11 dpo og blenda tester så langt.
*lufte tanker*
Med første barnet satt det på første forsøk, det eneste forsøket faktisk. Ble også gravid når vi starter å prøve i august, men endte i MA. Tenkte at jeg i det minste var fruktbar så dette skulle gå før utgangen av året. Men nå er det desember og jeg vet ikke hva som er galt.
Jeg vet at vi ikke har prøvd lenge ifh til veldig mange andre, men skuffelsen måned etter måned er uansett stor.
Jeg får vente på tante rød, prøve å nyte førjulstiden og jula før vi prøver en gang til i romjula ( da jeg har EL igjen). Tenker at jeg tar kontakt med lege/gyn på nyåret hvis det ikke går.
Ønsker alle dere fine damer lykke til videre, håper dere får en gledelig nyhet å dele med familien til jul.
God jul!
Føler veldig med deg! Startet prøvinga i august/sept. Her har jeg 4 svangerskap(3barn)med klaff på første forsøk/rakk ikke å prøve før det satt.
Joda, mange her har prøvd lenge men det betyr ikke at vår skuffelse betyr mindre!
Angrer på at vi ikke startet prøvinga tidligere, men vi var så sikre på at dette kom til å gå fort…
Nå er jeg bare 8 dpo ennå, men føler ikke på noen symptomer så tviler på at det har klaffet. Alle de andre gangene har jeg følt noe tidlig.