dere. Gravid

EL 25 november, ikm 10 desember. Altså 8 dpo, om jeg ikke har talt veldig feil.

Får jeg bli med dere her litt til, eller er det slik at man blir «kastet» over på Gravid formuler med engang? Jeg klarer ikke helt å slappe av helt ennå!
Du blir så lenge du vil - bare koselig å følge med :Heartred Gratulerer forresten, så koselig med stor barneflokk:happy:

Merker at det er noe som skjer "der nede" denne perioden:nailbiting: 3 dpo hadde jeg rosa utflod som varte til dagen etter + menssmerter i 2-3 dager. Igår kveld (6dpo) fikk jeg vondt rundt eggstokken på venstre side. Kjenner stikkinger og murringer, men ikke samme som jeg pleier å hao_O håper det kanskje har klaffet likevel:rolleyes:

Er det skygge her også?:confused: Enten er dette partiet med tester dårlig og har skygger, eller så er det kanskje noe på gang?:pompus: Er bare 7 dpo, så veeeldig tidlig enda.

Vedlegg

• 05AD3758-CCB7-4B3E-A28D-B73312311CBE.jpeg
    05AD3758-CCB7-4B3E-A28D-B73312311CBE.jpeg
    926,4 KB · Visninger: 111
Er det skygge her også?:confused: Enten er dette partiet med tester dårlig og har skygger, eller så er det kanskje noe på gang?:pompus: Er bare 7 dpo, så veeeldig tidlig enda.
Syns den der ser ut til å være mer enn skygge. Krysser fingre for at det er noe på gang! :love2

Ifølge appene er jeg 9 dpo i dag. Tok en test, meeen den er blanda hvit:meh:

Vedlegg

• 20211203_222408.jpg
    20211203_222408.jpg
    851,5 KB · Visninger: 67
11 dpo og blenda tester så langt.

*lufte tanker*
Med første barnet satt det på første forsøk, det eneste forsøket faktisk. Ble også gravid når vi starter å prøve i august, men endte i MA. Tenkte at jeg i det minste var fruktbar så dette skulle gå før utgangen av året. Men nå er det desember og jeg vet ikke hva som er galt.
Jeg vet at vi ikke har prøvd lenge ifh til veldig mange andre, men skuffelsen måned etter måned er uansett stor.
Jeg får vente på tante rød, prøve å nyte førjulstiden og jula før vi prøver en gang til i romjula ( da jeg har EL igjen). Tenker at jeg tar kontakt med lege/gyn på nyåret hvis det ikke går.

Ønsker alle dere fine damer lykke til videre, håper dere får en gledelig nyhet å dele med familien til jul.
God jul!

Back
Topp