Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ser antydning til noe skygge hvertfall! Spennende å se om det utvikler segCa 10 DPO i dag og fikk en ultrasvak strek nå i stad. Syntes nesten bedre på testen enn på bildet. Har en del symptomer som jeg kjenner igjen fra sist så tror jeg er gravid
Ser antydning til noe skygge hvertfall! Spennende å se om det utvikler seg
Kan umulig være skygge! Streken er jo rosaÅå mange lovende streker her, så gøy!
Jeg er 11 DPO, har testet siden 8 DPO og fått helt blenda til jeg fikk denne i dag tidlig. Det er tidligtest, så jeg føler den burde den vært sterkere når jeg er 11 DPO? Eller er det kanskje skyggestrek?
Tydelig noe der jaÆæ streken er sterkere enn i går fortsatt veldig svak, men jeg synes ikke det var vanskelig å se! Håper såå det er begynnelsen på noe og ikke ender i kjemisk som sist Flere som ser noe?
Åå mange lovende streker her, så gøy!
Jeg er 11 DPO, har testet siden 8 DPO og fått helt blenda til jeg fikk denne i dag tidlig. Det er tidligtest, så jeg føler den burde den vært sterkere når jeg er 11 DPO? Føler ikke den er helt jevn, kanskje bare skygge?
Klarer ikke tenke klart før jeg får tatt en til
Den er jo rosa, så det er positiv i mine øyne! Håper den fortsetter å stige! Synes den er sterk til å være 11 dpo!Åå mange lovende streker her, så gøy!
Jeg er 11 DPO, har testet siden 8 DPO og fått helt blenda til jeg fikk denne i dag tidlig. Det er tidligtest, så jeg føler den burde den vært sterkere når jeg er 11 DPO? Føler ikke den er helt jevn, kanskje bare skygge?
Håper det økerMuuuuulig jeg skimter noe Eller ønsketenking
Oii ja ser! Tror dette er starten på noe ♡Ææ streken er sterkere enn i går fortsatt veldig svak, men jeg synes ikke det var vanskelig å se! Håper såå det er begynnelsen på noe og ikke ender i kjemisk som sist Flere som ser noe?
Den er hvertfall rosa og finÅå mange lovende streker her, så gøy!
Jeg ser noeÆæ streken er sterkere enn i går fortsatt veldig svak, men jeg synes ikke det var vanskelig å se! Håper såå det er begynnelsen på noe og ikke ender i kjemisk som sist Flere som ser noe?
Det der er jo en positiv testÅå mange lovende streker her, så gøy!
Såå spennende å titte innom her nå! håpefulle streker! Satser på at flere av dere går over i termingruppe med meg ❤
Testet ikke i går i håp om å se en stor økning i strektesten. Og det ble det og fin sterk rosa strek i dag, 13 dpo og IKM. Det her må da bare gå bra! Siste strimmeltesten i hus, kun digitale igjen. Tenker å ta en senere i uka for å se om jeg får 2-3 (eller 3+)
Vis vedlegget 372671