IKM uke 49

11 dpo og blenda tester så langt.

*lufte tanker*
Med første barnet satt det på første forsøk, det eneste forsøket faktisk. Ble også gravid når vi starter å prøve i august, men endte i MA. Tenkte at jeg i det minste var fruktbar så dette skulle gå før utgangen av året. Men nå er det desember og jeg vet ikke hva som er galt.
Jeg vet at vi ikke har prøvd lenge ifh til veldig mange andre, men skuffelsen måned etter måned er uansett stor.
Jeg får vente på tante rød, prøve å nyte førjulstiden og jula før vi prøver en gang til i romjula ( da jeg har EL igjen). Tenker at jeg tar kontakt med lege/gyn på nyåret hvis det ikke går.

Ønsker alle dere fine damer lykke til videre, håper dere får en gledelig nyhet å dele med familien til jul.
God jul!

Føler veldig med deg! Startet prøvinga i august/sept. Her har jeg 4 svangerskap(3barn)med klaff på første forsøk/rakk ikke å prøve før det satt.
Joda, mange her har prøvd lenge men det betyr ikke at vår skuffelse betyr mindre!
Angrer på at vi ikke startet prøvinga tidligere, men vi var så sikre på at dette kom til å gå fort…
Nå er jeg bare 8 dpo ennå, men føler ikke på noen symptomer så tviler på at det har klaffet. Alle de andre gangene har jeg følt noe tidlig.

*lufte tanker*
Med første barnet satt det på første forsøk, det eneste forsøket faktisk. Ble også gravid når vi starter å prøve i august, men endte i MA. Tenkte at jeg i det minste var fruktbar så dette skulle gå før utgangen av året. Men nå er det desember og jeg vet ikke hva som er galt.
Jeg vet at vi ikke har prøvd lenge ifh til veldig mange andre, men skuffelsen måned etter måned er uansett stor.
Jeg får vente på tante rød, prøve å nyte førjulstiden og jula før vi prøver en gang til i romjula ( da jeg har EL igjen). Tenker at jeg tar kontakt med lege/gyn på nyåret hvis det ikke går.

Ønsker alle dere fine damer lykke til videre, håper dere får en gledelig nyhet å dele med familien til jul.
God jul!

Kjenner meg veldig igjen i det du skriver.:Heartpink Første ble til når jeg gikk på prevensjon. I forsøk på nr.2 ble jeg gravid i pp 11, men mistet i SA. Ingenting som tilsier at noe er galt med oss. Nå er vi hos en annen gyn som nettopp har tatt alt av samme prøver som en privat gyn vi var hos tidligere. Skal tilbake der senere denne måneden å høre hvilke forslag som presenteres. Han sa han var kjapp å henvise til IVF om alt så ok ut. Men vet ikke om jeg ønsker det. :scared001

Kjenner meg veldig igjen i det du skriver.:Heartpink Første ble til når jeg gikk på prevensjon. I forsøk på nr.2 ble jeg gravid i pp 11, men mistet i SA. Ingenting som tilsier at noe er galt med oss. Nå er vi hos en annen gyn som nettopp har tatt alt av samme prøver som en privat gyn vi var hos tidligere. Skal tilbake der senere denne måneden å høre hvilke forslag som presenteres. Han sa han var kjapp å henvise til IVF om alt så ok ut. Men vet ikke om jeg ønsker det. :scared001
Har du tatt noen ny test i dag?
Eller venter du noen dager ♡

Har du tatt noen ny test i dag?
Eller venter du noen dager ♡

Tok en veldig tidlig i morges, men det er veldig tidlig enda. Vet ikke helt om jeg ser noe o_O sist gang var den blenda 9 dpo og svak positiv 10 dpo, så må kanskje smøre meg med litt mer tålmodighet:smiley-angelic006

Vedlegg

• 23DF9192-F614-4455-A63A-74CA8A281DC6.jpeg
    23DF9192-F614-4455-A63A-74CA8A281DC6.jpeg
    328,8 KB · Visninger: 108
Tok en veldig tidlig i morges, men det er veldig tidlig enda. Vet ikke helt om jeg ser noe o_O sist gang var den blenda 9 dpo og svak positiv 10 dpo, så må kanskje smøre meg med litt mer tålmodighet:smiley-angelic006
Jeg ser strek der hvertfall, men ikke godt å si helt enda om det er babystrek eller skygge. Spent på dine vegne, og sender over masse tålmodighet. For DET vet jeg det er vanskelig å ha! :p:D

Jeg ser strek der hvertfall, men ikke godt å si helt enda om det er babystrek eller skygge. Spent på dine vegne, og sender over masse tålmodighet. For DET vet jeg det er vanskelig å ha! :p:D

Takk:angelic: ja det kan du si. :rolleyes: Prøver å lure meg selv til å tro jeg bare er i pp 1, så går det litt lettere:smiley-bounce012

Takk:angelic: ja det kan du si. :rolleyes: Prøver å lure meg selv til å tro jeg bare er i pp 1, så går det litt lettere:smiley-bounce012
Hehe lurt! Var det ikke du som var dårlig rundt el du også som meg? Kanskje det er det som gjør susen for oss begge nå! Satse på det! :rolleyes::)

Hehe lurt! Var det ikke du som var dårlig rundt el du også som meg? Kanskje det er det som gjør susen for oss begge nå! Satse på det! :rolleyes::)

Stemmer det. Var veldig dårlig med det jeg var overbevist om måtte være covid-19. Men var en kraftig bronkitt med alt det medfølger:dead: får vente å se, litt spenning er det uansett her:nailbiting:

Stemmer det. Var veldig dårlig med det jeg var overbevist om måtte være covid-19. Men var en kraftig bronkitt med alt det medfølger:dead: får vente å se, litt spenning er det uansett her:nailbiting:
Spennende å følge med her inne om dagen!
Krysser alt jeg har for deg! ❤

Er vel ikke noe å rope hurra for helt enda, men jeg syns absolutt det ser ut som om noe er på gang :nailbiting::woot:

Vedlegg

• 4D7D61EE-FADD-4139-A40F-2F8BF40D67C5.jpeg
    4D7D61EE-FADD-4139-A40F-2F8BF40D67C5.jpeg
    1 MB · Visninger: 113

*lufte tanker*

God jul!
Kjenner meg også godt igjen! Første barnet satt på første forsøk og jeg var sikker på at det skulle skje nå også. Har også prøvd siden august og har mer troa på at det ikke går for hver pp som går. Prøver å være avslappet, men det tar litt over med testing og forventninger likevel! Håper det har klaffer for oss alle - tr har ikke kommet enda :Heartred

*lufte tanker*

God jul!
Jeg har også prøvd siden august:(

*lufte tanker*

God jul!

Vi har også prøvd siden august. Begynner å tære på. Trodde det skulle være gøy å prøve, men er mest følelsesmessig slitsomt og skuffende :grumpy:

Helt snøhvitt på testene. Ingen symptomer nå, så tenker toget er gått for denne gang:Heartred takk som spør
Åå, hvor mange dpo er du nå? Så lenge ikke TR har kommet så er det fortsatt lov å håpe.
Jeg har ikke mye symptomer altså, bare litt ligamentsmerter. Og små murring av og til på en litt annen måte en ved mens.

Back
Topp