Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Spennende temp testet i dag?Dagens temp gikk rett til værs
Spennende temp testet i dag?
Sånn som jeg forstår det så betyr det at tempen gikk opp ganske mye den dagen. Fikk en slik nå jeg også, men det er første gang jeg temper.Er det noen av dere som forstår hva det blå B’en betyr? Aldri sett den komme før nå
Sånn som jeg forstår det så betyr det at tempen gikk opp ganske mye den dagen. Fikk en slik nå jeg også, men det er første gang jeg temper.
Ja ikke vet jeg, kom på 7 dpo hos megDet kan det være. Har brukt Premom tre sykluser, og den har aldri kommet før nå. Tempen har alltid gått opp etter el.
Jeg ser noe Test på nytt om en dag eller to, og send updateLovde meg selv å ikke teste før i morgen sånn gikk det… er det noe der?
Helt klart! Håper det er begynnelse på noeLovde meg selv å ikke teste før i morgen sånn gikk det… er det noe der?
Får det hver gang tempen går høyere opp i premom. Tok screen av siste gangen jeg la inn temp i premom. Bare regner med det har noe med høy temp å gjøre. Ikke helt sikker, men syns det ser sånn utEr det noen av dere som forstår hva det blå B’en betyr? Aldri sett den komme før nå
Ser helt klart noe det må jo være starten på babystrek!! Krysser fingreneLovde meg selv å ikke teste før i morgen sånn gikk det… er det noe der?
Ååå, jeg ser noe der!! SpennendeLovde meg selv å ikke teste før i morgen sånn gikk det… er det noe der?
positiv EL test trenger ikke bety ikke gravid
Tør fortsatt ikke juble før jeg ser at den er tydelig rosa den streken Kaaan jo være skygger jeg får, men blir ikke svakere iallfall
Ja det er det Håper den blir tydeligere i løpet av ukaDen så jo veldig tydelig ut er det tidligtest?
Lovde meg selv å ikke teste før i morgen sånn gikk det… er det noe der?